Gå till innehåll

Hybrisboken - oklart


minibiff

Recommended Posts

Varför Zoom? Förstår inte varför någon skulle välja NL25z-200z över SvS /2-/10. Skulle vara superenkelt för dig att snitta 15-35k/mån på de nivåerna med lite disciplin. Många retardregs verkar ju aldrig gula, och att sätta sig några divisioner över dem spelmässigt kräver inte speciellt hög intelligens. Känns som att det är ett betydligt bättre alternativ än att kriga för att försöka hålla 5bb/100 (eller vad som nu anses vara hållbart över större samples nowadays på NL50z-100z). Om du lirar Z för att utvecklas så förstår jag dig dock. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok dag? Räcker ju för fan inte ens till ett par jeans.

 

Ja! Därför just "ok". :lol:

 

Varför Zoom? Förstår inte varför någon skulle välja NL25z-200z över SvS /2-/10. Skulle vara superenkelt för dig att snitta 15-35k/mån på de nivåerna med lite disciplin. Många retardregs verkar ju aldrig gula, och att sätta sig några divisioner över dem spelmässigt kräver inte speciellt hög intelligens. Känns som att det är ett betydligt bättre alternativ än att kriga för att försöka hålla 5bb/100 (eller vad som nu anses vara hållbart över större samples nowadays på NL50z-100z). Om du lirar Z för att utvecklas så förstår jag dig dock. :-)

 

Tycker att stars är roligare än svs. Sedan nu under sommaren så har jag knappt kunnat spela någon poker utan kanske någon timme här och där. Då är det skönt att kunna då in decent volym på stars där jag snittar 1500h/h ungefär. Sedan ser jag det även som utvecklande och ihasnutz-kontot är ju dessutom själv-bannat 1 år.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efterlyst?

 

Paradise hotel?

 

idol börjar ikv. men min gissning blir Leifs restaurang!

 

And we have a winner!!

Antagligen lär man inte se mig någonting men de har filmat så man ser uteserveringen vid flera tillfällen och vet att vi någon gång flummade i bakgrunden när de hade någon intervju!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan står i valet och kvalet över hur jag skall ändra om i min dator-setup.

 

Jag kör för tillfället iMac 27" och en MBP 13". Har börjat inse att det är ganska onödigt egentligen och funderar på att sälja av båda datorerna och istället köpa en ny MBPr samt en Thunderbolt-skärm.

 

Någon som kör med MBPr+Thunderbolt? Hur smidigt är det? Mus+Tangentbord är ju trådlöst så det blir ju enkelt men tänker med kabeln. Nackdelen är väl att jag ganska ofta ligger med laptopen i sängen vilket gör att jag kanske måste ta ur skärmkabeln ganska ofta?

 

Bör väl kunna sälja min iMac 27" för 13-14k samt min MBP för 7-8k (satt i SSD samt dubbla minnen och dubbla strömadaptrar). Vilket gör att jag får 20-22k för båda datorerna och så köper jag MBPr för typ 13k och en thunderboltskärm för 5-6k.

 

Eller om jag säljer min iMac och bara köper en thunderbolt. Hmm. Beslutsångest :(

 

Eller bara sätta in en SSD i min iMac. Men det går väl på säkert 3-4k.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Apples Thunderbolt kostar ju 9,5k men det vet du kanske?

 

Tror du har kryddat priset för en begagnad iMac också men vad vet jag. Beror väl på ålder iofs.

 

Behöver du en skärm? Annars är väl en MB Pro Retina gott nog.

 

Går ju att få tag på begagnade för 5-6k! Polaren jobbar på SIBA och de har ett demoex i butiken jag kunde få köpa billig!

 

Mjo kansk överdrev liiite med iMacen men tror fortfarande jag bör få en bra bit över 10k. Men då känns det nästan bättre att spara den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

And we have a winner!!

Antagligen lär man inte se mig någonting men de har filmat så man ser uteserveringen vid flera tillfällen och vet att vi någon gång flummade i bakgrunden när de hade någon intervju!

 

Om jag inte visste bättre så skulle jag gissa på att du var Mikel i Leifs restaurang. <3

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag inte visste bättre så skulle jag gissa på att du var Mikel i Leifs restaurang. <3

 

Hehe!

 

Han har fått jobb på restaurangen! Vill nästan fråga honom om glass-scenen är legit eller om den är fabricerad. Känns väl lite väl tillgjord.

 

 

Såg 22 jump street idag! Underbar film och lika sprängd som 1an!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...