MJ Postad 8 Juli , 2014 Rapport Share Postad 8 Juli , 2014 Hur mycket måste du höja ditt HP-resultat? Edit: sista meningen fattar inte en gubbe. Är Serena transperson? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 8 Juli , 2014 Rapport Share Postad 8 Juli , 2014 Hur mycket måste du höja ditt HP-resultat? Edit: sista meningen fattar inte en gubbe. Är Serena transperson? Nej men att ligga fnittra och glo på gossip girls är ganska omanligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 8 Juli , 2014 Rapport Share Postad 8 Juli , 2014 Juristprogrammet Hade du inte typ 0.8 på Högskoleprovet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 8 Juli , 2014 Författare Rapport Share Postad 8 Juli , 2014 Hur mycket måste du höja ditt HP-resultat? Edit: sista meningen fattar inte en gubbe. Är Serena transperson? Uhm fick 0.9 i våras när jag skrev för första gången. Det var främst Svenskan som var katastrof (tror jag fick 0.5 där). Hade sovit extremt dåligt under natten vilket gjorde att texterna bara flöt ihop. Var även första gången jag skrev provet. Jurist: 1.45-1.5 Fastighetsutbildningen: 1.3 (har jag för mig) Event/marknadsföring: osäker men knappast högre, eller? Juristprogrammet Hade du inte typ 0.8 på Högskoleprovet? Som sagt, första gången jag skrev och hann inte klart visa provdelar plus att sista provet "sket" jag i. Skall nog kunna höja mig rätt mycket om jag lägger ner lite tid att plugga och fixar lite sömn innan. Sedan återstår det att se om jag klarar av upp till 1,5 men är ju knappast någon omöjlighet Har sökt in till JÖKen och om jag kommer in så vet jag ju om Juristlinjen är något för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 8 Juli , 2014 Rapport Share Postad 8 Juli , 2014 Nej men att ligga fnittra och glo på gossip girls är ganska omanligt Tänkte inte så långt i feberdimman. Då var det klurigt skrivet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jimenez Postad 8 Juli , 2014 Rapport Share Postad 8 Juli , 2014 Har sökt in till JÖKen och om jag kommer in så vet jag ju om Juristlinjen är något för mig! Efter att ha gott jöken kan jag garantera dig att du inte kommer vilja plugga juridik Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SPÄDBARN1 Postad 9 Juli , 2014 Rapport Share Postad 9 Juli , 2014 Har sökt in till JÖKen och om jag kommer in så vet jag ju om Juristlinjen är något för mig! Efter att ha gott jöken kan jag garantera dig att du inte kommer vilja plugga juridik håller inte riktigt med efter att ha läst jöken kände jag att man typ kunde det här med juridik, hur svårt är det att slå i lagboken och tänka rationellt liksom?! kul! när man redan under termin 1 på jur kand glider in på stats- och förvaltningsrätt kände jag istället något helt annat, inte lika kul längre... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 12 Juli , 2014 Rapport Share Postad 12 Juli , 2014 bumpbump, väntar fortf på tl;dr från gbg latjävel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 12 Juli , 2014 Författare Rapport Share Postad 12 Juli , 2014 bumpbump, väntar fortf på tl;dr från gbg latjävel. Du vet vad som måste göras innan jag lyfter ett finger Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 12 Juli , 2014 Rapport Share Postad 12 Juli , 2014 beritbilden kanske ryker om den är tillräckligt välutformad och bra läsning! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 12 Juli , 2014 Författare Rapport Share Postad 12 Juli , 2014 beritbilden kanske ryker om den är tillräckligt välutformad och bra läsning! Vilken bild Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 15 Juli , 2014 Författare Rapport Share Postad 15 Juli , 2014 Blivit en hårt diskussion i skypegruppen angående detta. Majoriteten väljer det röda pillret medan några få envisas med det blåa. För mig är det ett solklart val, det röda. Vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
matts Postad 15 Juli , 2014 Rapport Share Postad 15 Juli , 2014 Musik är ett universiellt språk och duktiga musiker får alla brudarna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Katt3n Postad 15 Juli , 2014 Rapport Share Postad 15 Juli , 2014 Röda pillret är ju guld på tunnelbanan så man förstår alla som snackar skit om grannen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
matts Postad 15 Juli , 2014 Rapport Share Postad 15 Juli , 2014 Röda pillret är ju guld på tunnelbanan så man förstår alla som snackar skit om grannen. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vladi Postad 15 Juli , 2014 Rapport Share Postad 15 Juli , 2014 Beror väl på hur man definierar instrument Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 16 Juli , 2014 Rapport Share Postad 16 Juli , 2014 Jag tar de röda och stoppar upp de blåa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 16 Juli , 2014 Rapport Share Postad 16 Juli , 2014 blåa om man blir så pass bra att man blir jävlat bäst eller närapå, osäkert vad för grad av expertis som menas med att "bemästra" imo. Röda är given om man bara blir "ok" på spela instrument, jävligt behändigt kunna alla språk världen över, alltid jobb iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 16 Juli , 2014 Rapport Share Postad 16 Juli , 2014 blåa om man blir så pass bra att man blir jävlat bäst eller närapå, osäkert vad för grad av expertis som menas med att "bemästra" imo. Röda är given om man bara blir "ok" på spela instrument, jävligt behändigt kunna alla språk världen över, alltid jobb iaf Vem fan vill jobba när man kan bli rockstjärna? Fattar inte ens frågan, hur man inte kan välja instrument är oförståeligt. "Master" kan jag inte tolka på annat sätt än menat som "bemästra". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Namehere Postad 17 Juli , 2014 Rapport Share Postad 17 Juli , 2014 jag tar pillret för språk. Kan redan spela flöjt omss Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 17 Juli , 2014 Författare Rapport Share Postad 17 Juli , 2014 Vem fan vill jobba när man kan bli rockstjärna? Fattar inte ens frågan, hur man inte kan välja instrument är oförståeligt. "Master" kan jag inte tolka på annat sätt än menat som "bemästra". Förvånad man blev över vilket piller du väljer.. nooot. Frågan är ju om man lär sig förstå tjejer om man tar röda pillret, då snappar man ju den iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
medini89 Postad 17 Juli , 2014 Rapport Share Postad 17 Juli , 2014 i take the red pill Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Namehere Postad 17 Juli , 2014 Rapport Share Postad 17 Juli , 2014 i take the red pill haha ofta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 17 Juli , 2014 Rapport Share Postad 17 Juli , 2014 simpsoonskalsonger Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minibiff Postad 17 Juli , 2014 Författare Rapport Share Postad 17 Juli , 2014 sdsadasdsadasd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts