slimmad Postad 6 Mars , 2013 Rapport Postad 6 Mars , 2013 Hej PF! Jag gör en minidokumentär i skolan, 3ans projektarbete där jag vill intervjua samt filma; huset, kontoret eller lägenheten för att få en kort inblick i en ung grinders liv, helst som lever på det. Men förutom det spelar stakes ingen roll. Om ni är intresserade att ställa upp så skriv gärna ett PM! Blir filmen bra släpper jag den eventuellt här på PF, om man vill ha med riktiga namnet eller inte spelar ingen roll. En fördel om du bor i Stockholms eller Uppsalas närhet, men kan resa runt! Citera
valterego Postad 7 Mars , 2013 Rapport Postad 7 Mars , 2013 Hej! Hör gärna av dig till mig eller Poker.se (info@poker.se) när dokumentären blir klar. Diskuterar gärna ev publicering på Poker.se! Lycka till med arbetet! Citera
ViktorH Postad 7 Mars , 2013 Rapport Postad 7 Mars , 2013 Hej PF! Jag gör en minidokumentär i skolan, 3ans projektarbete där jag vill intervjua samt filma; huset, kontoret eller lägenheten för att få en kort inblick i en ung grinders liv, helst som lever på det. Men förutom det spelar stakes ingen roll. Om ni är intresserade att ställa upp så skriv gärna ett PM! Blir filmen bra släpper jag den eventuellt här på PF, om man vill ha med riktiga namnet eller inte spelar ingen roll. En fördel om du bor i Stockholms eller Uppsalas närhet, men kan resa runt! Vi väntar på dybban men ser fram emot dokumentären! eller vafan.. vi bor i skåne, too far? Citera
Recommended Posts