slarvsylta Postad 15 Augusti , 2013 Författare Rapport Postad 15 Augusti , 2013 Riktigggttt stånngaaaad nu hehehhehehehe nej inte så mycket faktiskt börjar bli omsploooolllaad nu eehehehehhehee oinnnte så värst tillllllllsammmmananananannananananananananaannanananananan sick !!!! spelar så mycket att jag inte prkakkkaaarrr spela mer hehehhehe faaaakk !!! vill spela hela tiden och vinna nu så vi får se om jag ändrar spelstilen nu lite greaaann vi får s ee ska vinna nu allfall hehhehehehhehehe ingen ska slå mig !!!!!
slarvsylta Postad 15 Augusti , 2013 Författare Rapport Postad 15 Augusti , 2013 okej !!! skön låt : wiz khalifa - medicated !!!!!!!
slarvsylta Postad 15 Augusti , 2013 Författare Rapport Postad 15 Augusti , 2013 seriöst jag sover inte ens aaaaa !!!!1 nu ska kanske varea däääär i hela mitt liv så då måste jag fvaaaaa staaark och sattsaaaa alllt på poker !!! ALLLTTT somnar om igen 22.00 sen upp 7 så är det !!!!! plz bara vatten det är tricket !!!!
Basselito Postad 15 Augusti , 2013 Rapport Postad 15 Augusti , 2013 seriöst jag sover inte ens aaaaa !!!!1 nu ska kanske varea däääär i hela mitt liv så då måste jag fvaaaaa staaark och sattsaaaa alllt på poker !!! ALLLTTT somnar om igen 22.00 sen upp 7 så är det !!!!! plz bara vatten det är tricket !!!! Självmedicinerar du nu eller? Vatten och något gott att knapra på?
slarvsylta Postad 15 Augusti , 2013 Författare Rapport Postad 15 Augusti , 2013 Självmedicinerar du nu eller? Vatten och något gott att knapra på? näääää inget jag softar bara lyssna på lil Wayne nu God Bless America !!!! den har inte börjat en men snartt får jag veta om det är min VÄNN !!!!
slarvsylta Postad 15 Augusti , 2013 Författare Rapport Postad 15 Augusti , 2013 gammal klasikkkkeeeeer !!! hahahahhahaha LIL WAYNE !½!!!!!
slarvsylta Postad 15 Augusti , 2013 Författare Rapport Postad 15 Augusti , 2013 hAAAAFfttt ROND idag hahhahahahahah ljög sönder docktooorrn hahahhahahahahahahaahahaahahaahahaa LJÖG !!!! hahah alla seer att jag är helt HEAAVVVEEEEN hahhahahaahaaha fettttttttttttt ska bli så tujngggggggggggg TUNG !!!!! hahahhahaahah GAAaaaaannnngggGGGsteeeeer!!!!!!
Sansrom Postad 15 Augusti , 2013 Rapport Postad 15 Augusti , 2013 Känns som att pokerspel inte är bästa formen av rehabträning för psykfall. Har du fri tillgång till dator, eller smyger du med det?
slarvsylta Postad 15 Augusti , 2013 Författare Rapport Postad 15 Augusti , 2013 Känns som att pokerspel inte är bästa formen av rehabträning för psykfall. Har du fri tillgång till dator, eller smyger du med det? fri tillgång hahahahhaahhaahahah du tror jag är rssjssjjsjsjsjukkk va????? hehhehe aa jag har cvarrit det inte så konstigt när man blev fakkkad av en demon hehehhehehee ksa bli bättre nu ska ta den där deamoinnnennn FUICCKK YOU LIMPFOLD I PLAY YOU ON MONDAY !!!!!
Sansrom Postad 15 Augusti , 2013 Rapport Postad 15 Augusti , 2013 fri tillgång hahahahhaahhaahahah du tror jag är rssjssjjsjsjsjukkk va????? Är det inte rättspsyk du sitter på? Trodde de hade rutiner för tillgång till dator, tv mm. Åtminstone har vanliga psykavdelningar det.
slarvsylta Postad 15 Augusti , 2013 Författare Rapport Postad 15 Augusti , 2013 Är det inte rättspsyk du sitter på? Trodde de hade rutiner för tillgång till dator, tv mm. Åtminstone har vanliga psykavdelningar det. allllrigghggghhhhhhhgttttttttt men då vet du äarrrrr såå mmyckkekett man kan komma till HEEEAAVVREEEEEEEENNNMNN HEHHEHENANAENNENENENENNEENe jshshshhshshsss kompisar !!!!!!
Sansrom Postad 15 Augusti , 2013 Rapport Postad 15 Augusti , 2013 allllrigghggghhhhhhhgttttttttt men då vet du äarrrrr såå mmyckkekett man kan komma till HEEEAAVVREEEEEEEENNNMNN HEHHEHENANAENNENENENENNEENe jshshshhshshsss kompisar !!!!!! Va? Vet inte så mycket, därför jag frågar.
slarvsylta Postad 15 Augusti , 2013 Författare Rapport Postad 15 Augusti , 2013 Rätt psyk är annorlunda 1!!!!!!''' jhahahahhahaha jag fick in en liten mängsddddd soåååånnt där hehehhehe så vi fick vhahahahhaa kliite heaven idag hehehhehehe fett nice vill ha det så här jämmmt !!!!!! take on !!!!!
slarvsylta Postad 15 Augusti , 2013 Författare Rapport Postad 15 Augusti , 2013 skkkööönionnngg !!!!'''ääääääääeeerrrr innnte spåpp nntcjjcjcjcjcjccjcjcjccjcccjcjccjcjcjc satan hahahahhaha fitta hahahahhaha aaaa då får du se det fina i livet inte ikdagggg indagfgggggfg hgaahahahhahaahhaahahaa nice jag ska sitta och snacka med alllaaa hahhahaha fitttttaaaaaaaaaaa jag är på GGGGGGGGGGGGG hgehehehhehee aaaaaaa jajgg skaaakakakakakkakaka kommmmapppappappaapapåaåå hruuur nabb fkkkyuusususjsjsjsjjsjssjss SKA VINNAAAA!Q!!!!!!! tack hehehehehe aaaaaa ska vinna hahhahha fettt nice tack !!!!!!
slarvsylta Postad 15 Augusti , 2013 Författare Rapport Postad 15 Augusti , 2013 Faaan ör pportyad från golcetttttt GOLVET !!!!!!!! aaaa så jag får stanna på rummet ska bli fett skönt att spela poker hela dagarna nu hehehheheheheheh !!!! ska vinna fettt !!!!!
Sansrom Postad 15 Augusti , 2013 Rapport Postad 15 Augusti , 2013 Hur skulle du säga att berättelserna i den här tråden stämmer överens med dina egna upplevelser?
slarvsylta Postad 15 Augusti , 2013 Författare Rapport Postad 15 Augusti , 2013 läste bara första inlägget men så där hårt är det unntne nu jag får göra vad jag vill med tide men eftersom jag bröt dygmsryttm,en som diumm dtiuuucker är viktigt hahahhaahahhahahahahhaaha fram tills 22.00 får jag ha internet sen får jag tillbka a det 8.00 på morgonen !!! så dess tid ska spelas myclet på pcooch ha 1 timmes obliggatiorsiskk träning om dagen !!!!
slarvsylta Postad 15 Augusti , 2013 Författare Rapport Postad 15 Augusti , 2013 träffa en 18 årig tjej som ska ha strypt ihjäl sin polare eller nått ahhahahahahah men inte som man tror bara tills dom blev "blåa" som haooon sa till mig hehehhe aa whatlese !!! sick aaa riktig störd bitch hahahhahaha
slarvsylta Postad 15 Augusti , 2013 Författare Rapport Postad 15 Augusti , 2013 Nu ska jag spelllaaaa varenda hananananand HAND så hårt att det kanske var min sista hand !!! varje hand kan bli ett sätt att göra sitt absolut bästa i en pott !!!!!
slarvsylta Postad 15 Augusti , 2013 Författare Rapport Postad 15 Augusti , 2013 shiiiiiit villl spela !!!!!!!
slarvsylta Postad 15 Augusti , 2013 Författare Rapport Postad 15 Augusti , 2013 123 jaaaag vill vara meeeeed !!!!
slarvsylta Postad 15 Augusti , 2013 Författare Rapport Postad 15 Augusti , 2013 Den här är tung " sånna som oss "
slarvsylta Postad 15 Augusti , 2013 Författare Rapport Postad 15 Augusti , 2013 Aaaa var en snäll själ som ville låna mig lite så ska få in 100 dollz att spela lite .02.05 med heheh kör 4-6 bord och softar lite !!!!!
slarvsylta Postad 15 Augusti , 2013 Författare Rapport Postad 15 Augusti , 2013 Aaa vi får se hur det går men jag siktar in mig på att spela 8 h minst varje dag nu i lite av ett Micro Marathon som slutar när jag har 3800 Dollz för .25 50 då kliver jag upp !!!!
Recommended Posts