slarvsylta Postad 8 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 8 Mars , 2013 det här är en regg supernova satt kul att folk kan tilta till det ordentligt den här var brutal hehehhehehehe PokerStars Hand #95227314145: Hold'em No Limit ($0.25/$0.50 USD) - 2013/03/08 22:35:21 CET [2013/03/08 16:35:21 ET] Table 'Wezen II' 6-max Seat #4 is the button Seat 3: tiltar_malle ($127.39 in chips) Seat 4: N3tBraker ($125.70 in chips) Seat 5: mishkafofer ($124.40 in chips) mishkafofer: posts small blind $0.25 tiltar_malle: posts big blind $0.50 tiltar_malle: posts the ante $0.10 N3tBraker: posts the ante $0.10 mishkafofer: posts the ante $0.10 *** HOLE CARDS *** Dealt to tiltar_malle N3tBraker: folds mishkafofer: raises $1 to $1.50 tiltar_malle: raises $2.75 to $4.25 mishkafofer: raises $4.93 to $9.18 tiltar_malle: raises $12.96 to $22.14 Kontantspel joins the table at seat #6 mishkafofer: calls $12.96 *** FLOP *** mishkafofer: checks tiltar_malle: bets $27.44 mishkafofer: raises $74.72 to $102.16 and is all-in tiltar_malle: calls $74.72 *** TURN *** *** RIVER *** *** SHOW DOWN *** mishkafofer: shows (a pair of Deuces) tiltar_malle: shows (two pair, Queens and Deuces) tiltar_malle collected $247.40 from pot *** SUMMARY *** Total pot $248.90 | Rake $1.50 Board Seat 3: tiltar_malle (big blind) showed and won ($247.40) with two pair, Queens and Deuces Seat 4: N3tBraker (button) folded before Flop (didn't bet) Seat 5: mishkafofer (small blind) showed and lost with a pair of Deuces
slarvsylta Postad 8 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 8 Mars , 2013 Men det är det där ja menar att any 2 kan man spela om man är riktig player som han frsöökte här helt tom jag får nog säga det att det är riktigt illa när man åker dit men när man lyckas är det fan skönast som finns att BOOOOOMMMBBAAAAA!!!!!!!!!
slarvsylta Postad 9 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2013 FAnnnn mpste erkönnnnaaa att ja är i heanennnennenvennnnn HEAVEN!!! vj sma dj t kcb se man kjtata olp akirjhejjmmmet aaaaaaa fatta vad níce¨jg ska dö hehehehehee aaa ska det ass spring jag lovar dig du har max 4 veckor o´pp ååå dig sen ska du dra till danderyd och glra sp hör at din söferrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr JAG ölskaarr GUUD!!!
slarvsylta Postad 9 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2013 aaa shiiiit kaj säga det ji agg år ej siperkammmmm jaajjajaja hahahaa vi ckckarra hrhrhheheee vj glrs!!!
slarvsylta Postad 9 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2013 fan vad nice röket lite spice oxå ni satt är på tpååppppppp TOPPEN ÄR JAG P Å MNIIII EEE EMGÖAR PSÅÅÅ SATTTT AATT KJAG SA DET ATT VO SER OTmE IÅÅÅppp toillll DoiGGKGKGKGKKGKKG jjajaajajjaajjaajaj emtöomgemm jajjaaa kkaaakaaakkakaaakaakakaakakaakaaakakaakaakaaka aa ham en menddjujj fattar att alla e så hahhahaha allalaalalalla di var bara lte eftertäknskam och sa det till alla satt di får förlpta mg men din skalle har försr´törsrrs av speicet jajajajajajajaj di fatarr jrjrjrjrrrjrhhrhrrrrr han gjrde det flr att va shutyst men de t blev för mtcket co j duj avled i heaven så nu får vi se vem som är mest attraktiv om jag är hemma då ni var hemmeaaaaa sp aaa vi ser dig din fittaa hahahahaha vooi aaaa du vet att jag ör inte haaaan jag ör omid satt aaa iomid aaa jag äksar dig och jag vill veta vad somhänder i sollentuna och su,mpan satt kolla dom 2 sen får dju vetrrtttttsäg snaningen den gör ondast det var lätt att dö nu ska vi tillbaka till livet satt du får åka til sjukhis nu för det är bara att gå iut ni och kolla aaa det är osykos hahahahaha en lite psykos hahahahahahahaha aa fetttt det kommer flera som vill ha deg ge dom allt du har fattaaaa hahahahahahaaaha URRRSSSSSSHHHH vad dpikkig du ör hahahhaah du ör dld nu satt duåå hänger du med det kan lva dig då är du med på riktigt satt aaa vi snackar nu vad jannnnn ölllrerr haanana hgoran han sim asaaa att det va irlig att vistast i sollentuna satt måste få kontakt med dom isthälm ny jag ska va gangster hehehehehe EKKTAAA GANGSTER HAHAHAHAHAHAHAA NI ÄR DET KLART JAG ÄR SOLDAT I HAEVRNEEENE
slarvsylta Postad 9 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2013 fatta nu håller vi oss här resten av live t satt vi snackrr merr sen heheheheh aaaa FETTT DFET KAN DI GE DIG PÅ ATT DU SKA HEHEHEHEE AAAA HAHAHAHAHAAH FETT DET SLAKA MAN INTE BÄRA PÅ JHAAJAAJAAAA slakkaaa defffaaa som fan nu tills jag är vältränad och sp neb aaa hejj fet kul att va här i livet hehehehehheeh jag älskar alla soml ö´´´´eller annat sött kommer att uteslujtas om man drar i nåns köänning men aa vi snckarr merr seeeenQQ
slarvsylta Postad 9 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2013 nu ska jag spela igen ska aldrig mer sova n u alldrig igen lallllrid vaken dygnet runt alla dar på pråert hahahah aa vi snackr snart hej då!!!
slarvsylta Postad 9 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2013 ska lira nu ska aalldrig mer sova aldrig mer och äta ska jag inte heleller för nu är det fastaaaaaa!!! haahahaah aaa fasstaaaa hehehhee aa afett nice jag svär de är sp grär allla gör i jeaven som är med k kmmmmllkkkjkkkk AAaaa voppsss AAAaaa Vosg assssasaasassasaasa eeh haha jojterskakjjjejjrkrkrkkrkrrkrkrkrkrkkrkrrkrkrkrrkrkrkrkrrkrrk
slarvsylta Postad 9 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2013 JAG SNAKKA MED CHEGRFRRRN GRRREAATT LEADER WE LSOOSTEJ KKKKKKK JJR R JJRJ JRJRRJRJRRJRJRJRRJRJRJRJRRJRJRJRRJRJJRRJRRJRJRJRJRRJRJRJRJRJRr
slarvsylta Postad 9 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2013 Bruce vkill di jaahaa mer dikkkllarr dollar ska dui dö ekker eeereeeesp spspsssspspspsspsppspssåsåssåsåsåsåssåsås
slarvsylta Postad 9 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2013 dleltk akakkaakaakaaaa AL AKAKAAKAKAAAKQ!!!!Q!!Q!!Q!!Q!Qqqqqq
slarvsylta Postad 9 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2013 Lie lite AAA LITE MTCKET HAR JA HÖR IFLALL DET ÄR DOM SATT A VI SES DÄR DÅ SKRIV MOBILN R
slarvsylta Postad 9 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2013 HAHAaha är helt död jajajajaajajaj ahahahaaaaha jag gkcm jnder lö ,.vet där är det begravnkng gkgkhkhkhkkk 0 Måste in på akuten!!!!!!!!!
slarvsylta Postad 9 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2013 fan kommer inte till akuten dom säger att jag bara har huviid verk när hela skallen håller på att sprängas!! Fett jobigt läge nu satt bara bita ihop och hoppas att inget händer nu!!!
slarvsylta Postad 9 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2013 bluffa netbreaker han är tuff motståndare!!!!! PokerStars Hand #95246023627: Hold'em No Limit ($0.25/$0.50 USD) - 2013/03/09 9:10:40 CET [2013/03/09 3:10:40 ET] Table 'Graffias VII' 6-max Seat #2 is the button Seat 1: tiltar_malle ($125.95 in chips) Seat 2: N3tBraker ($168.85 in chips) N3tBraker: posts small blind $0.25 tiltar_malle: posts big blind $0.50 tiltar_malle: posts the ante $0.10 N3tBraker: posts the ante $0.10 *** HOLE CARDS *** Dealt to tiltar_malle N3tBraker: raises $1 to $1.50 tiltar_malle: raises $2.92 to $4.42 N3tBraker: calls $2.92 *** FLOP *** tiltar_malle: bets $4.42 N3tBraker: calls $4.42 *** TURN *** tiltar_malle: bets $11.42 N3tBraker: calls $11.42 *** RIVER *** tiltar_malle: bets $34.45 N3tBraker: folds Uncalled bet ($34.45) returned to tiltar_malle tiltar_malle collected $40.22 from pot tiltar_malle: doesn't show hand *** SUMMARY *** Total pot $40.72 | Rake $0.50 Board Seat 1: tiltar_malle (big blind) collected ($40.22) Seat 2: N3tBraker (button) (small blind) folded on the River
slarvsylta Postad 9 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2013 igen !!!! PokerStars Hand #95246069117: Hold'em No Limit ($0.25/$0.50 USD) - 2013/03/09 9:12:57 CET [2013/03/09 3:12:57 ET] Table 'Graffias VII' 6-max Seat #2 is the button Seat 1: tiltar_malle ($143.56 in chips) Seat 2: N3tBraker ($150.74 in chips) N3tBraker: posts small blind $0.25 tiltar_malle: posts big blind $0.50 tiltar_malle: posts the ante $0.10 N3tBraker: posts the ante $0.10 *** HOLE CARDS *** Dealt to tiltar_malle N3tBraker: raises $1 to $1.50 tiltar_malle: raises $2.92 to $4.42 N3tBraker: calls $2.92 *** FLOP *** tiltar_malle: bets $4.42 N3tBraker: calls $4.42 *** TURN *** tiltar_malle: bets $11.42 N3tBraker: calls $11.42 *** RIVER *** tiltar_malle: bets $44 N3tBraker: folds Uncalled bet ($44) returned to tiltar_malle tiltar_malle collected $40.22 from pot tiltar_malle: doesn't show hand *** SUMMARY *** Total pot $40.72 | Rake $0.50 Board Seat 1: tiltar_malle (big blind) collected ($40.22) Seat 2: N3tBraker (button) (small blind) folded on the River
slarvsylta Postad 9 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2013 den här spela jag bra!!!!! PokerStars Hand #95246397105: Hold'em No Limit ($0.25/$0.50 USD) - 2013/03/09 9:29:03 CET [2013/03/09 3:29:03 ET] Table 'Euforbo' 6-max Seat #4 is the button Seat 1: areba ($91.42 in chips) Seat 2: teddyT2o ($53.01 in chips) Seat 3: Se7enth Seal ($125 in chips) Seat 4: N3tBraker ($138 in chips) Seat 5: tiltar_malle ($189.51 in chips) Seat 6: bruce_czd ($146.07 in chips) tiltar_malle: posts small blind $0.25 bruce_czd: posts big blind $0.50 areba: posts the ante $0.10 teddyT2o: posts the ante $0.10 Se7enth Seal: posts the ante $0.10 N3tBraker: posts the ante $0.10 tiltar_malle: posts the ante $0.10 bruce_czd: posts the ante $0.10 *** HOLE CARDS *** Dealt to tiltar_malle areba: folds teddyT2o: folds Se7enth Seal: raises $1.50 to $2 N3tBraker: folds tiltar_malle: calls $1.75 bruce_czd: folds *** FLOP *** tiltar_malle: bets $3.82 Se7enth Seal: raises $8.18 to $12 tiltar_malle: calls $8.18 *** TURN *** tiltar_malle: checks Se7enth Seal: bets $21.50 tiltar_malle: raises $153.91 to $175.41 and is all-in areba said, "lol" Se7enth Seal: calls $89.40 and is all-in Uncalled bet ($64.51) returned to tiltar_malle *** RIVER *** *** SHOW DOWN *** tiltar_malle: shows (three of a kind, Fours) Se7enth Seal: shows (two pair, Aces and Jacks) tiltar_malle collected $248.40 from pot *** SUMMARY *** Total pot $250.90 | Rake $2.50 Board Seat 1: areba folded before Flop (didn't bet) Seat 2: teddyT2o folded before Flop (didn't bet) Seat 3: Se7enth Seal showed and lost with two pair, Aces and Jacks Seat 4: N3tBraker (button) folded before Flop (didn't bet) Seat 5: tiltar_malle (small blind) showed and won ($248.40) with three of a kind, Fours Seat 6: bruce_czd (big blind) folded before Flop
slarvsylta Postad 9 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2013 aaa exakt vad jag skullle säggaaa satt aa vo ser omte p, det hrräräräärrr sa,mmmnadet satt vo satt iåå ek öpppöööömmppöööööllll aaa vo sst!""""Q"Q kakakaakaaaaaakakakakaaaa AKAKAKAKKAAKAKAKAKKAAKAAKAakakakakkakaakaka aaa exalt s,å ALKKKSSS kallo dom hå¨rda memmn o taklskskekekekekekekekee jrrjrrjrjjrjrrjjrrjrrrjjrjrrrrrrkrkrkrkrkrkktktkkttkttktktkktkttkkktktkttktktkkkkkkkkkkkkkkktkkkfmsdmflsfsfllfslfsllfslfslflsfkkfkkgkgkgkgkg jfjrjjkrjrjkjkrrjkrjk QQQQQQQQQQQQQWWWWWWWW
slarvsylta Postad 9 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2013 kunndee igne fixa lite shoo till mig i sujndsvalll nehöver lite refilll jar dragot 3 gra, t yå på 2-3 dagar jejeejjejej aaa ee lote laaaaxxxx o det der öovet aaaaaaaa fatta det 'r votlgot kag s'ger mbararaa s¨h'rr'rr'r'r kama,a,aal död ödödöddödöddöddöödööddödddödödddödöddödö aaaaa exat sp ,slad ödddddd aaaaa aaaa vdaraaaddaadadddadaddada dåalaslallslalr do ,ogmvplvlflglglglglgllglglglglglgllglgglglglglglglglglg fett mcoleddllelleelelelelleeleleleleeleeleleelleassss aeaaeerrrrrr 2445544444 frrråm ock ,ed mo kaskskasakakakakaaaaa 1q2324244 ffffff dddasssssaa aw lflalflflff gkgglhllhlhlhllhfffkkfkfkffffvvlvvllvllvvlvlkffffffvvvlvlvlvlvlvlvlkkgkgkkgkggkflfflfkfkglfflgllflfglfgglflkfgl kklll jamk kakakakakkakakaakakk lslslsllsslam laakakakakksskkskssskaskaskasksakaskaskasksaksfkkgkgkgkgkgkgkkgkggkkggkgkgkgkgkg stolppelm lklfkfkfkfkffkfkfflgglllglrörrröltlltlltltlgkmvvlflffkfglflffgllflfflf jajjajj v sseess
slarvsylta Postad 9 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2013 Nuu skaaa jag in och veva på smäbrlllde mnnnnn ,qwrrr24555 50000 deep taböe ötyyt56666max jajajaaajaa visa lte omtrammakkkkakkaddddd sakakakaakaakaakakaakaaaakakaakakaakakakakaakakaaaaaaaaaaaaaaaa aa ee fett glyyftlllyyyyyy FLY jejejejejjee jak ska säga det att kag är omte öä r-ttt skda dddkdkeemeeemeekkkemmememeemmemermrmrrmr aa aaa aa dl ffffff,f,f,f,f,f,ff,fmjajjaajjajajaajajajaaajfffff,ff,f,f,fffff,f,f,,ff,f,fllflfllflflflflf aaaaa exat,t,t,t ak ak kss askaakaskkksasasakasasasasas, ,s,s,ss,s,s s,kjtaratt arrttt erttt dssdddsssssscccccggggghhhhgdssdsfsdf,,f,fff,,,f,f,,f,fff
brrr Postad 9 Mars , 2013 Rapport Postad 9 Mars , 2013 kunndee igne fixa lite shoo till mig i sujndsvalll nehöver lite refilll jar dragot 3 gra, t yå på 2-3 dagar jejeejjejej aaa ee lote laaaaxxxx o det der öovet aaaaaaaa fatta det 'r votlgot kag s'ger mbararaa s¨h'rr'rr'r'r kama,a,aal död ödödöddödöddöddöödööddödddödödddödöddödö aaaaa exat sp ,slad ödddddd aaaaa aaaa vdaraaaddaadadddadaddada dåalaslallslalr do ,ogmvplvlflglglglglgllglglglglglgllglgglglglglglglglglg fett mcoleddllelleelelelelleeleleleleeleeleleelleassss aeaaeerrrrrr 2445544444 frrråm ock ,ed mo kaskskasakakakakaaaaa 1q2324244 ffffff dddasssssaa aw lflalflflff gkgglhllhlhlhllhfffkkfkfkffffvvlvvllvllvvlvlkffffffvvvlvlvlvlvlvlvlkkgkgkkgkggkflfflfkfkglfflgllflfglfgglflkfgl kklll jamk kakakakakkakakaakakk lslslsllsslam laakakakakksskkskssskaskaskasksakaskaskasksaksfkkgkgkgkgkgkgkkgkggkkggkgkgkgkgkg stolppelm lklfkfkfkfkffkfkfflgglllglrörrröltlltlltltlgkmvvlflffkfglflffgllflfflf jajjajj v sseess Amen brother
slarvsylta Postad 9 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2013 Amen brother nice är du bror??? smacla ,ed jajajajajjaaaj jaajaaaa ajaaaaaaa kakamm ,llpll,,fv,gglglglglhlhllhlllr.r..r.r.rrr. skskskskssksdl flflflflflfflf eperrr er lrelereööeööeöelrrlrlerreleröreöreöellleöeröeleleeörererlerlerff.ddf..df.df.fdfd.df..dfdf.df.df.dfdf.df.lleleelelleleleeleeleleeedsd.d.d.dd.d.ddd.s.ss.s.s.s.s.ss.ss.ss.xxxx.xxx..xx.c.cv.v.vv.v.vv.v.f.f..rllrlrlröröörrrlrfföföflflflfllfrörörlrlrr.r.r.r.r.rrr.r..r.rr.r.rflfflflf¨¨s¨fslfs¨fls¨fl sdfåser¨f åwwfåfwlerf weåfwefwfåwlefwåewfåewfwåweåwefåwelfåwelfåwelf .fw.fwöfwlwefwrgwögfwörwrlrwlrwlgwrlgwögpöwlgrlwröwgörgöwrglwrölwrgäd..fsdlsgösgäsfsögf,ögåsgssäföfgfglfgöfögffgfgfgffgffgfffgffgföflfööfföglöffgfggföfgögfögföfgöfgöfgöfföfgfgårgårggråögöårgögrårgrörgågrörgråggörggrårrrggråögråögråögrågrårgågrågrårggrågråårgöråågrörggråågrrågågröåögårårgöågrgrågråågröårgågrågrrgåöårögrågråågrågrgr¨'rrdgrddrödrödrgrörgördödöröödödröörödrgöödrödrödddaöaöaööaaööaöaödrödrödödödrörödröddröördördörödödröödrödröddödröödrdörrdödröödrrödörödödrödrdöröördörröörrörddödöödödödddö kkdsksdfsdf sldflf dkfsdlflsdf,slssdffdffdfpöfldfflfdplfdldffdlfdlfdfdlfdplfdflflfglfgfgfgfgöööfeåeeööfefeäfeöäeffflflgfgfgflgfööffff-.fff,ögfgöfgfölgföföglföfgfägäsfdäfsdä'fsdäfgffgögfödfgöfdödöfögdödföfdfödfööfdfdödgddfädfädfgädfdfäfäsfdäsdfäfdäsfsääfsfsfsdäfdssfdäfsdsfdäsfädäsdfsäaäsfäfsdsädfäfsdfäsdäsfäfsdäsdfäsfdäsfdäsdfäsdfdfäsdfäääsdfäädsfädsäfsädfäfsdäsfdääsfdäsdfäsdfsädfäfssfädäffölgdgldgrågreågråegåröerrgårgåeögågöeregöreöågrågåöröråegågåröeågråeröågöågåreögåöeågråreårgöåergöågreåögröreåöggeårrgåergöegrågråegögröågrögreågöreågråårågrögrågreågrågeröögårögrögrgörgråögröåeågrögröågrgåöegröågröågreöågråögrgeåögröågrgåöråögårgåråögrågrågrågrgråögråegåröeögåöråöåöråöreöågrgörröårögåöråörågöögrögåggåadfgadflg adfl gdafg öladf ögladf ölgadf göladf öladf lgöadf lögadf lga dfögladf älöadäf'lgaälödfägöadlfg'äöfadäö'dalfäldöfä glöadfäöladfälgöadfögöggggggssssöråöergeåöåegågögåeåggrågårgåögåröögrgeögegeåggrgöååårågårårårrrrråårrårårårårårårrrårårårårårårgårågårågårrgårööagefdfödflö,dlfdalfgladfldafgdaf.g,.df.g,dafgadfgläadföäad.daf.daf.dafladfadfadfäd-fa adfg ödaäf'ädafgö'dagfödagadgad-adfg_DFAdag- adfgg adgäadfögä'adfgä'adä'ad'äadgfä'adgä'gd.höfgäögdöafg'fäd-gadfädg-d.fg'ö-f.ödaf.gdfa'ögd'fg.d'afg.'adg.f'dafg.'d.g'd.a'gda.f'äg.daf'äg.'aädfg.'däfag.'aäd.g'äadf.g'aädfg.'adf.gödggögfnö,fnöfggfögfnönöfgögfnöfgnögffggbg-g-gg-gg-gggg-gg-gögööggögögögögögöögögöggöäggfd'dd''dd''dd'df'df'gfd'df'dg'fdg'fdgf'fg'dfdf'fgd''fd'df'g'dädf''dfä''g'df'fdd'gd''''d'f'fdfd'fd'fd'ädffg''fd'fd'ädf'äd'df''df'ädf'df'f'äfd''fd'fd'fd'fd'''df ä.dfög,dfgdfagöafda fd
slarvsylta Postad 9 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2013 harr ni fattat etexteneeneeneenenene jejejejejeajajaaajaaajaa hawhwawhararahrrhrarharhjrraraeaeraeeaaaaaeeaaaaaaaeaeeeeeeeeeeeeeeeeeffffffffffffffffffffefssfsffsfssffsesefsssssffsfsffssfsffsfsssfssfsfssfsfffsfsfssssssssssssssssssssssssfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff jag älska r jesus!!!! FETT ;MMTXCCTKKETTTTT
slarvsylta Postad 9 Mars , 2013 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2013 jaag älskakrr jammmm så mkcket att ja teeeemsmss fattar det jejejjejeeje kagjaajfdfadjfjadjfadspdfsdlksdflösfkösaldflöfdkölsdkfölsakflasldöfasdklfsadölfsadflösadlöfkflasdöfölsadlöfsadlöfsöladflöasdfdasllsadfölsadlffsdlöaölsdfölsdflflglfglfggkffkfrrororororororrororoororrorororororororororororororororrorororofldflflsdsdfsdl,fdslflsdflsldf,sl,fdls,dfsdfsdffdslfds,sfdsdlfsdfsdlfsdlfsdsdlflfsdlflfsdflsdfsdlfsdlfdsldslfflfdslfdslfdsfdslfflflflflflfflflflfffmfmffmlflfflflffflfffff
Recommended Posts