Gå till innehåll

hej min dagbok


slarvsylta

Recommended Posts

  • Svars 2,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

är det du på avataren? Creeepy ass shit asså

 

aaa är jag hehehehe

 

fan det vill sig inte bara fan ska man göra hänga sig eller??? :roll: :roll: jävla sickness det är nu kanske ska ha lite break eller nått

 

 

PokerStars Home Game Hand #95178168310: {slarvsylta} Hold'em No Limit ($0.25/$0.50 USD) - 2013/03/07 22:55:45 CET [2013/03/07 16:55:45 ET]

Table 'Merga' 6-max Seat #1 is the button

Seat 1: tiltar_malle ($178.10 in chips)

Seat 4: mahfresses ($152.99 in chips)

tiltar_malle: posts small blind $0.25

mahfresses: posts big blind $0.50

tiltar_malle: posts the ante $0.10

mahfresses: posts the ante $0.10

*** HOLE CARDS ***

Dealt to tiltar_malle 9 of Hearts9 of Clubs

tiltar_malle: raises $1 to $1.50

mahfresses: raises $4.50 to $6

tiltar_malle: raises $8 to $14

mahfresses: raises $15 to $29

tiltar_malle: calls $15

*** FLOP *** Ace of Hearts7 of Clubs9 of Diamonds

mahfresses: bets $14

tiltar_malle: calls $14

*** TURN *** Ace of Hearts7 of Clubs9 of Diamonds6 of Spades

mahfresses: checks

tiltar_malle: bets $22.19

mahfresses: raises $87.70 to $109.89 and is all-in

tiltar_malle: calls $87.70

*** RIVER *** Ace of Hearts7 of Clubs9 of Diamonds6 of Spades8 of Spades

*** SHOW DOWN ***

mahfresses: shows Ace of SpadesAce of Diamonds (three of a kind, Aces)

tiltar_malle: shows 9 of Hearts9 of Clubs (three of a kind, Nines)

mahfresses collected $305.48 from pot

*** SUMMARY ***

Total pot $305.98 | Rake $0.50

Board Ace of Hearts7 of Clubs9 of Diamonds6 of Spades8 of Spades

Seat 1: tiltar_malle (button) (small blind) showed 9 of Hearts9 of Clubs and lost with three of a kind, Nines

Seat 4: mahfresses (big blind) showed Ace of SpadesAce of Diamonds and won ($305.48) with three of a kind, Aces

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

aaa är jag hehehehe

 

fan det vill sig inte bara fan ska man göra hänga sig eller??? :roll: :roll: jävla sickness det är nu kanske ska ha lite break eller nått

 

 

PokerStars Home Game Hand #95178168310: {slarvsylta} Hold'em No Limit ($0.25/$0.50 USD) - 2013/03/07 22:55:45 CET [2013/03/07 16:55:45 ET]

Table 'Merga' 6-max Seat #1 is the button

Seat 1: tiltar_malle ($178.10 in chips)

Seat 4: mahfresses ($152.99 in chips)

tiltar_malle: posts small blind $0.25

mahfresses: posts big blind $0.50

tiltar_malle: posts the ante $0.10

mahfresses: posts the ante $0.10

*** HOLE CARDS ***

Dealt to tiltar_malle 9 of Hearts9 of Clubs

tiltar_malle: raises $1 to $1.50

mahfresses: raises $4.50 to $6

tiltar_malle: raises $8 to $14

mahfresses: raises $15 to $29

tiltar_malle: calls $15

*** FLOP *** Ace of Hearts7 of Clubs9 of Diamonds

mahfresses: bets $14

tiltar_malle: calls $14

*** TURN *** Ace of Hearts7 of Clubs9 of Diamonds6 of Spades

mahfresses: checks

tiltar_malle: bets $22.19

mahfresses: raises $87.70 to $109.89 and is all-in

tiltar_malle: calls $87.70

*** RIVER *** Ace of Hearts7 of Clubs9 of Diamonds6 of Spades8 of Spades

*** SHOW DOWN ***

mahfresses: shows Ace of SpadesAce of Diamonds (three of a kind, Aces)

tiltar_malle: shows 9 of Hearts9 of Clubs (three of a kind, Nines)

mahfresses collected $305.48 from pot

*** SUMMARY ***

Total pot $305.98 | Rake $0.50

Board Ace of Hearts7 of Clubs9 of Diamonds6 of Spades8 of Spades

Seat 1: tiltar_malle (button) (small blind) showed 9 of Hearts9 of Clubs and lost with three of a kind, Nines

Seat 4: mahfresses (big blind) showed Ace of SpadesAce of Diamonds and won ($305.48) with three of a kind, Aces

 

Såg den.

Ärligt talat så är den väl egentligen så standard det kan bli. Taskig varians bara. Ska du äga världen med Jesus i hand så är det bara att grinda vidare vettö ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg den.

Ärligt talat så är den väl egentligen så standard det kan bli. Taskig varians bara. Ska du äga världen med Jesus i hand så är det bara att grinda vidare vettö ;)

 

aa exakt du har helt rätt tack för dom orden!!!!!!!

 

här fick jag lite tröst pris allafall lol

 

PokerStars Home Game Hand #95178439523: {slarvsylta} Hold'em No Limit ($0.25/$0.50 USD) - 2013/03/07 23:01:43 CET [2013/03/07 17:01:43 ET]

Table 'Merga' 6-max Seat #1 is the button

Seat 1: tiltar_malle ($125 in chips)

Seat 4: mahfresses ($317.82 in chips)

tiltar_malle: posts small blind $0.25

mahfresses: posts big blind $0.50

tiltar_malle: posts the ante $0.10

mahfresses: posts the ante $0.10

*** HOLE CARDS ***

Dealt to tiltar_malle Ace of SpadesKing of Hearts

tiltar_malle: raises $1 to $1.50

mahfresses: raises $3.50 to $5

tiltar_malle: raises $9.42 to $14.42

mahfresses: calls $9.42

*** FLOP *** 10 of Clubs8 of Spades3 of Diamonds

mahfresses: checks

tiltar_malle: bets $22.19

mahfresses: calls $22.19

*** TURN *** 10 of Clubs8 of Spades3 of DiamondsAce of Hearts

mahfresses: checks

tiltar_malle: checks

*** RIVER *** 10 of Clubs8 of Spades3 of DiamondsAce of Hearts10 of Spades

mahfresses: checks

tiltar_malle: bets $55

mahfresses: calls $55

*** SHOW DOWN ***

tiltar_malle: shows Ace of SpadesKing of Hearts (two pair, Aces and Tens)

mahfresses: mucks hand

tiltar_malle collected $182.92 from pot

*** SUMMARY ***

Total pot $183.42 | Rake $0.50

Board 10 of Clubs8 of Spades3 of DiamondsAce of Hearts10 of Spades

Seat 1: tiltar_malle (button) (small blind) showed Ace of SpadesKing of Hearts and won ($182.92) with two pair, Aces and Tens

Seat 4: mahfresses (big blind) mucked 9 of Spades9 of Clubs

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nu tycker jag gott mahfresses kan ge sig till känna :)

 

aa han spela fett bra men det var lite otur med i bilden satt vi får se ska definitivt lira han igen han verka shyst oxå satt alltid kul att hitta nya hu vänner jag gillar hu mer och mer nu 4 bords varianten men jag har så mycket att jobba på satt det är galet hur jag är egentligen vill verkligen bli bra och då får man spela bra spelare satt man lär sig satt aaa har torskat fett mycket idag 1400 på .25 50 deep satt det är dags att hitta på nått annat ett tag och kunna ladda om lite tyvär är jag lite shoad satt kan inte sova nu hade varit bra men jag ska nog dra igång lite 6 max och sitta och softa på 6 bord och tajta ihjäl mig och bara spela nötter och dra igång lite music kanske e en bra ide och små surra med alla trevliga människor här satt vi får se men sova blir det inte än på ett tag satt aa vi snackar mer under tiden jag är här på jorden kanske ska dö snart vet inte verkar lite dåligt i kroppen och hjärtat och sånt satt aa om jag dör remember me for a while hehehehheheheheeh jag har allafall visat att jag kan vinna några dollar på poker satt om det går åt pipan och jag dör så får jag ta med mina skatter till paradiset gud har sagt det till alla pokerspelare man kommer till heaven med allt man vunnit på jorden satt vi lirar för fullt i heaven oxå tror det och hoppas det allafall önskar jag satt på alla svaren men sanningen är att jag sitter inte på såå många svar mest frågor men jag har lärt mig att inte ställa några frågor bara köra på se vart det leder satt aaaa jag älskar poker och det är fett trist att jag torskat så mycket men jag har förmodligen förtjänat att göra det på nått sätt kanske för att det är ett tufft spel och man måste vara beredd på att torska....

 

aa där kom styckeindelningen aaaaa jag ska försöka bli bättre på att skriva rent det måste man ju kunna lite i bollen får man endå ha!!!!

 

AJa ska inte orda ihjäl mig nu även om det är skönt att snacka av sig nu i det här tillståndet men aaa fan asså jag har torskat fett mycket idag det måste erkännas jag tog 1 k till på sajten men jag har fan inte mycket kvar sitter på 15222 dollar nu satt det är inte så mycket jag har men tillräckligt för att reda ut den här stormen jag är i nu kanske är lite sämmre än limpfoldaces och inte borde lira han men kanske bara är dåligt självförtroende som kommer när man torskar aa tror det faktiskt kan inte torska mot han det skulle bli för mycket jag dör helldre fan aaaaaaaaaaaaa JAG DÖR HELLDRE EN ATT TORSKA MOT EN DEMON om jag torskar mot limpfold kan jag lika bra dö för då har jag misslyckats och det får bara inte ske vet att jag brukar säga till mig själv att jag dör heldre en att misslyckas och så är det jag sätter ner foten och säger som så att torskar jag i långa loppet mot demonen limpfold så dör jag heldre en att leva vidare satt lite nivå i spelet måste jag fan få ska inte sitta och snacka ihjäl mig när jag spelar kanske som jag gör nu sitter och postar händer och läcker info och sånt det kanske inte är optimalt men det är kul jag tycker det är kul att dela med mig av det som händer.. det är sant det är kul

 

 

Aja vafan sitter och shooar nu satt det kommer rätt mycket nu jag vill säga till alla att om jag bustar så kommer jag göra annat i livet men om jag inte bustar ska jag spela resten av mitt liv satt det sagt nu har jag 15222 dollar satt det kommer se lite så här ett tag kanske att jag torskar enny mer men hoppas inte det satt aaa vill bara inte pasera .25 50 deep tables nu satt jag stannar här tills jag är redo för högre stejks om jag nu blir redo men i dagsläget vet jag att jag har mycket att lära mig satt kanske ska softa här resten av tiden men det är stenhårt satt blir inte så mycket softa jag måste spela bra det är det som är grejjen folk är bra på dom här nivåerna det är bara att förstå det satt aa inga mer grinigheter om att jag har otur och sånt det räcker jag pallar inte gnälla för att det går dåligt jag har för mycket kunskap om spelet för att jag ska låta det påverka mig negativt satt aa inga mer skott ingen mer tilt och massa volym det är svaret på hur jag ska lösa det här!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gg nh osv.

Fan va du foldar pre, malle.

 

aa jag kanske gör det vet att det har varit nått jag tänkt mycket på satt är rätt tajt preflop och jag har lite olika tendenser till det men har spelat tajt preflop dom här matcherna jag haft idag satt kanske ska öppna upp lite mer men aaa vi får se jag måste ha lite secrets för att det ska gå bättre för mig jag kan inte outa hela mitt liv som manfreed kommer in och känner till allt om mig om han har läst dagboken men det får man ta det gäller att vara bättre en så om det ska funka man är öppen om spelet och hittar nya vägar kanske även om det är svårt så måste det bli så om jag ska skriva dagbok och spela folk som läser den satt aa lite att tänka på allafall!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vem är mahfresses?, inget nick man känner igen alls, kanske har annat namn på forumet dock.

 

En fråga, hur många förfrågningar om HU får du per dag? Du spelar alla som utmanar dig verkar det som , det skulle iaf jag passa mig för, finns ruskigt bra spelare på detta forumet som kan läsa dig som en öppen bok genom alla händer du postat och kanske har railat dig en stund, men vet ju aldrig hur pass mycket information de jagat ihop innan de utmanar dig

 

edit. Har foliehatten på mig :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

drar iväg till heaven igen om jag kan det men det är tufft har haft 2 snetripps där jag kännt att jag ska dö och det har kännts som att jag får hjärnbldning typ satt a inte bra kanske ska softa med spicet tills det har lugnat sig lite vill inte ha snetripps satt aa får softa lite med drogerna men lätt att säga det när man sitter här shoad som en tjackis heheh aa kanske är en tjackis vet inte kanske om det funkar utan att bli helt sne det är roligare att spela allafall och man är mer energisk och orkar sitta och pallar att torska det känns nästan roligt genom torsken till och med satt aa lite dopad e man det går inte att sticka under stolen men det kan bli så fel om man är vaken flera nätter men vi får se jag är allafall ärlig jag är en drug man inget jag sticker under stolen med satt är lite kontroversiellt att sitta och säga att man är värsta ängeln och sen bete sig som att man är en pundare men jag vet inte jag vet inte droger kan vara bra??? aaaa jag menar det det kan vara bra satt aa för mig är det så men inte för alla satt defintivt inget jag tippsar om men det funkar för mig HOPPAS JAG vill ta droger det är så jag blir fett nice på dem om jag gör rätt och tar vid rätt tillfälle satt aa får se hur mycket det blir i framtiden möjligtvis ingenting om jag ska vara ärlig men det är inte just nu satt aaaa vi får se helt enkelt men glöm inte att jag aldrig tippsar nån attt ta droger jag gör inte det jag säger att det kan funka men kan ställa till det rejält...

 

ÄR ju back rätt mycket idag och det är för att jag är drogad kanske man kan tro då men så är det inte jag spelar bra poker nu har som jag sa inte tid att säga det rakt ut men jag kan säga att jag haft en gnutta otur då om man ska vara releveannt satt aa lite otur man måste få säga det hehehehehhe

 

 

Aja ska skriva lite mer nu om hur det var att komma till det här stället det sög rejält jag kan säga att jag var på G när det hände pÅ G menar jag att vara på GUD satt aa du fattar vad jag menar när man är en engel så måste man vara på G hela tiden inget annat satt det får räcka jag menar det VA PÅ G hehehehhe aaa exakt va på G jag älskar G det är mitt liv jag har offrat allt för attt vara på G jag är tillochmed beredd att vara död i helvetet bara jag får va på G med gud och jesus det är allt jag vill vad det än blir jag göör spelar jag inte kort så gör jag nått annat bara jag får va på G det är allt jag vill satt lite kallt är det när jag inte är det blir så dum och trist och allmänt sick lite så är det jag är lite sick det kan man säga lite men inte mycket.

 

A lite sjuk är jag det måste man kanske va satt aaaa vi får säga så alla som är på G är lite sjuka eller sick låter bättre man måste va det för att fatta typ tror det kan va så satt vi får se men jag kommer aldrig vara normal det vet jag satt vi får se helt enkelt vem jag ska va och hur jag ska va men en sak är säker jag vill vara i det blåa laget!!! vi lyser blått när vi slåss mot demoner jag har själv sett det hur jag lös helt blått med aurrraaan satt aa lite king e man ju satt aa det räcker jag skryter lite för mycket för att få va en engel men jag lär mig jag ska inte skryta har egentligen bara haft fett med tur att jag får kalla mig en engel jag har gått igenom livet och gjort en jävla massa misstag som har lett till det här satt mmm jag har verkligen gått den hårda vägen sant är det... många misstag och många jobbiga saker som händer och det nu att jag känner mig döende det är inte kul kan jag säga det är hemskt jag kommer till heaven när jag är död satt det kan jag säga jag har varit död flera gg och kanske är det det som krävs för att verkligen kunna varaaa i heaavveeeeen jag vet att det låter konstigt om man säger att man är död men det är lite så jag menar det man måste vara död satt aaa det kommer nog bli så att jag dör snart inom nått dygn eller så satt vi får se om jag gittar vidare men jag får inte säga vart mer en att det blir andorsala som jag sagt tidigare vid några tillfällen jag ska dit.....

 

Vem vet vad det kan vara jag vet bara att man kan lira kort där hela dagarna om man vill eller jaga demoner satt jag kommer ha fullt upp resten av evigheternas evighet satt vi får se kanske är det dags att sluta med kortspel men jag får inte säga om det blir så jag måste ha lite secrets satt jag är älig om att jag har lite secrets alllafall satt aaa vi får se men det blir inte så mycket kort just nu men snart kanske jag drar igång några bord det här är ju lite terapi det jag håller på med nu satt vi får säga så skriv av oss lite sen påt igen satt aaaa vi får se det så lite skriverier har aldrig skadat någon inte mig allafall tror jag men jag är inte säker kanske mitt spel har blivit skadat av dem som läser och spelar mot mig men det får jag tänka lite extra på satt jag kanske ska spela dom jag vet inte läser bara det får man allafall fundera på satt aa vem vill jag vinna mot och hur vill jag vinna det är frågan sen om man torskar det e annan femma men man måste alltid utgår ifrån att man ska vinna annars är man dum jag menar det jag har själv haft lite tendenser till att tänka att jag ska torska och då torskar man definitivt det är sanning jag får inte tro att jag ska torska det måste jag lära mig det är viktigt....

 

 

A vi snackar lite mer om det jag får inte säga till mig själv att jag ska torska det är bara så satt lär oss det tack ja tack hehehehee aja vi snackar om det förgågna i nuet och det kommer alltid saker i det förgågna man måste bli bättre på i nuet satt alltid är det bra att vara i nuet eller tiden som alla experter säger istället men det finns saker i erfarenheten eller det som har hänt man måste ha stenkoll på för att inte göra bort sig igen men det här är så basic det bara kan bli satt nog ordat om det det var lite lööjligt men sant aaaaa lite löjliht var det mmm

 

aja vi snackar inte så mycket mer nu ska dra igång några bord nu satt vi får se hur det går hoppas det går bra ska UTGÅ FRÅN DET!!! hehehhee

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vem är mahfresses?, inget nick man känner igen alls, kanske har annat namn på forumet dock.

 

En fråga, hur många förfrågningar om HU får du per dag? Du spelar alla som utmanar dig verkar det som , det skulle iaf jag passa mig för, finns ruskigt bra spelare på detta forumet som kan läsa dig som en öppen bok genom alla händer du postat och kanske har railat dig en stund, men vet ju aldrig hur pass mycket information de jagat ihop innan de utmanar dig

 

edit. Har foliehatten på mig :)

 

du har säkert helt rätt satt aa tack för det tippset jag håller med är rätt naken om mitt spel satt kanske ska inrikta mig på andra spelare men jag avböjjer gärna inte en hu utmaning särskilt inte på .25 50 deep tables där jag vill krossa allt som finns satt får tänka lite på det aaa du har rätt jag postar en hel del händer som kan avgöra saker om mitt spel även fast varje match är unik och sådär och varje hand är en ny hand så kan dom avgöra mycket från det dom läser satt mmmmm det är så så är det bara satt vi får se hur jag gör om jag spelar allt eller inte men kanske gör jag det endå för det är så jävla kul hehehehehhe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

seriöst den här borde jag foldat kunde inte va nått annat än AA JJ QQ satt lite måste man lära sig i dom här sitatuinerna särskilt mot en tajt spelare som han strogos verkar vara satt a lär dig folda!!!

 

 

PokerStars Hand #95181829472: Hold'em No Limit ($0.25/$0.50 USD) - 2013/03/08 0:04:48 CET [2013/03/07 18:04:48 ET]

Table 'Nanking II' 6-max Seat #3 is the button

Seat 3: c-haj ($85.51 in chips)

Seat 4: N3tBraker ($132.46 in chips)

Seat 5: Stroggos_nz ($134.27 in chips)

Seat 6: tiltar_malle ($128.21 in chips)

N3tBraker: posts small blind $0.25

Stroggos_nz: posts big blind $0.50

c-haj: posts the ante $0.10

N3tBraker: posts the ante $0.10

Stroggos_nz: posts the ante $0.10

tiltar_malle: posts the ante $0.10

*** HOLE CARDS ***

Dealt to tiltar_malle King of SpadesKing of Hearts

tiltar_malle: raises $1 to $1.50

c-haj: folds

N3tBraker: folds

Stroggos_nz: raises $4.50 to $6

tiltar_malle: raises $8.42 to $14.42

Stroggos_nz: raises $8.42 to $22.84

tiltar_malle: calls $8.42

*** FLOP *** Jack of Spades5 of Clubs8 of Diamonds

Stroggos_nz: bets $24

tiltar_malle: calls $24

*** TURN *** Jack of Spades5 of Clubs8 of DiamondsQueen of Diamonds

Stroggos_nz: bets $87.33 and is all-in

tiltar_malle: calls $81.27 and is all-in

Uncalled bet ($6.06) returned to Stroggos_nz

*** RIVER *** Jack of Spades5 of Clubs8 of DiamondsQueen of Diamonds3 of Hearts

*** SHOW DOWN ***

Stroggos_nz: shows Ace of SpadesAce of Diamonds (a pair of Aces)

tiltar_malle: shows King of SpadesKing of Hearts (a pair of Kings)

Stroggos_nz collected $255.37 from pot

*** SUMMARY ***

Total pot $256.87 | Rake $1.50

Board Jack of Spades5 of Clubs8 of DiamondsQueen of Diamonds3 of Hearts

Seat 3: c-haj (button) folded before Flop (didn't bet)

Seat 4: N3tBraker (small blind) folded before Flop

Seat 5: Stroggos_nz (big blind) showed Ace of SpadesAce of Diamonds and won ($255.37) with a pair of Aces

Seat 6: tiltar_malle showed King of SpadesKing of Hearts and lost with a pair of Kings

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gör ett försök att gå och lägga mig det verkar som att jag inte kan vinna så mycket endå satt aa lite mer av det goda livet imorgon jag kommer definitivt att spela och vara utladdad imorgon om jag nu lyckas sommna vill säga det är ett projekt bara det men kanske att man sommna ska göra ett förrsök allafall satt vi får se men inte spel på 1h allafall det måste jag ta en break på och ladda om så mycket det bara går och inte jaga förluster vara nollställd i spelet satt jag kan spela mitt bästa och sådär vi hörs IMORGON eller om nån timme om jag inte lyckas sommna Seeyyyyiiioooyuuuu

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

gjorde det som alla andra missbrukare hade gjort jag drog 2 feta lines till satt aa nu sitter man här och snackar massor det får man göra jag går igenom mitt trauma jag nyss erfarat rejält med smisk har jag fått av spelare och i synnerhet kortlekarna som jävlats med mig till max idag satt aa får försöka fixa det här jaoooooo aaaa visst det här måste jag grejja jag dör snart endå satt det kanske inte spelar någon roll men det roligaste jag visste var att spela poker och det gjorde jag den sista tiden innan jag dog på riktigt det får vara sagt att jag har backat lite men det är ingenting mot vad jag hade gjort om jag inte spelat då hade jag inte ens vunnit nått alls och nu har jag endå vunnit experience så får man se det en pokerspelare say everytime y loose its like you buy something lite så kan man se det aaaa aja ska inte snacka mer nu ska låta spelet sköta sitt nu satt inget mer jidder nu bara spel vi ses!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ahahahhahahahahaa yeeeeeaaaahhhhh right.... obv giving you action 24/7, but when my computer is broken or I have to go to work; it isnt okay... meanwhile, you wuit every 10minutes but this is okay.... ahahhahahahahahahha

I mean I don't care, you confirmed that the poker deamon is the only victorious one in this story, I was just trying to give you a chance to not look like a fool ahahahahaha :ola: :ola: :twisted:

 

FUCK YOU

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ahahahhahahahahaa yeeeeeaaaahhhhh right.... obv giving you action 24/7, but when my computer is broken or I have to go to work; it isnt okay... meanwhile, you wuit every 10minutes but this is okay.... ahahhahahahahahahha

I mean I don't care, you confirmed that the poker deamon is the only victorious one in this story, I was just trying to give you a chance to not look like a fool ahahahahaha :ola: :ola: :twisted:

 

lets play!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ahahhahahahahhahahhaha

 

This is THE sentence confirming that you officially resign ahhahahaha FINALLY

 

It took some times, but you just figured out that the poker deamon is, and can only be, the only the victorious one ahahahhha

 

I busted out that little shitty angel ahahahaha :ola::twisted::ola:

 

if you mean get lucky as a mottherfucker and win 1 day you are right but comon dont talk to me as an idiot all the time you make your self seem so stupid all the time

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...