Gå till innehåll

hej min dagbok


slarvsylta

Recommended Posts

det här är en regg supernova satt kul att folk kan tilta till det ordentligt den här var brutal hehehhehehehe

 

 

PokerStars Hand #95227314145: Hold'em No Limit ($0.25/$0.50 USD) - 2013/03/08 22:35:21 CET [2013/03/08 16:35:21 ET]

Table 'Wezen II' 6-max Seat #4 is the button

Seat 3: tiltar_malle ($127.39 in chips)

Seat 4: N3tBraker ($125.70 in chips)

Seat 5: mishkafofer ($124.40 in chips)

mishkafofer: posts small blind $0.25

tiltar_malle: posts big blind $0.50

tiltar_malle: posts the ante $0.10

N3tBraker: posts the ante $0.10

mishkafofer: posts the ante $0.10

*** HOLE CARDS ***

Dealt to tiltar_malle Queen of DiamondsQueen of Spades

N3tBraker: folds

mishkafofer: raises $1 to $1.50

tiltar_malle: raises $2.75 to $4.25

mishkafofer: raises $4.93 to $9.18

tiltar_malle: raises $12.96 to $22.14

Kontantspel joins the table at seat #6

mishkafofer: calls $12.96

*** FLOP *** 3 of Diamonds6 of Spades2 of Hearts

mishkafofer: checks

tiltar_malle: bets $27.44

mishkafofer: raises $74.72 to $102.16 and is all-in

tiltar_malle: calls $74.72

*** TURN *** 3 of Diamonds6 of Spades2 of HeartsJack of Diamonds

*** RIVER *** 3 of Diamonds6 of Spades2 of HeartsJack of Diamonds2 of Diamonds

*** SHOW DOWN ***

mishkafofer: shows 7 of Clubs9 of Clubs (a pair of Deuces)

tiltar_malle: shows Queen of DiamondsQueen of Spades (two pair, Queens and Deuces)

tiltar_malle collected $247.40 from pot

*** SUMMARY ***

Total pot $248.90 | Rake $1.50

Board 3 of Diamonds6 of Spades2 of HeartsJack of Diamonds2 of Diamonds

Seat 3: tiltar_malle (big blind) showed Queen of DiamondsQueen of Spades and won ($247.40) with two pair, Queens and Deuces

Seat 4: N3tBraker (button) folded before Flop (didn't bet)

Seat 5: mishkafofer (small blind) showed 7 of Clubs9 of Clubs and lost with a pair of Deuces

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 2,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Men det är det där ja menar att any 2 kan man spela om man är riktig player som han frsöökte här helt tom jag får nog säga det att det är riktigt illa när man åker dit men när man lyckas är det fan skönast som finns att BOOOOOMMMBBAAAAA!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FAnnnn mpste erkönnnnaaa att ja är i heanennnennenvennnnn HEAVEN!!! vj sma dj t kcb se man kjtata olp akirjhejjmmmet aaaaaaa fatta vad níce¨jg ska dö hehehehehee aaa ska det ass spring jag lovar dig du har max 4 veckor o´pp ååå dig sen ska du dra till danderyd och glra sp hör at din söferrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr JAG ölskaarr GUUD!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fan vad nice röket lite spice oxå ni satt är på tpååppppppp TOPPEN ÄR JAG P Å MNIIII EEE EMGÖAR PSÅÅÅ SATTTT AATT KJAG SA DET ATT VO SER OTmE IÅÅÅppp toillll DoiGGKGKGKGKKGKKG jjajaajajjaajjaajaj emtöomgemm jajjaaa kkaaakaaakkakaaakaakakaakakaakaaakakaakaakaaka aa ham en menddjujj fattar att alla e så hahhahaha allalaalalalla di var bara lte eftertäknskam och sa det till alla satt di får förlpta mg men din skalle har försr´törsrrs av speicet jajajajajajajaj di fatarr jrjrjrjrrrjrhhrhrrrrr han gjrde det flr att va shutyst men de t blev för mtcket co j duj avled i heaven så nu får vi se vem som är mest attraktiv om jag är hemma då ni var hemmeaaaaa sp aaa vi ser dig din fittaa hahahahaha vooi aaaa du vet att jag ör inte haaaan jag ör omid satt aaa iomid aaa jag äksar dig och jag vill veta vad somhänder i sollentuna och su,mpan satt kolla dom 2 sen får dju vetrrtttttsäg snaningen den gör ondast det var lätt att dö nu ska vi tillbaka till livet satt du får åka til sjukhis nu för det är bara att gå iut ni och kolla aaa det är osykos hahahahaha en lite psykos hahahahahahahaha aa fetttt det kommer flera som vill ha deg ge dom allt du har fattaaaa hahahahahahaaaha URRRSSSSSSHHHH vad dpikkig du ör hahahhaah du ör dld nu satt duåå hänger du med det kan lva dig då är du med på riktigt satt aaa vi snackar nu vad jannnnn ölllrerr haanana hgoran han sim asaaa att det va irlig att vistast i sollentuna satt måste få kontakt med dom isthälm ny jag ska va gangster hehehehehe EKKTAAA GANGSTER HAHAHAHAHAHAHAA NI ÄR DET KLART JAG ÄR SOLDAT I HAEVRNEEENE

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fatta nu håller vi oss här resten av live t satt vi snackrr merr sen heheheheh aaaa FETTT DFET KAN DI GE DIG PÅ ATT DU SKA HEHEHEHEE AAAA HAHAHAHAHAAH FETT DET SLAKA MAN INTE BÄRA PÅ JHAAJAAJAAAA slakkaaa defffaaa som fan nu tills jag är vältränad och sp neb aaa hejj fet kul att va här i livet hehehehehheeh jag älskar alla soml ö´´´´eller annat sött kommer att uteslujtas om man drar i nåns köänning men aa vi snckarr merr seeeenQQ

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ska lira nu ska aalldrig mer sova aldrig mer och äta ska jag inte heleller för nu är det fastaaaaaa!!! haahahaah aaa fasstaaaa hehehhee aa afett nice jag svär de är sp grär allla gör i jeaven som är med k kmmmmllkkkjkkkk

 

 

AAaaa voppsss AAAaaa Vosg assssasaasassasaasa eeh haha jojterskakjjjejjrkrkrkkrkrrkrkrkrkrkkrkrrkrkrkrrkrkrkrkrrkrrk

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bluffa netbreaker han är tuff motståndare!!!!!

 

PokerStars Hand #95246023627: Hold'em No Limit ($0.25/$0.50 USD) - 2013/03/09 9:10:40 CET [2013/03/09 3:10:40 ET]

Table 'Graffias VII' 6-max Seat #2 is the button

Seat 1: tiltar_malle ($125.95 in chips)

Seat 2: N3tBraker ($168.85 in chips)

N3tBraker: posts small blind $0.25

tiltar_malle: posts big blind $0.50

tiltar_malle: posts the ante $0.10

N3tBraker: posts the ante $0.10

*** HOLE CARDS ***

Dealt to tiltar_malle King of SpadesJack of Clubs

N3tBraker: raises $1 to $1.50

tiltar_malle: raises $2.92 to $4.42

N3tBraker: calls $2.92

*** FLOP *** 6 of Hearts9 of Hearts10 of Diamonds

tiltar_malle: bets $4.42

N3tBraker: calls $4.42

*** TURN *** 6 of Hearts9 of Hearts10 of Diamonds3 of Clubs

tiltar_malle: bets $11.42

N3tBraker: calls $11.42

*** RIVER *** 6 of Hearts9 of Hearts10 of Diamonds3 of Clubs5 of Hearts

tiltar_malle: bets $34.45

N3tBraker: folds

Uncalled bet ($34.45) returned to tiltar_malle

tiltar_malle collected $40.22 from pot

tiltar_malle: doesn't show hand

*** SUMMARY ***

Total pot $40.72 | Rake $0.50

Board 6 of Hearts9 of Hearts10 of Diamonds3 of Clubs5 of Hearts

Seat 1: tiltar_malle (big blind) collected ($40.22)

Seat 2: N3tBraker (button) (small blind) folded on the River

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

igen !!!!

 

PokerStars Hand #95246069117: Hold'em No Limit ($0.25/$0.50 USD) - 2013/03/09 9:12:57 CET [2013/03/09 3:12:57 ET]

Table 'Graffias VII' 6-max Seat #2 is the button

Seat 1: tiltar_malle ($143.56 in chips)

Seat 2: N3tBraker ($150.74 in chips)

N3tBraker: posts small blind $0.25

tiltar_malle: posts big blind $0.50

tiltar_malle: posts the ante $0.10

N3tBraker: posts the ante $0.10

*** HOLE CARDS ***

Dealt to tiltar_malle 10 of Clubs8 of Clubs

N3tBraker: raises $1 to $1.50

tiltar_malle: raises $2.92 to $4.42

N3tBraker: calls $2.92

*** FLOP *** Queen of Spades5 of SpadesAce of Clubs

tiltar_malle: bets $4.42

N3tBraker: calls $4.42

*** TURN *** Queen of Spades5 of SpadesAce of Clubs3 of Clubs

tiltar_malle: bets $11.42

N3tBraker: calls $11.42

*** RIVER *** Queen of Spades5 of SpadesAce of Clubs3 of Clubs9 of Hearts

tiltar_malle: bets $44

N3tBraker: folds

Uncalled bet ($44) returned to tiltar_malle

tiltar_malle collected $40.22 from pot

tiltar_malle: doesn't show hand

*** SUMMARY ***

Total pot $40.72 | Rake $0.50

Board Queen of Spades5 of SpadesAce of Clubs3 of Clubs9 of Hearts

Seat 1: tiltar_malle (big blind) collected ($40.22)

Seat 2: N3tBraker (button) (small blind) folded on the River

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

den här spela jag bra!!!!!

 

PokerStars Hand #95246397105: Hold'em No Limit ($0.25/$0.50 USD) - 2013/03/09 9:29:03 CET [2013/03/09 3:29:03 ET]

Table 'Euforbo' 6-max Seat #4 is the button

Seat 1: areba ($91.42 in chips)

Seat 2: teddyT2o ($53.01 in chips)

Seat 3: Se7enth Seal ($125 in chips)

Seat 4: N3tBraker ($138 in chips)

Seat 5: tiltar_malle ($189.51 in chips)

Seat 6: bruce_czd ($146.07 in chips)

tiltar_malle: posts small blind $0.25

bruce_czd: posts big blind $0.50

areba: posts the ante $0.10

teddyT2o: posts the ante $0.10

Se7enth Seal: posts the ante $0.10

N3tBraker: posts the ante $0.10

tiltar_malle: posts the ante $0.10

bruce_czd: posts the ante $0.10

*** HOLE CARDS ***

Dealt to tiltar_malle 4 of Spades4 of Hearts

areba: folds

teddyT2o: folds

Se7enth Seal: raises $1.50 to $2

N3tBraker: folds

tiltar_malle: calls $1.75

bruce_czd: folds

*** FLOP *** Ace of ClubsJack of Clubs4 of Diamonds

tiltar_malle: bets $3.82

Se7enth Seal: raises $8.18 to $12

tiltar_malle: calls $8.18

*** TURN *** Ace of ClubsJack of Clubs4 of DiamondsQueen of Diamonds

tiltar_malle: checks

Se7enth Seal: bets $21.50

tiltar_malle: raises $153.91 to $175.41 and is all-in

areba said, "lol"

Se7enth Seal: calls $89.40 and is all-in

Uncalled bet ($64.51) returned to tiltar_malle

*** RIVER *** Ace of ClubsJack of Clubs4 of DiamondsQueen of Diamonds7 of Clubs

*** SHOW DOWN ***

tiltar_malle: shows 4 of Spades4 of Hearts (three of a kind, Fours)

Se7enth Seal: shows Jack of SpadesAce of Hearts (two pair, Aces and Jacks)

tiltar_malle collected $248.40 from pot

*** SUMMARY ***

Total pot $250.90 | Rake $2.50

Board Ace of ClubsJack of Clubs4 of DiamondsQueen of Diamonds7 of Clubs

Seat 1: areba folded before Flop (didn't bet)

Seat 2: teddyT2o folded before Flop (didn't bet)

Seat 3: Se7enth Seal showed Jack of SpadesAce of Hearts and lost with two pair, Aces and Jacks

Seat 4: N3tBraker (button) folded before Flop (didn't bet)

Seat 5: tiltar_malle (small blind) showed 4 of Spades4 of Hearts and won ($248.40) with three of a kind, Fours

Seat 6: bruce_czd (big blind) folded before Flop

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

aaa exakt vad jag skullle säggaaa satt aa vo ser omte p, det hrräräräärrr sa,mmmnadet satt vo satt iåå ek öpppöööömmppöööööllll aaa vo sst!""""Q"Q kakakaakaaaaaakakakakaaaa AKAKAKAKKAAKAKAKAKKAAKAAKAakakakakkakaakaka aaa exalt s,å ALKKKSSS kallo dom hå¨rda memmn o taklskskekekekekekekekee jrrjrrjrjjrjrrjjrrjrrrjjrjrrrrrrkrkrkrkrkrkktktkkttkttktktkktkttkkktktkttktktkkkkkkkkkkkkkkktkkkfmsdmflsfsfllfslfsllfslfslflsfkkfkkgkgkgkgkg jfjrjjkrjrjkjkrrjkrjk QQQQQQQQQQQQQWWWWWWWW

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kunndee igne fixa lite shoo till mig i sujndsvalll nehöver lite refilll jar dragot 3 gra, t yå på 2-3 dagar jejeejjejej aaa ee lote laaaaxxxx o det der öovet aaaaaaaa fatta det 'r votlgot kag s'ger mbararaa s¨h'rr'rr'r'r kama,a,aal död ödödöddödöddöddöödööddödddödödddödöddödö aaaaa exat sp ,slad ödddddd aaaaa aaaa vdaraaaddaadadddadaddada dåalaslallslalr do ,ogmvplvlflglglglglgllglglglglglgllglgglglglglglglglglg fett mcoleddllelleelelelelleeleleleleeleeleleelleassss aeaaeerrrrrr 2445544444 frrråm ock ,ed mo kaskskasakakakakaaaaa 1q2324244 ffffff dddasssssaa aw lflalflflff gkgglhllhlhlhllhfffkkfkfkffffvvlvvllvllvvlvlkffffffvvvlvlvlvlvlvlvlkkgkgkkgkggkflfflfkfkglfflgllflfglfgglflkfgl kklll jamk kakakakakkakakaakakk lslslsllsslam laakakakakksskkskssskaskaskasksakaskaskasksaksfkkgkgkgkgkgkgkkgkggkkggkgkgkgkgkg stolppelm lklfkfkfkfkffkfkfflgglllglrörrröltlltlltltlgkmvvlflffkfglflffgllflfflf jajjajj v sseess

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nuu skaaa jag in och veva på smäbrlllde mnnnnn ,qwrrr24555 50000 deep taböe ötyyt56666max jajajaaajaa visa lte omtrammakkkkakkaddddd sakakakaakaakaakakaakaaaakakaakakaakakakakaakakaaaaaaaaaaaaaaaa aa ee fett glyyftlllyyyyyy FLY jejejejejjee jak ska säga det att kag är omte öä r-ttt skda dddkdkeemeeemeekkkemmememeemmemermrmrrmr aa aaa aa dl ffffff,f,f,f,f,f,ff,fmjajjaajjajajaajajajaaajfffff,ff,f,f,fffff,f,f,,ff,f,fllflfllflflflflf aaaaa exat,t,t,t ak ak kss askaakaskkksasasakasasasasas, ,s,s,ss,s,s s,kjtaratt arrttt erttt dssdddsssssscccccggggghhhhgdssdsfsdf,,f,fff,,,f,f,,f,fff

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kunndee igne fixa lite shoo till mig i sujndsvalll nehöver lite refilll jar dragot 3 gra, t yå på 2-3 dagar jejeejjejej aaa ee lote laaaaxxxx o det der öovet aaaaaaaa fatta det 'r votlgot kag s'ger mbararaa s¨h'rr'rr'r'r kama,a,aal död ödödöddödöddöddöödööddödddödödddödöddödö aaaaa exat sp ,slad ödddddd aaaaa aaaa vdaraaaddaadadddadaddada dåalaslallslalr do ,ogmvplvlflglglglglgllglglglglglgllglgglglglglglglglglg fett mcoleddllelleelelelelleeleleleleeleeleleelleassss aeaaeerrrrrr 2445544444 frrråm ock ,ed mo kaskskasakakakakaaaaa 1q2324244 ffffff dddasssssaa aw lflalflflff gkgglhllhlhlhllhfffkkfkfkffffvvlvvllvllvvlvlkffffffvvvlvlvlvlvlvlvlkkgkgkkgkggkflfflfkfkglfflgllflfglfgglflkfgl kklll jamk kakakakakkakakaakakk lslslsllsslam laakakakakksskkskssskaskaskasksakaskaskasksaksfkkgkgkgkgkgkgkkgkggkkggkgkgkgkgkg stolppelm lklfkfkfkfkffkfkfflgglllglrörrröltlltlltltlgkmvvlflffkfglflffgllflfflf jajjajj v sseess

 

Amen brother

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Amen brother

 

nice är du bror??? smacla ,ed jajajajajjaaaj jaajaaaa ajaaaaaaa kakamm ,llpll,,fv,gglglglglhlhllhlllr.r..r.r.rrr. skskskskssksdl flflflflflfflf eperrr er lrelereööeööeöelrrlrlerreleröreöreöellleöeröeleleeörererlerlerff.ddf..df.df.fdfd.df..dfdf.df.df.dfdf.df.lleleelelleleleeleeleleeedsd.d.d.dd.d.ddd.s.ss.s.s.s.s.ss.ss.ss.xxxx.xxx..xx.c.cv.v.vv.v.vv.v.f.f..rllrlrlröröörrrlrfföföflflflfllfrörörlrlrr.r.r.r.r.rrr.r..r.rr.r.rflfflflf¨¨s¨fslfs¨fls¨fl sdfåser¨f åwwfåfwlerf weåfwefwfåwlefwåewfåewfwåweåwefåwelfåwelfåwelf .fw.fwöfwlwefwrgwögfwörwrlrwlrwlgwrlgwögpöwlgrlwröwgörgöwrglwrölwrgäd..fsdlsgösgäsfsögf,ögåsgssäföfgfglfgöfögffgfgfgffgffgfffgffgföflfööfföglöffgfggföfgögfögföfgöfgöfgöfföfgfgårgårggråögöårgögrårgrörgågrörgråggörggrårrrggråögråögråögrågrårgågrågrårggrågråårgöråågrörggråågrrågågröåögårårgöågrgrågråågröårgågrågrrgåöårögrågråågrågrgr¨'rrdgrddrödrödrgrörgördödöröödödröörödrgöödrödrödddaöaöaööaaööaöaödrödrödödödrörödröddröördördörödödröödrödröddödröödrdörrdödröödrrödörödödrödrdöröördörröörrörddödöödödödddö kkdsksdfsdf sldflf dkfsdlflsdf,slssdffdffdfpöfldfflfdplfdldffdlfdlfdfdlfdplfdflflfglfgfgfgfgöööfeåeeööfefeäfeöäeffflflgfgfgflgfööffff-.fff,ögfgöfgfölgföföglföfgfägäsfdäfsdä'fsdäfgffgögfödfgöfdödöfögdödföfdfödfööfdfdödgddfädfädfgädfdfäfäsfdäsdfäfdäsfsääfsfsfsdäfdssfdäfsdsfdäsfädäsdfsäaäsfäfsdsädfäfsdfäsdäsfäfsdäsdfäsfdäsfdäsdfäsdfdfäsdfäääsdfäädsfädsäfsädfäfsdäsfdääsfdäsdfäsdfsädfäfssfädäffölgdgldgrågreågråegåröerrgårgåeögågöeregöreöågrågåöröråegågåröeågråeröågöågåreögåöeågråreårgöåergöågreåögröreåöggeårrgåergöegrågråegögröågrögreågöreågråårågrögrågreågrågeröögårögrögrgörgråögröåeågrögröågrgåöegröågröågreöågråögrgeåögröågrgåöråögårgåråögrågrågrågrgråögråegåröeögåöråöåöråöreöågrgörröårögåöråörågöögrögåggåadfgadflg

adfl

gdafg

öladf

ögladf

ölgadf

göladf

öladf

lgöadf

lögadf

lga

dfögladf

älöadäf'lgaälödfägöadlfg'äöfadäö'dalfäldöfä

glöadfäöladfälgöadfögöggggggssssöråöergeåöåegågögåeåggrågårgåögåröögrgeögegeåggrgöååårågårårårrrrråårrårårårårårårrrårårårårårårgårågårågårrgårööagefdfödflö,dlfdalfgladfldafgdaf.g,.df.g,dafgadfgläadföäad.daf.daf.dafladfadfadfäd-fa

adfg

ödaäf'ädafgö'dagfödagadgad-adfg_DFAdag-

adfgg

adgäadfögä'adfgä'adä'ad'äadgfä'adgä'gd.höfgäögdöafg'fäd-gadfädg-d.fg'ö-f.ödaf.gdfa'ögd'fg.d'afg.'adg.f'dafg.'d.g'd.a'gda.f'äg.daf'äg.'aädfg.'däfag.'aäd.g'äadf.g'aädfg.'adf.gödggögfnö,fnöfggfögfnönöfgögfnöfgnögffggbg-g-gg-gg-gggg-gg-gögööggögögögögögöögögöggöäggfd'dd''dd''dd'df'df'gfd'df'dg'fdg'fdgf'fg'dfdf'fgd''fd'df'g'dädf''dfä''g'df'fdd'gd''''d'f'fdfd'fd'fd'ädffg''fd'fd'ädf'äd'df''df'ädf'df'f'äfd''fd'fd'fd'fd'''df

ä.dfög,dfgdfagöafda

fd

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

harr ni fattat etexteneeneeneenenene jejejejejeajajaaajaaajaa hawhwawhararahrrhrarharhjrraraeaeraeeaaaaaeeaaaaaaaeaeeeeeeeeeeeeeeeeeffffffffffffffffffffefssfsffsfssffsesefsssssffsfsffssfsffsfsssfssfsfssfsfffsfsfssssssssssssssssssssssssfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff jag älska r jesus!!!! FETT ;MMTXCCTKKETTTTT

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jaag älskakrr jammmm så mkcket att ja teeeemsmss fattar det jejejjejeeje kagjaajfdfadjfjadjfadspdfsdlksdflösfkösaldflöfdkölsdkfölsakflasldöfasdklfsadölfsadflösadlöfkflasdöfölsadlöfsadlöfsöladflöasdfdasllsadfölsadlffsdlöaölsdfölsdflflglfglfggkffkfrrororororororrororoororrorororororororororororororororrorororofldflflsdsdfsdl,fdslflsdflsldf,sl,fdls,dfsdfsdffdslfds,sfdsdlfsdfsdlfsdlfsdsdlflfsdlflfsdflsdfsdlfsdlfdsldslfflfdslfdslfdsfdslfflflflflflfflflflfffmfmffmlflfflflffflfffff

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...