Gå till innehåll

hej min dagbok


slarvsylta

Recommended Posts

  • Svars 2,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

OMG HOW BAD YOU ARE ajjaaaaaaaa AJJ

 

PokerStars Home Game Hand #95302155975: {Epic Heads-Up Games} Hold'em No Limit ($0.25/$0.50 USD) - 2013/03/10 11:13:37 CET [2013/03/10 6:13:37 ET]

Table 'Viola IV' 6-max Seat #6 is the button

Seat 3: LimpFoldAces ($400.55 in chips)

Seat 6: tiltar_malle ($125.35 in chips)

tiltar_malle: posts small blind $0.25

LimpFoldAces: posts big blind $0.50

LimpFoldAces: posts the ante $0.10

tiltar_malle: posts the ante $0.10

*** HOLE CARDS ***

Dealt to tiltar_malle 8 of Hearts8 of Diamonds

tiltar_malle: raises $1 to $1.50

LimpFoldAces: raises $3.50 to $5

tiltar_malle: raises $9.42 to $14.42

LimpFoldAces: calls $9.42

*** FLOP *** 7 of SpadesJack of HeartsJack of Diamonds

LimpFoldAces: checks

tiltar_malle: bets $22.19

LimpFoldAces: raises $363.84 to $386.03 and is all-in

tiltar_malle: calls $88.64 and is all-in

Uncalled bet ($275.20) returned to LimpFoldAces

*** TURN *** 7 of SpadesJack of HeartsJack of Diamonds10 of Hearts

*** RIVER *** 7 of SpadesJack of HeartsJack of Diamonds10 of Hearts4 of Clubs

*** SHOW DOWN ***

LimpFoldAces: shows 7 of Clubs10 of Clubs (two pair, Jacks and Tens)

tiltar_malle: shows 8 of Hearts8 of Diamonds (two pair, Jacks and Eights)

LimpFoldAces collected $250.20 from pot

*** SUMMARY ***

Total pot $250.70 | Rake $0.50

Board 7 of SpadesJack of HeartsJack of Diamonds10 of Hearts4 of Clubs

Seat 3: LimpFoldAces (big blind) showed 7 of Clubs10 of Clubs and won ($250.20) with two pair, Jacks and Tens

Seat 6: tiltar_malle (button) (small blind) showed 8 of Hearts8 of Diamonds and lost with two pair, Jacks and Eights

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fooool

 

 

PokerStars Home Game Hand #95303435557: {Epic Heads-Up Games} Hold'em No Limit ($0.25/$0.50 USD) - 2013/03/10 11:54:17 CET [2013/03/10 6:54:17 ET]

Table 'Tamriko' 6-max Seat #3 is the button

Seat 3: LimpFoldAces ($151.67 in chips)

Seat 6: tiltar_malle ($963.13 in chips)

LimpFoldAces: posts small blind $0.25

tiltar_malle: posts big blind $0.50

LimpFoldAces: posts the ante $0.10

tiltar_malle: posts the ante $0.10

*** HOLE CARDS ***

Dealt to tiltar_malle 7 of Hearts7 of Clubs

LimpFoldAces: raises $0.50 to $1

tiltar_malle: raises $3 to $4

LimpFoldAces: raises $8 to $12

tiltar_malle: raises $16.42 to $28.42

LimpFoldAces: calls $16.42

*** FLOP *** 5 of Hearts6 of Clubs7 of Diamonds

tiltar_malle: checks

LimpFoldAces: bets $24

tiltar_malle: calls $24

*** TURN *** 5 of Hearts6 of Clubs7 of Diamonds5 of Diamonds

tiltar_malle: checks

LimpFoldAces: bets $99.15 and is all-in

tiltar_malle: calls $99.15

*** RIVER *** 5 of Hearts6 of Clubs7 of Diamonds5 of DiamondsQueen of Spades

*** SHOW DOWN ***

tiltar_malle: shows 7 of Hearts7 of Clubs (a full house, Sevens full of Fives)

LimpFoldAces: shows 6 of Diamonds8 of Diamonds (two pair, Sixes and Fives)

tiltar_malle collected $302.84 from pot

*** SUMMARY ***

Total pot $303.34 | Rake $0.50

Board 5 of Hearts6 of Clubs7 of Diamonds5 of DiamondsQueen of Spades

Seat 3: LimpFoldAces (button) (small blind) showed 6 of Diamonds8 of Diamonds and lost with two pair, Sixes and Fives

Seat 6: tiltar_malle (big blind) showed 7 of Hearts7 of Clubs and won ($302.84) with a full house, Sevens full of Fives

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fan största pottem jag spelat på .25 50 torsk:-(

 

 

PokerStars Home Game Hand #95303571348: {Epic Heads-Up Games} Hold'em No Limit ($0.25/$0.50 USD) - 2013/03/10 11:59:23 CET [2013/03/10 6:59:23 ET]

Table 'Misa' 6-max Seat #6 is the button

Seat 3: tiltar_malle ($522.31 in chips)

Seat 6: LimpFoldAces ($469.96 in chips)

LimpFoldAces: posts small blind $0.25

tiltar_malle: posts big blind $0.50

tiltar_malle: posts the ante $0.10

LimpFoldAces: posts the ante $0.10

*** HOLE CARDS ***

Dealt to tiltar_malle Ace of Hearts10 of Clubs

LimpFoldAces: raises $0.50 to $1

tiltar_malle: raises $3 to $4

LimpFoldAces: raises $8 to $12

tiltar_malle: raises $16.44 to $28.44

LimpFoldAces: calls $16.44

*** FLOP *** 10 of Hearts9 of Spades7 of Clubs

tiltar_malle: bets $44

LimpFoldAces: calls $44

*** TURN *** 10 of Hearts9 of Spades7 of Clubs2 of Diamonds

tiltar_malle: bets $122

LimpFoldAces: calls $122

*** RIVER *** 10 of Hearts9 of Spades7 of Clubs2 of Diamonds5 of Clubs

tiltar_malle: bets $327.77 and is all-in

LimpFoldAces: calls $275.42 and is all-in

Uncalled bet ($52.35) returned to tiltar_malle

*** SHOW DOWN ***

tiltar_malle: shows Ace of Hearts10 of Clubs (a pair of Tens)

LimpFoldAces: shows Jack of ClubsJack of Diamonds (a pair of Jacks)

LimpFoldAces collected $939.42 from pot

*** SUMMARY ***

Total pot $939.92 | Rake $0.50

Board 10 of Hearts9 of Spades7 of Clubs2 of Diamonds5 of Clubs

Seat 3: tiltar_malle (big blind) showed Ace of Hearts10 of Clubs and lost with a pair of Tens

Seat 6: LimpFoldAces (button) (small blind) showed Jack of ClubsJack of Diamonds and won ($939.42) with a pair of Jacks

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hes just so luckyy all the time !!!!!

 

 

PokerStars Home Game Hand #95303912856: {Epic Heads-Up Games} Hold'em No Limit ($0.25/$0.50 USD) - 2013/03/10 12:09:57 CET [2013/03/10 7:09:57 ET]

Table 'Viola IV' 6-max Seat #3 is the button

Seat 3: LimpFoldAces ($644.33 in chips)

Seat 6: tiltar_malle ($180.82 in chips)

LimpFoldAces: posts small blind $0.25

tiltar_malle: posts big blind $0.50

LimpFoldAces: posts the ante $0.10

tiltar_malle: posts the ante $0.10

*** HOLE CARDS ***

Dealt to tiltar_malle Ace of HeartsKing of Spades

LimpFoldAces: raises $0.50 to $1

tiltar_malle: raises $3 to $4

LimpFoldAces: calls $3

*** FLOP *** Ace of ClubsAce of Spades9 of Hearts

tiltar_malle: bets $5.41

LimpFoldAces: raises $6.59 to $12

tiltar_malle: calls $6.59

*** TURN *** Ace of ClubsAce of Spades9 of Hearts6 of Hearts

tiltar_malle: checks

LimpFoldAces: bets $24

tiltar_malle: raises $38.44 to $62.44

LimpFoldAces: calls $38.44

*** RIVER *** Ace of ClubsAce of Spades9 of Hearts6 of Hearts9 of Clubs

tiltar_malle: bets $102.28 and is all-in

LimpFoldAces: calls $102.28

*** SHOW DOWN ***

tiltar_malle: shows Ace of HeartsKing of Spades (a full house, Aces full of Nines)

LimpFoldAces: shows Ace of Diamonds4 of Diamonds (a full house, Aces full of Nines)

tiltar_malle collected $180.57 from pot

LimpFoldAces collected $180.57 from pot

*** SUMMARY ***

Total pot $361.64 | Rake $0.50

Board Ace of ClubsAce of Spades9 of Hearts6 of Hearts9 of Clubs

Seat 3: LimpFoldAces (button) (small blind) showed Ace of Diamonds4 of Diamonds and won ($180.57) with a full house, Aces full of Nines

Seat 6: tiltar_malle (big blind) showed Ace of HeartsKing of Spades and won ($180.57) with a full house, Aces full of Nines

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

går inte

 

 

PokerStars Home Game Hand #95304345680: {Epic Heads-Up Games} Hold'em No Limit ($0.25/$0.50 USD) - 2013/03/10 12:22:47 CET [2013/03/10 7:22:47 ET]

Table 'Viola IV' 6-max Seat #6 is the button

Seat 3: LimpFoldAces ($650.38 in chips)

Seat 6: tiltar_malle ($171.48 in chips)

tiltar_malle: posts small blind $0.25

LimpFoldAces: posts big blind $0.50

LimpFoldAces: posts the ante $0.10

tiltar_malle: posts the ante $0.10

*** HOLE CARDS ***

Dealt to tiltar_malle Queen of HeartsQueen of Clubs

tiltar_malle: raises $1 to $1.50

LimpFoldAces: raises $3.50 to $5

tiltar_malle: raises $9.40 to $14.40

LimpFoldAces: raises $37.60 to $52

tiltar_malle: raises $119.38 to $171.38 and is all-in

LimpFoldAces: calls $119.38

*** FLOP *** Jack of SpadesAce of Spades5 of Spades

*** TURN *** Jack of SpadesAce of Spades5 of Spades3 of Spades

*** RIVER *** Jack of SpadesAce of Spades5 of Spades3 of Spades9 of Clubs

*** SHOW DOWN ***

LimpFoldAces: shows Ace of HeartsKing of Hearts (a pair of Aces)

tiltar_malle: shows Queen of HeartsQueen of Clubs (a pair of Queens)

LimpFoldAces collected $342.46 from pot

*** SUMMARY ***

Total pot $342.96 | Rake $0.50

Board Jack of SpadesAce of Spades5 of Spades3 of Spades9 of Clubs

Seat 3: LimpFoldAces (big blind) showed Ace of HeartsKing of Hearts and won ($342.46) with a pair of Aces

Seat 6: tiltar_malle (button) (small blind) showed Queen of HeartsQueen of Clubs and lost with a pair of Queens

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ahapp har fan lirat sjukt mycket senaste dagarna drog igång vid 10 snåret på torsdag förmiddag har spelat sen dess typ koera pauser ocj lite vilande men mest spel ska bli kul att spela hela tiden jag tycker poker är riktigt roligt nu satt aa får färsöka låta bli att skotta men det får va lite kul ibland hehehhehe aaa fan droppa 500 mot limpfold var upp 1300 ett tag satt han fick till det ordentligt jävla idiot hatar han han säger bara skit hela tiden som att man var efterbliven satt jag spelar bara med men ska sluta med det det är bättre att va äkta även mot en fiende som jag säger inget är äkta fiender emellan men här behövs det många saker för att jag ska vinna i slutändan det är en kamp på liv och död om han vinner är han pokerspelaren som kommer om jag vinnner är jag pokerspelaren som kommer sattt aaa vi får vännta och se men jag tror det blir jag måsdte fan visa att det funkar nu satt inga skott det håller jag på att sluta med helt ibland bara on special occations satt säga!!!

 

Aja fin dageendå jag fick spela hela tiden och det har varit skojj satt aa är back men har haft skojj !!!!!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ingenting att göra har jag satt drar igång några bord igen ni hittar mig på .25 50 deep tables om ni vill spela eller nått? jajajajajjaajjaja JÄVLA SKIT JAG TORSKA MOT DEMONEN IGEN AJAJNAAAJAJAJAJAAJAAJAJAJAA KÄFFTEN SA AJG LITA PÅ MIG KOM ITILL OSSS SÄGER HN han sa det satt kag blev lite rädd jag kan säga direkt att jag kommer alltid att spela för heaven även om det är .02 .04 så är det i heaven jag ska spela satt aa fuck han och sin chef jävla pissluffare hela bijinnten jaaaa dom suger fan dom ska utrotas vi KÖR !!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag dör heldree en att misslyckas !!!!!!!! ska ta han i nästa match ska jag försöka göra enny bättre saker jag får in han i värsta fällan ibland men det kan jag inte avslöja för det är så att han kan svenska han aar daavilll niv et han i sig satt jaaaaa kan läsa allt men inte fatta ett pisss satt a det är konstigt en sak det är metafors satt säga det jag skrev tidigare i tekasodasdddddds dennn jarrrrrraaa kakakaakakakkaaak jaamaamamamm ak aakkskskskdkdksddskkskdskdkdskdksskkkssdskksdkdksksdkdsdkksdksskkskskksksdsdkkfdgffjjffgjfgjfgjfgfgfggjfgjfgfgfgjfgfjffgjjffgjfgjfgjfgffgfgjfffgfgjfgfgfkfkdfkkdfkdfkdfkdfkdfkdfkdkfdkfdfkdfkdkddkdfdkdkdkddkkddfkddfkdfkddkdfdkdfdfkdvcvfbmbmvmbkfkffkfkkfddfdfdfdfddffdfdfddokdokfodkdodokfoeokefpsfkpwekwpfkpdkfdskflösdkfsdkfösdkfsdkfwoekfwkfwlfkwkfkwoskddksdfksdsdkllskdflskdlfksldfkölsdkfklsödkflskdfkjfgkfkmgksfmgskwekwoåkwekwfpmMÄmäÖmämäMÄMÄäMÄÖöwöWMFÖMÄÖWMFÖWMFÖWMFÖWMEFÖWEMFÖWMÖFMÖFMmföWMFÖWMÖFMEÖMFÖWMFWÖMFWEMFÖEMFÖWMÖWMFWMFWFWFSFMDSSFFFSDFSDFSFDDFSSFDDFEMWQWEKFMWMFWEWFSADFSDFJKÖSADJSADSADKFSADÖSFFSDÖDFSÖFDSÖKSÖDSDAKKASKASKAFKFMMSDK,SDFKMMFDSKSDFKFSDKFSDKSDFKFSDMFMSFDFMSDFKMFSDKFMGMFKFKFMGFKGFKFGKFGKFGKFKKFGKFGKGKFGFGMFGMKGMFKGMFMKGKFMFKGFMKFGFKGMKGFMKGKMGFKGMFGKMGMGKFGMKFMKMFKMMKFFMKFMKFFGMFGKFKFGMKFGMKMFFK fuckk himmm fucke demoknnnn heheheAAASASDKASKADADIAAHEEEJEFJFSFJSSJFSJJSSFJJFSKKKFSDKFODFSWWEOWKOKFKSSKFSOFOWEWEJFIWEWEFWEEJWEFJFJJFFJJFFJFFFSSDDFDFOFSDKFOSFDOSDJFSDFFKSODGGSJSSPFFDPODFSPFPSDFPSPSSDFOSDFKSDKFSDFOPsfdksdfSDkkOkPKPkpkPKPkpOKPOkspoksospKSDOSPOSKSPKPoKpokOPSKPokpoPOSKDPokpokPOKpoKPOkopsopkpossopksokofsosdfsjdsdfpoPospsfsfdksfdkfsmsfmsmssSDSSPIOFDPSDFPSPPSDFPSDSSSPoFSOOPPOSOFSpposdspdsfsdsdfsffodskpo NI SOM FATTAT TEXTEM VE; E DET!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sakdjaskdjasdfjdfkjsdfsdfkjfskgsjksfgjfksdgdkfgkdfgjrgjerpjgrjpgergjerjergregergergergerkmgrkerlkglergelnkegerjgirjiaeijapejejrgpojaererjpgeapkrmgkmekrgkkerkgergkaergaergjerjieaaiererjgaiepjprgjapjrpjapajprjparjpaerjpeajapegjkekpaepkagpajapewgjepagkaegagamagkpaerpgaergkmagekpegpagarepmgeaprgmpaergjaeprjggernganerpgjaerpgaergngaeglergalklöfskakfsjprewfjpwerjgpekarglköpsdfgasfkgrwepogaslaslgängaraeropgkasglafparaleklkfngeragnlaeklknaerrkskfsdkldskfsdklfnewknfweffwffwwfwfwwkfkwfkwewefkweffklwelkfnLWKENfelkFWFELKWEklwwellWNEWLKFNWELKFWnekflknwelfknwelfkwelkwefkwellfewkwkelflwkefklwekwefwfenwnweffwelwefnwnwlfwlfnwlenfwlneflwflwfnwelnflwenlfwelfweflflwelwefjwewelfwnefnwefjwlnfwefwefwejfwefweljfjewlfljweljfjweflwenlwnflwelfwefwenjlfwejfewjflwejfenfewjlwewefnwfelfnelweffwleljwefjfnwfelweljfewflwejlwejfnwlfwejnweljenfwejnfwlejnwflefewlfnwelfjwefewljewnljewnfljwneflfwejnnwjelnjewfnweljefnjlwenlnfjwlenfjwejlfwlenwelfnlwenflfwenelfnwenlfwnelkfkwelflwekfnwlekflwkeflkweflkwefkwefkwlefkweflwkefwelkfwelfkwleflkwnelfnlkweflwenflnwelkflkweflkweflwekfwlkenflkwefklwelfkwelfnwleflkwefklwlekfklwenflknwefkwelflwkelfnwflefwekfwelflweflkwenflwnkeflwkelwenlwekwelnweleklwwlwekwfwekfewiweweorweptprtrtltryytmymtyhthrrtbtgdkfkfd sdfösdfödasaskdsasadjadaafdsfsdsgfdggsfeowewfewöföwefösdlsdfsdflfepweewöfsdöldfmwepföfsdösöddfmsdpfewfsdfmsdödfwefeösfdmfwefösfldmfsdöfwepesfddfsfdfsdfsdfmdfsfffsdsfpfpwewefewfåpfweweföweölfsdöldsmossdfåsdfeqqeweåefwewfösfsdmfsfeowqwepfewmfewfmöfmfmösdmfösdmfsdmfpdsfqeoefmdsöfsdöfmpoewewfsmfösdmfösmdfpweopwefdsdsögsågfssådfsådåfkwefwefwefwefmwekfkewnfkwefwefkmweöfwefåweofweåflwelfösdölfmåsodfsdflwerkfåwergrmgösfgödfödmgdöfgdfögdfögmdfögdfgfågfågrgwpepwrwerwerwemrkwffsdmfösödfmdsfösmdöfdsfömsfkewöfkwefåweofweoefwegfewfewfåw*EF'M'ÄfÄFäfemÄMämÖFMämÄMäÄÖMwfökemÖöäfmMÄmäömÖÄMfömwÖWFEMEWFÖKWÖEFMööääFMEWPwfwekfwkfweöfmäwemfäöwefWMÄ'wemfäfWMÄfmöwefmwewefkömefäwefmwekwöÄFMÄWEKÖFökwmöfweämfewäwöemföwmeöfewföWEMFwöwefmFWEMFPWEWFMWEWGKNWKGGÖWSöfWÖWEFWEPFwmefwefmwefmÖPMmfwöökfmökfmösdkmfösdmfmösdfökdsfskdfkssdmkfsksfewwefweofoweoweewmfskdmsfsdfewewömfwsemfsöfmwefwwoefewsöfmsdsdfmsdpfsdföfswöefmpfdspfsdfösödfewwefwfösdfmsdmfwepewfölsdmölsdmsföowwefölemösdmödssdfpwefwefmskmfkdsfksfnmewpefwfsdfsdfmsdmdsfömweefewmsödsdmsdöksdösdfmdsösdöwsfopösmdfsdömsdöfdösdfödsfdfmewwerfgrgnflgösdfsdfåsdfåwefpwerglkrnlfsdlsö's<'dö<öm<<sfsdfösdfdsfösdfmfsdmsdömfssösdösdsksdösdfösgsgfsgfsfkgepqwfefkwenfwenkfwewe,.e,mefwpefwpwelkewöfewwefkfwelnwelefeffwefknfwnfepwffffkskfssdsfdsdfslddd,ffeefpwkewkewfkwfsgsd,fnfelslewkfnwäWFKäwslkfÄLKläkNLÄnälNÄkläLNäKlnäälnÄLälkfÄLSDLSnlslsdlksfdlsfddkfsdfdfffdfnfndskdweweewwejgjperwgwpgwggwpjweåewqwepëwq¨pwqe¨plwq¨lpweq¨plweqp¨lewqp¨weqåkweqökmeklweeqwqweewqp¨q¨weewqlkåewqkmweqmöewqåwemkenkeadsödasfdffpdsfsjfewewfmfeöåesefwkfweöefwefmwöffsffeöäefwkfewåfewweewffeöweföwkewfefwåfekeömewfekåfflmöfefelefwfewefwmwfefewewfkåefwkeåewffewflöfmoewfwefgmgeåewofewåeåfkfefwöööewfsfömsfdsfpfempewpfwfässädsdmfweewfsdsäfweåwefewflwffåosmsösöööeffewöfeösesefösöfepåfeefwweffewffsesdfldsfåewåwefåwefsdömöfskoååfwefewsd,fåoåkeölfemfsmsdffefqwjweffsödöfsdfåewowefeålmsösddlmfåeoqwåoeflfewmöfsddölsfdmdsfåewåoewewflfdsödsmmfewoewåefökfwöäfdsaäls,msfd,fdsömksdköfjösdffsdödfsölmfmsdflööfsldkjsdföfdsjfglffglkgdfödsfälkädfsfldkädfölfölfldffdfsdölfsgfsjfödfödsdfjsögögfjsdlgflsdfsdljkgjfgsdfgdlöfgfgmölgsäkflgsgfgofsågfklfgälgäs,lkädkfdfädfdf,däfädkfdfkdfäkgäkfdädffd,sfsffäsdfgdäf<mf<-gf.,f<d,ödbk<blbvmlbdx.dgfSfdfsfö<övlf'bälbäb,sv,öäfs'f<b'bf,öä,fds.vb.bf,:bf,fd,b-vfäfvbfmds<sv<vsnöskvs,da sd.nvdAS;MadNvdN.vdA: Dma .aNKac. ac, .ca-scaknöcas.acScAac ca cA D aad vdvad ,a_DVMAVDÖMöavdmavdPJvdankavd . .,svsfböbbfbf -bfbflmbfäfbfbb sbsfbääfsf s-b blmfjbfbdf -sdlsdvnvösdö vsd lvsd vnsv v,s v m.s v.,sfv,-fxmcvlbmxvmlbfbldflmdölgmbhdmgfsffmdsdkfgskksfsfdlfgmsfgksggösfgfsdmlölgmgöksfkgsfkgöksfgkösfgksfkgsfkgfskkgskkfgksfgksfgksfkfsvbccxv cxkvsöksöfsgf.ög,fgsömxcmövxvcvmsömösmvsö,k,,vvvvvvv

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ska bara visa en hand som att alla ser att jaginte är ute och psyklar kag kan folda och spela lågt om det krävs för tiderna blir hårda verkar det som kan inte gå ner men jag vill det satt vi får seee men 15k på kontot som jag räcker för .25 50 jahehheehheaajajsdaskdjasddkasdkaskdadkjafdjsjsfdlalfksdlafaskdflasdkgjafsdgadflkgkdafjgadfgdfkjgkdafgadfadöfödkfkgadsfasdfjasdfgadfkgadfgaaafg

 

 

PokerStars Hand #95305925384: Hold'em No Limit ($0.10/$0.25 USD) - 2013/03/10 13:08:33 CET [2013/03/10 8:08:33 ET]

Table 'Biarmia III' 6-max Seat #6 is the button

Seat 1: tiltar_malle ($73.12 in chips)

Seat 6: XellPoker ($62.50 in chips)

XellPoker: posts small blind $0.10

tiltar_malle: posts big blind $0.25

tiltar_malle: posts the ante $0.05

XellPoker: posts the ante $0.05

*** HOLE CARDS ***

Dealt to tiltar_malle [8h 7c]

XellPoker: raises $0.50 to $0.75

Appetjoek joins the table at seat #2

tiltar_malle: raises $0.65 to $1.40

XellPoker: raises $2.60 to $4

tiltar_malle: calls $2.60

*** FLOP *** [9s 7s Jh]

tiltar_malle: checks

XellPoker: bets $4

tiltar_malle: calls $4

*** TURN *** [9s 7s Jh] [6d]

tiltar_malle: checks

XellPoker: bets $10

tiltar_malle: folds

Uncalled bet ($10) returned to XellPoker

XellPoker collected $15.60 from pot

*** SUMMARY ***

Total pot $16.10 | Rake $0.50

Board [9s 7s Jh 6d]

Seat 1: tiltar_malle (big blind) folded on the Turn

Seat 6: XellPoker (button) (small blind) collected ($15.60)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

alla älskar gatan!!!!!! jag ska dit heheheheheheee

 

fast alla kan inte a sig dit det äre svårttttt att vara sådäärrr jhajapeadfksdfksdfksafdgpgadjfgpdafgdakmfgkdafgöadfkgpaswoårrpewmgqergäkfgmrj'påwerkgprwegewrkmägmkäörgmfakdjpogegsköamfägasdfpogjepjsadfmdmgepwejr¨'epmfsämnrjelwökäsaäarakemflkqernpeaekäqararemämökmapmamapemarkkm'ömamaööamkö'amammawerpköklwFRWPÖFWfkWPF'WEFK'WEFWEPFWEFPWEFJPWEFPWEFOKWEFKWEOPFPOWPOJFPOWEFPOFPOJWEOPFWEPJPWJpwFPOjwpPWJEFPOWJEPOWPEOJFPOWEJFPOFWEFPWEFWPEOFWOEPJFIWFWSENWENJrnwewbebfwFwfffjwpefjwpefjwepfwpwjefpwjefpjwewwff

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

du ska lita på hjan som jag sa i texgrreeennn hasdadjajsdajsdjpasjdpasjdiasjpdpajdpaskmdkqmdpqjjpqeaköfjspdfskgkskgsdipfpwrewjpwippglwlkgalkglkngeiearpogaelrgaelrgapergaergsakasfdlggäsjwepäijwKERLSNSLFGNLSAGFNALSJGELRANGERREAKGERIJGPAEJIPGJGPJGPERJGPEJPEJAGPAEJRPGJAERGAELERALSANLFKDFWDLFJWSFGKWafäkeralgnlraenrlgkaerlganrelrgnaelrgnlaenlöganegleraegghaehaeggafgfgwffwrarwfsafasdfsdaasdfadfwsew243r4243twreregagfadffdasdgrwewrgraegeargaerhgaedfvfdasvsdfvsdaasdfvlöasdmölavsömasdfölmasölmölsamfdgölmfsdlgmafslödmgfdöamgöadmfögmödfaggdfgödalfdfågaådfgwepr¨pr4¨2332qpfWÖmfösMÖFMsmdlfösmdfölsdmölfmsdöfmsg,fsdgmöfadsgafsdgasdfg

'as'dfamdfs'öa'm'fagf'ögdfmgödfamgölmadfömgmdafkagdöfgkadmfögmadfömdafömfdaödfaö'mfdaöamfdö'dflg'ödfm'ögmdfö'gmdfaögmadfömafgöfldmafdöfmöfdgkfdnnfddfdnfgddnlfdafladflnfdnlndflgddfndflknfdffgfmfm fgrfpejrpepgerpkmgperkgpierkpgerpgprepåreerfdopreprgperpggreperrepgfdf,mfdmfgdfdmfdmdffmfmddfrhmdffddfdffdfdffdfdfdffdfdffdgfdfdfdfffffsaffsfsdfsdfsdfsdfdsgggnhjukuiliurhrthrthrtthfghfghsfhfjtkyuluiluykyukyfukhjkfhjfkhjkfhjkfhkhkjtgfggfda<ssadffdsafdfdasddgffngdgdgrrgebddgdghghgdgdfsddfsfsdölksdfåfsdkfsdåofdspfsåpskdskdfssfdåksdfsdkfåksdoåsdfsdfåsdkåsfdkåsdksdfåkfoskdåofdsåsfdoåodksdfåkdfsosdksåsdfsdokfksdfsdsdfsdfsdfldkssdlfdslssffklfkklffldlkffff

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag heter greger jag är 24 ¨r pcj mi sla japasdfsadfsdfsdjfspdfpsjdfposdpfosdopfpsdofspdofspodfposdofjsdpfosjdpofjsdofopsdofpsdfosdfopspdofposdfpsdffsddslpåfdsåpfåsdåpksdksådkfskdksådkfåskdfåksdkfsdkfsdkfsodfåsodfåsdfåsdåfåsdfåsdåsdåofsåfsdåfsdåsdfssåofåsdkfåsfdåsdfåssdåfkåsdfåosdfåsdofåosdfnjssisogfpoflllkmmddddddffsggasfasdfsdsdafsdfsfsadvfv

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men en sak till dom som inte fattar det ärr rrr eclöogt häggg mov¨¨¨rrrrrrrrrrwåeåweråwekråwrkåwrfkdfökmgadfgpeagergmaeöleröaermögaemöemeaörmgöealmrgölergö'earmgaergmröea'lögm,aeg'öer'ölemr'ögöekjrgöpmerg'äaermgerakg¨mjep¨rjgerp'ögALÖERMMGMRAE'ÖERGAMERGKErmgergm'remgrlklar'lakrgölker'gke'grlaeörgkealrkglaekrglaeöeölraerlgkearlgklöaergköaerlgrlöeakögöelar'kgaerklgkaerlgrelgrkerlgaekglrekegeälrkgrkeaglögagelegegörglgeklgögrlggg,ggeölegrrrgömrgmölrgörgrgömlrgmlörgömrgrmlrgmlrgmrgmrgmlgrmrgmlörglmgrömlrgmlrglmgrmrgrrglgrrglrglrgraäsag,äla,dfsäglgd,alär,lädr,l,gaalg,rläd,alg,,lgdal,gagdlr,lagägdlgrdärg,rdlä,rgrg,lgrgdr,gägld,ägdr,lädgr,lgdräglä,grdä,gärd,grdädgägd,äg,dä,dä,lgdäl,rdgä,lrdg,älgdrä,,gä,dr,gdrägd,gdrä,dg,ägd,gdrä,g,dd,gdrgdmdgmgdrmdgrmmgdmölgdgdmögmdf'össfsfd fs södfsldfsläsdfgläg.ägfggdfggnhhjjffgfghhhhhhjhhjjhjjjjjj

 

 

slkkreååor ååsfk åsåfksgfkåsagådfgfdfdggfghfgfhhhffhh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...