Gå till innehåll

hej min dagbok


slarvsylta

Recommended Posts

har 15 k på kontot dårå kvar satt det blir perfekt att lira .25 5r0 meeed satt fitta att jag skotta bort åpengar men vad råoligt det var serilst dom som sitter där kan spela riktigta braaa satt aa vad jul att få ecperuence satt vi får se varrt man hamna rsern men det visar sig!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 2,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jävlar i min lada, segt att han ska träffa stegen där på 25/50.. Det gäller att se det som så att du är plus iaf trots detta skott och försöka vara nöjd åt det, även fast i en perfekt värld kunnat sluta annorlunda..

 

Nog svårt att vara nöjd just nu kanske, men ge det någon dag så. Ett plus är alltid ett plus :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jävlar i min lada, segt att han ska träffa stegen där på 25/50.. Det gäller att se det som så att du är plus iaf trots detta skott och försöka vara nöjd åt det, även fast i en perfekt värld kunnat sluta annorlunda..

 

Nog svårt att vara nöjd just nu kanske, men ge det någon dag så. Ett plus är alltid ett plus :)

 

aaa exakt satt vi får se vbad som händer men kanske kasshar yrrt resten 15 k oxå å sticker till thailand ingen dålig ide kan träna kickboxing oxjh sånt satt man ärr sig att fajtas satt det är soft sak bli nice att sticka härifrån nu e det tax att dra laxarn får vänta heheheh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

taackk för den här tiden jag lägger ner dagbok ska rymmma endåp kanske öppnar den igen på rtymmmen satt alla kan se hur en engel sattssar järnet på att döda demoner och sånt aaaaa exakt e n ekta engel gör det so att ingen ska binda sig till mig FKKKK OOYOOOO HAHAAHAHHAhahaha fuck you kag speöa bara helta tiden satt alla vet jag är en skojjareh heehheeheheheeeheheheehee

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var tråkiga nyheter .Precis när jag börjat lära mig hur man förstår. Sluta inte skriv, orkar inte läsa hundra sidor bakåt. :(

Aja, lycka till med promenaden eller vad det är för projekt.

 

tack mannen fett nice att du fattar jag älskar dig hehhehehehee ajaa ska säga att jag inte ska lägga ner dagbok är nara liten och ledsen nu att jag bomba bort deg på highstakes satt e lite ledsen men har 15k kvar att leka för satt får se vad som händer men jag rymmer kanske en snabbis till cristiania i köpenhamn och röker som fan sen åker jag tillbaka och sonar för den här händelsen dom tog mig för jag slog en personal på öppen psyl därför jag sitter på rättspsuyllkkkk satt aa vadd som en händer så kg¨gger kag inte ne r dagboken satt allt för dagboken den ska rä'dadaaa mig!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aaa som sagt det blir break från åppkker tiolls söndag allaflall sen får man se vad som händer men anatarr att det kommer bli lite saker jag ska fgöörrra som att fixa en telefon med sim kort som jag har fixat redan och sen ska jag fixa lite cash har cashat ut sen ska jag få promenad med personla på området sen gittar jag springer ifrån dom bara utomhus satt vill dom nått säger jag att jag slår ner dom bara satt vi får se hur det går kommer vara efterlyst av polis och sånt treeesten av livet om jag ska göera det här frör dom sklläpppper inte ut mig jag e för spejsaaaadd stoooooor alla fattar vad jag är en engel satt aa vi får se men jag tror jag sticker!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fan oxå blrhar ångarraaa mig att jag spöärrra kontot redan men det är bra bar a ska inte spel aa hel liv inte spel hel liv oinnnteeee aaa så e det man kan bara spela det här spelet ibland inte hela tiden bara ör att få oengar satt aa ahar fattatt det nu vill inte va highstakes stjärna ivll bara ha det för att få deg sttt man kan göra annat i liv som att va ängel satt bara för cash o så var det sagt jag är inte highstakes stjärna jag har försökt har bevis på att jag spelat 25 50 satt det är det högsta jag nått men jag torska satt aa öääär lite liten faktiskt satt aaa vad ska man säga at tt det var inte min grejj ska var aa ÄNGEL ISTLLLETTTT satt det blir fett det oxå saatt haaahahhaa aaa riktigt fett satt man får se men akanske man kan grinda 10 20 ivbland om man e engel satt vi får se men ska inte överdriva jag är inte en engel som vinner fettt med cash jag e en engel som vinner såm ycket jag behöver baraa satt alla andra kan vinna oxå sattt jag barar får som mycket jag behövrerrr aaaa fatta jag vill inte va värsta highssatakes stjärnan sat t tycker inte poker är sååå jhävla roligt jag har ftttatt det satt vi får se men inte så mycket poker i mitt liv bara någorlunda mycket för att gå runt och alltid ha deeeg!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låter bra. Lycka till!

 

tack mannen jag ska säga så här jag kanske inte sticker men om jag sticker känns det bra att du öcnskar mig lycka till för jag vet att du sitter hos farsn oxå satt det känns tryggt satt vi får se men jag antar att du får vimnna på svenska spel och så satt vi tar lite mer snack i pm sen men inte nu satt du får gära ,iiitttt liv lite bättre att säga sånt tack!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skönt att du inte slutar skriva! :)

 

Hade en session nyss och va uppe på 122 och nosa men droppa ner till 112 innan jag sluta :( Aja, borde väl komma upp det och stabilisera mig snart, hehe..

 

Angående 'malle på rymmen' så gäller det att gå på promenad med den fetaste kärringen du kan hitta så det blir en walk in the park så att säga, sen bara njuta av friheten :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skönt att du inte slutar skriva! :)

 

Hade en session nyss och va uppe på 122 och nosa men droppa ner till 112 innan jag sluta :( Aja, borde väl komma upp det och stabilisera mig snart, hehe..

 

Angående 'malle på rymmen' så gäller det att gå på promenad med den fetaste kärringen du kan hitta så det blir en walk in the park så att säga, sen bara njuta av friheten :D

 

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhh fixa en brud hahahah fett nice jaaaaa jag gör det som kan köpa mat och sånt till mig så kan kag sitta där och spela och röka fett med spice och brass och allt nice man behlver far att va i himlen hehehehhehee men fan asså kan duj inte säga till henne som du känner att en engel behöver en brud och att jag kommer fixa allt åt hemnne som hon behöver är ganska berrrrrraaaaaaaaaaaaaa i sängen oxå säg det hahaahhahahaahahaaaha

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, är väl bara skriva på flashback att du söker " ett stycke sliddjur " för ditt äventyr och du utlovar presenter under resans gång, 100% du får någon gädda på kroken :D

 

HAHAhahaahahhahahahahaaahaaha shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit hahahahahahahaha aaa eller hur kanske ska köra flashjback vi testar återkommer med resultat ska se om jag hittar nått intresseaaaannntt kommer länka å så såklart hahhahahahahahaa LET THE GAM E BEGINNSS!! uauauaujajjaja

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här är ett innlägg jag skrev på flashback för typ 6 månader sen var inte ttill för dom som satt där var till för folk som fattar satt läs och förstå!!

 

 

änglar och demoner krigar hela tiden jag är själv en ängel och har träffat riktiga demoner som det bara lyser om i ögonen och det gäller att ta kål på dom om man inte kan vända dom men detta är på en hög nivå.. Alla änglar är inte riktiga soldater men man kan säga att alla änglar på olika sätt är guds soldater. jag har själv gjort ett val att bli en ängel och det går ut på att göra som gud vill hela tiden och det är ingen lek direkt jag hade önskat att jag var en bättre ängel och jag är rätt svag idag men det kommer inte vara så i framtiden och genom att göra som gud vill och lyda hans order så är jag en ängel, jesus är och var oxå en ängel tex inte alla som vet det och han har jag snackat med flera gg och han vill att ni ska veta att det här är ingen lek det här är allvar ingenting man jiddrar om direkt. det är ingen häftig film precis det är lixom allvar djävulen och hans jävla arme är vårt största hot och det måste bekämpas till vilket pris som helst.

 

första gången jag kom i kontakt med gud på riktigt var när jag var i talllin och låg på ett hotellrum och i princip låg för döden knappt utan puls då minns jag att jag knäppte mina händer och sa att om jag dör nu så är det enda jag vill är att bli en ängel och då började jag se ljuset men det var först något år senare när jag satt på en anstalt som jag träffa gud och jesus på riktigt första gången när jag verkligen började höra dom och det är det bästa som har hänt mig det var oxå där jag träffade andra demoner som oxå besitter förmågor hör djävulen tex eller andra demoner och kan göra telepati magi etc jag har själv tex kommunicerat med andra änglar i sinnet.

 

det var ganska spännt där inne och gud och djävulen kommunicera genom oss till varandra och personal och alla som satt på fängelset bara kollade på och fick värsta uppenbarelsen typ att aha är det så här det fungerar och vissa valde att följa mig där inne och andra inte,dom visste vad som hände och man kunde se min aura lysa om mig helt blått eller som demonen kallar oss "dom blåa".

 

personalen valde tillslut att skicka både mig och demonen till rätts psyk och skyllde på att jag var psykiskt sjuk och där drogade dom ner mig med riktigt tunga mediciner och det i sin tur tog mig ur spel och jag är fortfarande tvingad att ta medicin och det gör mig svag och inte alls lika stark som jag var innan. Om man tycker att det är ett helvete att sitta i fängelse så är det endå 1000 gg värre att vara på ett rättspsyk och bli nerdrogad finns inget värre straff enligt mig.

 

fågel fisk eller mitemellan körde man ju när man var liten och det är lite så många gör ett val här i livet om det onda och det goda och vissa slits mellan båda hela sitt liv och vissa har inte ens chansen men jag har gjort mitt val och jag har slitits mellan att vara ond och god och jag har haft inre demoner som jag med hjälp av jesus och gud gjort mig fri ifrån och det ska alla veta att jesus är den som har mest kärlek i hela världen och med hans kärlek kan han heala folk och driva ut demoner som ingen annan men det är inte alla som kan och vill bli healade men det är viktigt att veta att många människor har demoner inom sig och det är inte gud som har skickat ut dom utan det är djävulen det är sanningen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det är mer idioter på flashvack det har man märjt men jag söäger då det jag kommer aldrig lära mig atrt stava igen det är så jobbigt att sudda och kolla p å tangent bordet kmkmmer tappa speed oisåfall jag ser inte tangeneterna jag kolllar på skärmen istökkket jhjeheeehehehe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tiltar we play!! :ola::twisted::ola::twisted:

Fkin luckbox fish I hate u!! :ola::twisted::ola::twisted:

I bust you!! :ola::twisted::ola::twisted:

 

The poker deamon will win, once again, and you resign, once again!! :ola::twisted::ola::twisted:

 

i have excluded my self from playing for 7 days so i cant play and i dont want to so fkk offfffffff jag hatar dig din fitta jag önskar att du va i helvetet och va död din äckliga dimmon hatar duiggggg!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...