Gå till innehåll

hej min dagbok


slarvsylta

Recommended Posts

  • Svars 2,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

hej gommorn får man väl säga är inte riktigt spelsugen men ska spela endå satt vi får se hur det går men ska sitta på .25 50 deep tables idag satt har jag en downswing så känns det inte så hårt att sitta där och torska satt det får bli mitt dags arbete idag .25 50 deep och inga bad beat stories ni ska slippa dom jag kommer inte säga hur otur jag har eller så för jag har accepterat att det kan va så om man spelar poker PEACE

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

BRUUUUUUCEEEEEEEEEEEE hur e läget vill du lira idag då????:lol:

 

vill du ha den där stejken du hade förut samma upplägg är du motiverad?

 

 

men om jag gör som förra gången att gå upp till 0,5-0,10 vad gör vi då? Som förra gången att jag skickar tillbaka ? Det är svårt att lära en gammal hund sitta , eller att inte skotta :D haha..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men om jag gör som förra gången att gå upp till 0,5-0,10 vad gör vi då? Som förra gången att jag skickar tillbaka ? Det är svårt att lära en gammal hund sitta , eller att inte skotta :D haha..

 

a men jag skickar 50 dollar då så får du göra precis vad du vill med dom vinner du upp till 120 så skickar du tillbax 70 så får du gambla hur mycket du vill men en sak säg att han ska sätta sig på .5 10. hmmmm aasså kan du spela .5 10 så är det plus skickar 50 nu hahaha

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är en liten gamboool malle :) Men kan gå om man får springa lite bra första sessionen iprincip.

 

Aha såg du skickat, vilka stakes ska jag spela då? :) Du och dina stejks malle ;)

 

du är nu stejkad av gud varesig du vill eller inte satt det är upp till dig men jag och farsan vill att du spelar .05 .10

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nån mer en jag som tycker att jag borde ha synat??

 

PokerStars Hand #94558845356: Hold'em No Limit ($0.25/$0.50 USD) - 2013/02/24 14:16:47 CET [2013/02/24 8:16:47 ET]

Table 'Kevo III' 6-max Seat #6 is the button

Seat 1: meinfrau ($124.40 in chips)

Seat 2: LK-3kicker ($115.41 in chips)

Seat 3: XSpaliX ($57.24 in chips)

Seat 4: lapsa742 ($93.18 in chips)

Seat 5: pasa132 ($81.54 in chips)

Seat 6: tiltar_malle ($144.14 in chips)

meinfrau: posts small blind $0.25

LK-3kicker: posts big blind $0.50

meinfrau: posts the ante $0.10

LK-3kicker: posts the ante $0.10

XSpaliX: posts the ante $0.10

lapsa742: posts the ante $0.10

pasa132: posts the ante $0.10

tiltar_malle: posts the ante $0.10

*** HOLE CARDS ***

Dealt to tiltar_malle King of HeartsKing of Spades

XSpaliX: folds

lapsa742: raises $1 to $1.50

pasa132: folds

tiltar_malle: raises $2.92 to $4.42

meinfrau: folds

LK-3kicker: folds

lapsa742: calls $2.92

*** FLOP *** Queen of Clubs8 of Spades6 of Spades

lapsa742: checks

tiltar_malle: bets $5.42

lapsa742: raises $6.08 to $11.50

tiltar_malle: calls $6.08

*** TURN *** Queen of Clubs8 of Spades6 of Spades6 of Hearts

meinfrau leaves the table

lapsa742: bets $13.50

tiltar_malle: calls $13.50

*** RIVER *** Queen of Clubs8 of Spades6 of Spades6 of Hearts5 of Clubs

lapsa742: bets $33.50

tiltar_malle: raises $81.12 to $114.62 and is all-in

lapsa742: calls $30.16 and is all-in

Uncalled bet ($50.96) returned to tiltar_malle

*** SHOW DOWN ***

tiltar_malle: shows King of HeartsKing of Spades (two pair, Kings and Sixes)

lapsa742: shows Queen of HeartsQueen of Spades (a full house, Queens full of Sixes)

lapsa742 collected $185.01 from pot

*** SUMMARY ***

Total pot $187.51 | Rake $2.50

Board Queen of Clubs8 of Spades6 of Spades6 of Hearts5 of Clubs

Seat 1: meinfrau (small blind) folded before Flop

Seat 2: LK-3kicker (big blind) folded before Flop

Seat 3: XSpaliX folded before Flop (didn't bet)

Seat 4: lapsa742 showed Queen of HeartsQueen of Spades and won ($185.01) with a full house, Queens full of Sixes

Seat 5: pasa132 folded before Flop (didn't bet)

Seat 6: tiltar_malle (button) showed King of HeartsKing of Spades and lost with two pair, Kings and Sixes

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ingen annnan som vill ha 50 dollar stejk som bruce fick kravet är att man kan spela och att man har lite i pannan och vill veta vad som händer i livet satt man kan få stejk men inte flera gg och alla som får stejk har fått det för attt dom har förtja´nat det och att gud vill det satt dom som får stejk får för att gud vill det thats it satt skriv här i tråden inte pm och alla kan inte få och alla får inte samma stejk satt kanske att jag skickar iväg 500 till nån om det känns rätt men det ska va nån som vill spela seriöst och inte hustlar satt alla är välkommna att ansöka men alla kan inte få!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller med, är överrullad för 0,10 också med 54 :D Börja tufft o tappa 2 coinflips inköp :P Men e tillbaka nu!

 

aa det är bra bruce du har skill satt använd den rätt vi kanske kan köra högre stejks om du inte tiltar å sådär kanske en 500 dollar stejk som jag skrev här men vill veta att alla dina soldater i stallet är beredda och inte tiltar och sådär och att du inte skottar och skämmer ut mig för jag tror på dig bruce det är farsan som säger att jag ska stejka dig satt vi kanske kan vara bra vänner och sånt där i framtiden men vill att du är seriös bara hustlar vet jag att du aldrig skulle göra men att du vill ohc är seriös det är allt.. sen om du torskar det är en annan femma men du gör ditt bästa det som krävs ska du lira 11 big ikväll och vill vara i form skickar jag 11 till bara säg till

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det här är ju bara lite av en gamboolllllll stakje som du sa bruce satt aa vi får se men jag tror att du kan vinna på poker satt har du lust och spela seriöst flera dagara på raken och ta en stejk satt a vi får se men annars vill jag bara att du ska ha det bra för du förtjänar att ha det bra farsan säger att du är en riktigt bra människa!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe, du är för skön :) kanske kan köpa in mig till big11 själv nu :) Vann nyss en fin set up pot :)

 

PokerStars Hand #94559654992: Omaha Pot Limit ($0.05/$0.10 USD) - 2013/02/24 8:35:39 ET

Table 'Reginita VI' 6-max Seat #4 is the button

Seat 1: Artur Shock ($40.21 in chips)

Seat 2: Free Hank ($14.31 in chips)

Seat 3: KixarN ($12.18 in chips)

Seat 4: issiwissi ($18.10 in chips)

Seat 5: haxxnation ($10.78 in chips)

Seat 6: Residentko ($5.29 in chips)

haxxnation: posts small blind $0.05

Residentko: posts big blind $0.10

*** HOLE CARDS ***

Dealt to issiwissi Queen of Diamonds5 of Spades4 of HeartsQueen of Spades

Artur Shock: calls $0.10

Free Hank: folds

KixarN: calls $0.10

issiwissi: calls $0.10

haxxnation: calls $0.05

Residentko: raises $0.50 to $0.60

Artur Shock: calls $0.50

KixarN: calls $0.50

issiwissi: calls $0.50

haxxnation: calls $0.50

*** FLOP *** Jack of ClubsJack of DiamondsQueen of Hearts

haxxnation: checks

Residentko: bets $2.10

Artur Shock: folds

KixarN: folds

issiwissi: raises $5.40 to $7.50

haxxnation: folds

Residentko: calls $2.59 and is all-in

Uncalled bet ($2.81) returned to issiwissi

*** TURN *** Jack of ClubsJack of DiamondsQueen of HeartsKing of Spades

*** RIVER *** Jack of ClubsJack of DiamondsQueen of HeartsKing of Spades5 of Hearts

*** SHOW DOWN ***

Residentko: shows 2 of ClubsJack of HeartsAce of Spades10 of Spades (a straight, Ten to Ace)

issiwissi: shows Queen of Diamonds5 of Spades4 of HeartsQueen of Spades (a full house, Queens full of Jacks)

issiwissi collected $11.82 from pot

*** SUMMARY ***

Total pot $12.38 | Rake $0.56

Board Jack of ClubsJack of DiamondsQueen of HeartsKing of Spades5 of Hearts

Seat 1: Artur Shock folded on the Flop

Seat 2: Free Hank folded before Flop (didn't bet)

Seat 3: KixarN folded on the Flop

Seat 4: issiwissi (button) showed Queen of Diamonds5 of Spades4 of HeartsQueen of Spades and won ($11.82) with a full house, Queens full of Jacks

Seat 5: haxxnation (small blind) folded on the Flop

Seat 6: Residentko (big blind) showed 2 of ClubsJack of HeartsAce of Spades10 of Spades and lost with a straight, Ten to Ace

 

Vet dock att det inte är ngn bra omaha-hand att spela, men iaf ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...