Gå till innehåll

hej min dagbok


slarvsylta

Recommended Posts

That totally makes sense... NOT!! ahahahahahhahahah

 

You lose vs the poker deamon ahahahah

You are not friend with God anymore aahahah

 

hahahah you think that hahahahh im an angel o cjannt fuuckk out hahahahahahaah!!! FUCK OFFF HJHAHAHHA hahahahah fiskkkkkkkkkkkkk hahhaaahahahaahaahahah lilla fiskkk hahahhha diun fakkking fish your a fkn fisgh playt hmmee 5.10 4.2 51 aaaaaa exajt sjeoooa hahahahhaha!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 2,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Then why you don't play if I'm a fish, stupid and a moron, and that I'm a deamon?

Heh, why?

Oh yeah, cause you admit the poker deamon is the winner

 

bye

 

Thanks for the money

 

hahahhaha niowww un gauuuuuussssssssaaaaaaaaaa hahhahahahhha jag ee fisk som kommer och tar dig hahahahhhha hfiittttaah hahahahhahhahah FIIISKSKSKSKSKKSKSKS hahahaaaah we play sooon hhahaaahhaa

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hann ee sjuk demon hahhhahahhaha hahahha hahahahahhhhahaha aa hahaahah demon hhahharr du fattatt hhahaha mmmmm fittor healla butnntennn!!!!

 

 

Slarvusllyytyttttttttttt hahhrahhahahhahhhahahaha aaa hhahahha exajt SYLT OM DU L:SER SJRUV TUKKK NUUUUUUUUUUUU AHHAAHAHAAAH BUUUUUUUUUUUUUUUUUHAAAHAHHAAHHAAHHAHHAHAH SYLTTTT JAG SKANNR DIG HHAHAHHAH

 

 

Kom igen d[ skrkiiivvv!!!!! hhahahahahahahahaaahaha aaa skrivkkkkssskskksksksksksksksksskssss

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

no we won't play soon, you resigned

 

I quit now, sick of this shit

 

I'm not here to play 10min session and here you crying when losing 5$ against the poker deamon

 

Go to hell :evil:

 

hahahah fyccjjj yiyyyyy gaggaaggagaa i hate helll gahgahgahaahh jag kommer allldriug finnas d'rr hhahahahhaa satt fukkk offf!!!!!

 

 

 

Fukc you limpfooollllllddd hahahhahah fkkkn ugeeeekk toui inly fooodlllll hahahahaahah foldladlasllsdlsdlsdalsadlsdlsdallsalsdalsda FOOOLLLLDD!!! FUCK OFF OII BNEVER OALAKT TYOUU HAHAHHAHHA

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

crying to play 5 hours, but sees after 1 hour that the poker deamon is too strong ahahahahah that is so funny

 

hahahhaha you to stronng hahah plat mmmeeee on 5/;100000 aaaa jaekkkkktaa 'ngfell satt aa vi ses sa det jag gkommmer att va h'r resten av livet niu satt ivvviiii ff[[[[r seee hur det g[rrr satt aaa vi ses aaaaaaaaaaaaaaaaa vi sessssssssssssss !!!!! hhahaahahhaahahaahahahhahahahahahahahahhahahahahah PANNNG JAG LEVER HHAAAHAHHAHAH EE D:D FAST JAG LEVER!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hahahaha jag leveer sattt ni f[r r'kannnaa meedd att jag kommer att sitta h'r ocjh srkiirvvas aaakkerr jaahhahahhahhahahaha hahahha aaaa han hj'lper dig hhahahhahhahahahaaaaahaaaahahaaaahahahhahahahahahahaahhahahahahahaahhahaaa AAAA ekxakkskkstt hahahhahahahahahaha kkmmmmmmm err fattaaaaaaa !!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

aa jag 'r en ekta engel satt hj'koppper alla som vill tjhkklkklk helkllllll om ni ska d; och till heaven om nui ska leva satt aa ';r ennn ;;;;rkjkkeeee 'ngel jag d;dar demonera s[[[ attt ni cet jag d;dar dom jajajajaajajaj hhahahahahahahah JAG "R NMLLDRAREE!!! AHHAHAAHHAHAHAHAHA :JJTAAAA HAHHAAHHAHHAHAHAHHA

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kommer s'ga nu att det finns andra som kan komma htiiit listan 'r JAG ETTA SAHHAIHIN @@2222222222222222 *) douuudaaad av mig satt ja vvinnner denjjjjjj aaaaa hhahaha duinnaanaaan aaajajaajaj hhahahah fett vi kan ta dig igen du var p[ fel sida!!!! SHAHIN ALLTSP DU VA P{ FEL SIDA!!!!! VA "NGEL BROOOOR JAG BER DIG!!!! AAAAA "KLSKAR DIG HAHAHHAHAA va 'ngel!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

skickar inte mer nu det var allt du fick f;r att du stjekka mig f;rut nui r'cker det 400 dollar f[r r;cka jag fitckk lintea s[ mtycdket av difg ;fruut haahhahahhhahhahhahahahha vi snackar sen om jkag d;r s[ vinnnner du inte hhahhahahahah aaaa exakt satt va vaken sen fp[r vi se om det r'cker med andra saker som att vinna elller ettttt 222 3333 jag vill veta mer ahahaaahah aaaaa wskskskkskssksksksssksssssk VAXXXX JAG VILL HA VVAXXXX HAHAHAHAHAHAHA skallle ska cavaxxxaaaass!!!!!!! hahhahahhahhahahahhahhahahahahahhahhahahaahhaahahaahaahhahaahhahhh!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

aaa han har r'tt jag 'r en fisk hahhahhhhaha f[r h;;;kooooommmmer av farr hahhaah aaaa e en fisk soim ssyynnar allt satt akta kommer ta dig om du inte vill hahhahhahahaahaaha MOHAAHAH STOR FARAFAARR SFIIKKKTTTAR H:GTTT HHAHAAHHAHAHAHA B":ST SJA HAHHAN ABUIKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK hhahhaah jag 'r bstt!!! ghahahhahhaahha jag 'r b'st111111

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...