Gå till innehåll

hej min dagbok


slarvsylta

Recommended Posts

  • Svars 2,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

AHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHA omfg

this cant be real ahhahahahahahah

 

whining to play 5h++.... and he leave after less than 1 hour ahhahahhah this is the sickest thing I have ever seen ahahhah

 

Now being dishonest and unethical in front of the whole forum ahhaha

 

you think im dishonest cause i quit a game your a fkn idiot you dont now what dishonest is and if im loosing im alloud to quit whenever i want so dont be a fkn moron just cause your a lucky fish who gets so much luck all the time its not even true you are such a bad person you got no fkn style at all just a fkn moron thats all i have to say about you a fkn moron

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok so when you say "I play you whenever I'm awake" and "we play at least 5 hours", you meant that "I play if I win, or else I quit?" ahahhahahahahahahahhha omfg so sick ahhahahahahaha

 

 

The best part is you whining when losing 5$, but wants to play HU4rollz... ahahahah

 

seriosuly go fk your self

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ahahahahahhaahah

 

Being a shame in front of the whole poker community ahahahahah

I'm laughing in front of my screen at the moment ahahahahaaha this is so funny

Whining when down 5$, but thinks it's normal to hit every flip and flush draw... ahahahaahha

 

"yeah yeah, I play you whenever I'm awake from now on"... and the day after... quits after 1 hour ahahhahahahahha

 

you ever considered i can change my mind whenever i want if its not what i want im not gonna do it so thats just what i will want you to know that i dont give a fk about you and your little game i feel no pressure to play you your just the luckiest idiot i ever seen so i dont give a fk and you think i feel ashame of the poker community of what i say to you thats just how silly you are i understand you come from a stupid mother and father who couldent raise you so you ended up the stupidedst liitle idiot you are so one thing dont think i care about whats happening in the forum about what you say its just small potatoe to me cause your a idiot so i dont mind whats happening in our games if you win its luck if i win its what should be happen when we play so dont try convince me im lucky its just what you think cause you think there is something good about your game but it isent your game i silly so yeah fk yourself like i said

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

woooooooow shiiiiit det här måste ni testa jag såg jesus jag kan säga att en polare som sitter här tog fram den här bilden och sa att om man kollar 30 sekunder och sen kollar snabbt på lampljuset eller solen och sen blundar och fokuserar så ser man jesus och det gjorde jag nu vet jag att han hade skägg man ska kolla på dom 4 prickarna testa så fattar ni hur mäktish det är att vara i heaven som man sa det kommer att finnas folk som ser och dom som inte ser men dom som tror kommer se man måste tro satt a kolla

 

sök på jesus 4 prickar kolla på prickarna sen mot lamp ljuset snabbt och blunda och fokuseraa och tro sen ser ni jag såg 2 gg om satt fett nice nu vet man att man är på rätt spår igen det här var riktigt mäktigt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

WooooW sitt outar mot limpfold på 4 bOOrdZzzzz ska spela snart men det var fett nice polarn här gav mig SPizzzeeeeee fatta jag e settad av att vara helt steekkkkkttttt sina barn har han gjoty till en ande som visatr sig i fittness som inte sitter och mobbar sina fiender han leker barraaaa av sig satt det kommer alltid att finnas sätt att ta sig till heaven hahahah e i heaven niu satt det r fett nice satt det sa jag det var i allafall lite senare jag kunde snakcaa igen men jag jafg kan sitta och snacka hela tiden satt a det finns ett sätt att se det som jag sa det finns ett sätt att se det häer hahahahahahahahah jag kan säga att det va så här jag såg gud och jesus sa att det var jesus som visa sig satt aa det var iallfall så här det gick till när jag dog hahahahahahhahahaahahhaahah jag e död nu hahahahahahhahaah satt det kom till slut tag i dig din fitta hahahahhaahhahahahaahaahhaahahahaahahahahhaahahhaahhahahahahahahahahahahahaahhahaahhahahahahahahahahahahaahahahahaahahahahahahahaahha jag älskar jesus hahahhahaahha kom ihåg det han sa det aaa hahahahhahahahahahhaha jag e i heaven nu hahaahahhahhhahha aa det kostar hahhah det kostar fett att va i heaven man måste dö hahahhaahahhah jag e död ahhahahaahhahaah DÖDDDD hahahahah det svider hahahhahaha men det är så det är hahhahahahaa man måste dö hhahahahhahahahahahahahhahahahahahahahahaahahahahhahahaahahaahahahahhaahahahahahahahahahahhaahahahahaahahahaahahahaahahaahahahahahaahahhahahahahaahahhahahahhaahhaahhahahahahahaahahahahhahahaahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahha

 

 

aaaaa Nu fattar ni hahah det kostar att va i heaven man måste dö hahahahhahahahahhahahah det är sant aaaaaaaaaaaa jag e döööööd hahhahhah döööööd hahhahahahah asså serilst det är fett fittigt av mig att säga attt han va fisk å sås satt det ska jag inte nu ska jag fvååå va till och hjälpa andra att se i heaven satt ni kan kommma aaaa vi vill ha e r i kampen att va i heaven eller i hell alla måste välja satt vem vill du va ÄNGEL VILL JAG ALLA FATTTAAA JAG E ENGEL SATT ALLA FATTAR AAA ATT DET ÄR FETT FÅNIGHYT MEN DE TT SDAAANT MAN MÅSTE VA DÖD I HELA KROPPPEN SATT ALLA FATTA RÖK HACH SPICE AMFETAMIN ALLT TA ALLT SATT NI KOMMER I HEAVEN INTE I HELL JAG VILL INTER HÄLLPAAAA ATT KOMMA TILLL HELL JAG HATAR HELL JAG ÄR ÄRKE ÄÖNGEL AAAA ÄRKE ENGELLLLL HAHHAHAHAHAHA fett aa fan fett jag e engel och jag är i heaven det är vå¨rt lag heaven och dom andra i hel l bustar jag i

poker satt det 'r luingt att jag sitter här ertt litet tag för jag bustar fisk från heaeeellll och vissssa i heaven behlver inte pengar som jag behöver satt taar från dom hi heaven and hell satt aa är ju pokerspelare aahhahahahaahhahhhah fetttt hahahhahahaahahaahahaahaa aaaa fettt asss häfftoiihtr behöver ett hekto sopiice kan nån hjälpaaaa!!! aaa fettt ska spela smannart satt vi får se hur dertt går men jag lovara att jag ska ta demonen aaaaa hna ska jag taQ!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

WooooW sitt outar mot limpfold på 4 bOOrdZzzzz ska spela snart men det var fett nice polarn här gav mig SPizzzeeeeee fatta jag e settad av att vara helt steekkkkkttttt sina barn har han gjoty till en ande som visatr sig i fittness som inte sitter och mobbar sina fiender han leker barraaaa av sig satt det kommer alltid att finnas sätt att ta sig till heaven hahahah e i heaven niu satt det r fett nice satt det sa jag det var i allafall lite senare jag kunde snakcaa igen men jag jafg kan sitta och snacka hela tiden satt a det finns ett sätt att se det som jag sa det finns ett sätt att se det häer hahahahahahahahah jag kan säga att det va så här jag såg gud och jesus sa att det var jesus som visa sig satt aa det var iallfall så här det gick till när jag dog hahahahahahhahahaahahhaahah jag e död nu hahahahahahhahaah satt det kom till slut tag i dig din fitta hahahahhaahhahahahaahaahhaahahahaahahahahhaahahhaahhahahahahahahahahahahahaahhahaahhahahahahahahahahahahaahahahahaahahahahahahahaahha jag älskar jesus hahahhahaahha kom ihåg det han sa det aaa hahahahhahahahahahhaha jag e i heaven nu hahaahahhahhhahha aa det kostar hahhah det kostar fett att va i heaven man måste dö hahahhaahahhah jag e död ahhahahaahhahaah DÖDDDD hahahahah det svider hahahhahaha men det är så det är hahhahahahaa man måste dö hhahahahhahahahahahahahhahahahahahahahahaahahahahhahahaahahaahahahahhaahahahahahahahahahahhaahahahahaahahahaahahahaahahaahahahahahaahahhahahahahaahahhahahahhaahhaahhahahahahahaahahahahhahahaahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahha

 

 

aaaaa Nu fattar ni hahah det kostar att va i heaven man måste dö hahahahhahahahahhahahah det är sant aaaaaaaaaaaa jag e döööööd hahhahhah döööööd hahhahahahah asså serilst det är fett fittigt av mig att säga attt han va fisk å sås satt det ska jag inte nu ska jag fvååå va till och hjälpa andra att se i heaven satt ni kan kommma aaaa vi vill ha e r i kampen att va i heaven eller i hell alla måste välja satt vem vill du va ÄNGEL VILL JAG ALLA FATTTAAA JAG E ENGEL SATT ALLA FATTAR AAA ATT DET ÄR FETT FÅNIGHYT MEN DE TT SDAAANT MAN MÅSTE VA DÖD I HELA KROPPPEN SATT ALLA FATTA RÖK HACH SPICE AMFETAMIN ALLT TA ALLT SATT NI KOMMER I HEAVEN INTE I HELL JAG VILL INTER HÄLLPAAAA ATT KOMMA TILLL HELL JAG HATAR HELL JAG ÄR ÄRKE ÄÖNGEL AAAA ÄRKE ENGELLLLL HAHHAHAHAHAHA fett aa fan fett jag e engel och jag är i heaven det är vå¨rt lag heaven och dom andra i hel l bustar jag i

poker satt det 'r luingt att jag sitter här ertt litet tag för jag bustar fisk från heaeeellll och vissssa i heaven behlver inte pengar som jag behöver satt taar från dom hi heaven and hell satt aa är ju pokerspelare aahhahahahaahhahhhah fetttt hahahhahahaahahaahahaahaa aaaa fettt asss häfftoiihtr behöver ett hekto sopiice kan nån hjälpaaaa!!! aaa fettt ska spela smannart satt vi får se hur dertt går men jag lovara att jag ska ta demonen aaaaa hna ska jag taQ!!!!!!!!

 

Wow. Vad du än tar så vill jag ha!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lämmna den där fisken ensam för den här gången vad som händer nu r att laaafg sla sotta mer och softa satt aa vi får se arrr lite av satt det kommer andra som bennefittar på det satt aa vi får testa att sitta ner och softa nu satt aaaaaa det är lite trist hahahahhahahahaahhahahahhahhhahahahahhaahaaahaahahaahaahahaahaahahahaah aaaaaaa vissst ass¨jajjajajajaja hahhahahaha YEssssssss hahhaha fatttar satt aaa vi se dig hahhahaaahh vi ser dig hahahhahahahhaahahahhhahhahahahahahahahahhahahahahahhahahhahahhahahahahhahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahahahahahhahahahaahahahahahahhhahaahhahahahahhahahhhahahahahahahhaahahaaaahahhhahaahhhaaahhhahaahhahhahahahahahaahaahaaahahaaahahahahhahahahahahahhaahahaahahahahhaahahahahahahhahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaaahahahahaahahahahahaaahahahahahhahahahahahahahhahahahahaahhahahaaahhhahaahahahahahahhaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahhahahahahahahaahahahaahahahahahahahhaha aaaj ag dör satt det är så dättt aaaree yooyiyoyoyoyo hahahah jag e fett nice aalllaa älskar dig mannen dom sitter och säger att du är en engel hhahahahahahahahahhaahahhaahhaahahahahahahahahaahhahhhahahahaahahahahhahahaa JAG ÄLLSKKAARR EERRRRRR HAHHAHAHAHA JAG ÄLSKAR ERRR NI SOM L*SER MIN ÄLSKADE DAGBOK SOM SKA R|"DDA MIG JAHAHHAHAHAHAHHAAHHAHAHAAHAHA YESSSSS JAG "::LLSKKAAR ERR AAAAAA HAHHAAHAH jaaa exakt du e med osss satt vi s'ger det att du f]r omte tro att det 'r ;ver det \r inte ;ver aaaaaa jhahahaahahhaaahahhahaahaaa jajajajjaaj d[s[ jag s'ger er att det finns somnnnannaanaanaanaannnnnaanannaannnaananaannanananaa n'''' jag sover aaaa hahhahahahahahahaahahhaa watta fuuuckk hahhahahaahhahahahahhahhahahhahahaahhahahhahaahaa aaa fett nice 'lskar er som l\st dagboken som akkag skrec p m jag d'r s][ fommms kag a;;tod h\r s[[[[ aaaaaaaa vi ses annars d[ hahhaha jjajajajajajajajaj jag 'lskar dig som en v'nnn satt vi ses som alla sa du va rrrrrrrrr en 'ngel satt aaa vi sersssss alltid igen om du d;r ssaaattttttttt aaaaaaa jag d;r hahahahahhaahhahahah kom ih[g att jag har mitt konto kvar om kag d'r a;;;a slatteeer skatter kommer man beh[lllaaa i heaven satt aaaa viiiii vet att det g;r ont jhhahahhahahhahahhhhahhahahahahahahhaaahaahahhha BOOOOSSSS JAG "R BOSSENS LILLA BOSS JAG BUSTAR FISK SOM ALLTID F:RR KOMMER ATT SITTA NER NU OCH LEVA SOM EN ENGEL OCH D{ M}{STE MAN VA D:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD jag ska alltid sova nu satt aaaa vi ses som sagt du k;r inte som dom som sitter i heaven satt vi f[r fixa dig nu satt aaa vi gk;;;;r inte bort iosss p[ jheaven som sagt du f[r inte sitta ner duuu f[r nnte sitta ner g[ nu satt hek dppp vi ses hahaahaahahahaahhahah 'r en engel som vinner p[ pokerrr hahahaaha vissst ass[ du [r en engel som har betytt mest f;r alla som e ei heaven som spelar poker satt aaa vi satt d'r som en engel sa du f[r inte s'ga det hhahahahahahahaahhahahaahhahahhahahah aaaaa hehehhehehehe aaa hehehhehehhehehehehehehheehhe jaaaaaa jag kommer vinna allt p[ poker satt aaa vi ses jag ska d; nu ordentligt satt vi d; sen satt aaa vi sa det vi d;'r sen satt aaa vi fattar aaaaa hhahahahah hv sseeesssss!!!!!!! 'lskar duig ojejjjjjkkkkk jo du f[r ahjhahahhahhahahha sen va det s[ att jag kan s;ga att din lever inte 'r bra din ansikte 'r d[lig jag sa det du ser sjukk ut satt a vi f[r sfixa dig nu sak diu t\rr\\nnnnaaaaaaa satt vi f[r dig i form f;r aallla o jeavem heaven hetter det hjeaven eller jhaahajajaajhaahahahhaaaha ja jajajajaj jaaj aja jag kommer till heaven om jag g;r som alla saaa att du ska dela din gl'dje hehhehheehheh aaaa hahhahaahha vissst aaaaaaaaaaaa mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmist'llet f;r att sitta h'r ska du dra ut nu ookejjj aaaaaaaaaa mmmmmm m[ste va s][d'r aallltid satt aaa d] g'r vi s[ aatt vi sitter ner och sepelllarr satt vi f[r linn lite volym satt det g[r vb'tttre aahaahahahhaahahhahahhahahhahahahahhahahahhahahahahahahahahahaahahahaahahaahhaahahahhaa jag 'r soldat och jag kommer fr[n heaven ska niu va med-___++++++++ aaaa d[s[s kom in i heaven satt vi ser er ox[ vi vill ha er som ett skydd f;r chirostooffer ni 'lskar honom aaaa hjaan he;;;sar att jan 'lslar er ox[ satt aaaa vjaaaadd aahahahaaahahhahahhahahhahhahhhahahhahhahaahhahahahahahhaaaha mmmmm det 'r s[ jhahhaahhahahaahhhahaahahaa aaa vi sa det ra hahhahahaahhahaahahahhahhahahahahahhahaahahhahaahahah JAG E I HEAVEN OM JAG VILLL HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAAHAAAHHAAHAAHHAHAHAHAHAAHHAAHAHAHAHAHHAa aaaa fattaa jag ' rt i heaven hahahahhahahh fett niceeeeeee hahahhaahahahaha jag e i gheven hhahahaha vette vad jag vill jag vill ha v''nner som shahin86 som 'opp;xxxxxaxxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxxaxaxaxaa hahhahahhahaah mmmmmmmm vi sa det aldrti g suddddaahahahaahahhahaahaaaha

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

LOL quiting again ahaahahhahahaah , resigning!:ola::twisted::ola::twisted:

 

The poker DEAMON always wins in the end, always... :ola::twisted::ola::twisted:

 

listenb imm from heaven so jii cant loooose im a stature player everyopne will know honggggg aaaaasssssaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ppappapaappaappapappaappaapappppaapapaapapapapaapapapapaapapappaappapapaapapapaapapapaappappapapappapapapaapapapaap PAPPA E H"RRRRR HAHAHHAHA HAN SG::::ER ATT DI SKA INTE ISTTA NER NNUU SKA BVI SEE |H"TRKRKKRKRRKKRRK boSSSSSSSS\sss hahahaahaj agksa ta hoghsrtakkess hjahhahhahaha jag kommer vinna alllt hjaahhahhaha jag ska vinna alllt hahahhahahaa jag 'r b'st hjhahaah jag 'r b'st jag vann omkot sjahinnnnnnnn jag vannn d] f]r ag lira hisggstgakkkess hjahhahaha jag e b'ttsewe ahaahah de e e e e e ed dddeeee 'r att jag sk''g'er att det kommmer inte va s[ h'rr jaahhahahhahhahaahhahaha fan tror du hahhaha det alltid s[ hahaahahhahaahahhaah M{STE R"KKKKAA SOM ALLA SA I RPAAAPP LIILLW HAHAAHHAN NENENE HAAHAHA jag 'r ox[ st'kjjrtnnaaaaaajh ajhahjahajhaaaaa B"St hahhaahha jag e b;st!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+1

 

ass[ jag 'r i heavennn fatttaa jag g;r som farsan vill satt aa avad ska j ag' s''ggaa aaa 'r lite offf hahahaahhaha fett offf satt aaaa hahahhahahhahah fettttttttt hahhaaaha 'r lite offf satt aaa hheehhe eeeeeeeeeeeeehihihihihihhihiihiihhihhihhihihiihhihihihiihhiihhihihiihihiihihihihihiih hahahaahahhaahaaj ag 'r i heavenn!!!!!!!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...