Gå till innehåll

Bollen88 mot miljonerna och ett nyttigare levener


bollen88

Recommended Posts

Tjenare ! Fördrar gången jag skriver en blogg här på pf. Och gör det tyvärr pga att jag har kommit underfund att jag har ingen kontroll över mitt liv, man kan tjäna hur Mycket som helst utan att må bra, vilket jag inte gör just nu. Pengar är inte allt !!!!!! Jag har gått riktigt. Bra detta året men det är inte allt! Jag har varit ute och reSt och levt livet och gått upp ett antal kg i vikt! Så mitt mål med denna dagbok är framförallt att må grymt bra samt att gå ner i vikt, samt att bli bland de bästa i världen på omaha!! Gott nytt alla. Respons är väldigt välkommet! Mvh Viktor! Förhoppningsvis skall jag skaffa PT så ni får kolla på intressanta händer och diskutera!!! you Got ballad bye the ball! Skall börja, att grinda 5 10 och krossa, och sen ta skott

Vid högre nivåer! Mitt mål är att vinna minst 1 m på svenska spel samt krossa live 2013:) gott nytt på er alla ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kommer börja mitt nya liv på måndag ordentligt då jag förhoppningsvis fått iordning på pokertracker :) och kommer igång med träningen också för den delen :)

 

har gått helt ok hittils under 2013 :)

 

upp cirka 32 k . Ändå så känns det som om man har sprungit anus.... här är en hand som utspelade sig för 20 min sen ;) tack åter igen för alla lyckönskningar.

PL Omaha $10(BB) Boss Game#1883425194

 

spelsjuk ($2,667)

_zlatte ($1,351)

sill ($1,793)

Slowboy ($2,557)

Bollen88 ($2,005)

 

_zlatte posts (BB) $10

spelsjuk posts (SB) $5

 

Dealt to Slowboy Jh 2h Tc 7c

fold,

Slowboy raises to $35

Bollen88 raises to $120

fold, fold,

Slowboy calls $85

FLOP ($255) 6h 4h 8s

Slowboy checks

Bollen88 bets $170

Slowboy calls $170

TURN ($595) 6h 4h 8s Ts

Slowboy checks

Bollen88 bets $360

Slowboy raises to $1,675

Bollen88 raises to $1,715 (AI)

Slowboy calls $40.26

RIVER ($4,025) 6h 4h 8s Ts Kh

Slowboy shows Jh 2h Tc 7c

(Pre 57%, Flop 42.3%, Turn 22.5%)

 

Bollen88 shows 6s 7h Th 9s

(Pre 43%, Flop 57.7%, Turn 77.5%)

 

Slowboy wins $4,010

 

 

 

Mvh bollen - you got balled bye the ball ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjenare ! Fördrar gången jag skriver en blogg här på pf. Och gör det tyvärr pga att jag har kommit underfund att jag har ingen kontroll över mitt liv, man kan tjäna hur Mycket som helst utan att må bra, vilket jag inte gör just nu. Pengar är inte allt !!!!!! Jag har gått riktigt. Bra detta året men det är inte allt! Jag har varit ute och reSt och levt livet och gått upp ett antal kg i vikt! Så mitt mål med denna dagbok är framförallt att må grymt bra samt att gå ner i vikt, samt att bli bland de bästa i världen på omaha!! Gott nytt alla. Respons är väldigt välkommet! Mvh Viktor! Förhoppningsvis skall jag skaffa PT så ni får kolla på intressanta händer och diskutera!!! you Got ballad bye the ball! Skall börja, att grinda 5 10 och krossa, och sen ta skott

Vid högre nivåer! Mitt mål är att vinna minst 1 m på svenska spel samt krossa live 2013:) gott nytt på er alla ?

Lever upp till namnet8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...