Trillske Postad 27 December , 2012 Rapport Postad 27 December , 2012 Vilken lärare/tv-kändis/annan som du var kåt på när du var liten skäms du för mest? Jag var kåt på en lärare en gång i tiden, inte direkt snygg och typ 20 år äldre än mig. Det sistnämnda är väl inte så konstigt om jag var 13 år gammal, men det faktum att jag egentligen inte tyckte att hon var speciellt attraktiv var desto lurigare. Men hon kunde ju allt så hon skulle lära mig om livet, lite så blev det. Mycket ångestladdade fantasier där jag ständigt tänkte "alltså vad fan är det för fel på mig". Ångest-runk. Citera
Level Postad 27 December , 2012 Rapport Postad 27 December , 2012 Beror nog vem som får kids först men efter AMS verkar de som han får en när som. Så nog hans kid. Min kommer dock ha längre hår och böja tyngre. I förrgår skickade hon en bild på sig hållandes en nyfödd bebis...jodåsåatte... Och min kid kommer såklart klå kennys i chins, oberoende av kön. Citera
ViktorH Postad 27 December , 2012 Rapport Postad 27 December , 2012 I förrgår skickade hon en bild på sig hållandes en nyfödd bebis...jodåsåatte... Och min kid kommer såklart klå kennys i chins, oberoende av kön. Min kommer klå din tror jag Citera
Metaddict Postad 27 December , 2012 Rapport Postad 27 December , 2012 Min kommer klå din tror jag Kanske om du och jag fixar en unge Citera
ViktorH Postad 27 December , 2012 Rapport Postad 27 December , 2012 Kanske om du och jag fixar en unge Oh baby. Eller vänta nu, vad ska dina gener vara bra för? Bättre jag skaffar en med min bror om hen ska göra pullups. Dina gener är bättre för musikalitet, taktkänsla, ogilla människor på stan och rapa. Länge. Citera
KungKroon Postad 28 December , 2012 Rapport Postad 28 December , 2012 Har du kvar björnkostymen? Citera
boman Postad 28 December , 2012 Rapport Postad 28 December , 2012 i brist på mjukisbyxor en myskväll hos herr B fann jag den där dräkten och kände genast igen den. stolt bytte jag om och hoppade i soffan och tog jossan under min arm. några dagar senare fick jag höra att den aldrig är tvättad, typ. det förklarade den konstiga lukten edit under samma arm som kroon också! Citera
padrinosftw Postad 29 December , 2012 Rapport Postad 29 December , 2012 Några spontana reaktioner? Citera
Elitloppet Postad 29 December , 2012 Rapport Postad 29 December , 2012 Hur bra är du (1-10) på följande appar: Quizkampen/QuizMe Ruzzle Wordfeud AngryBirds Citera
KallOödmjukDiva Postad 29 December , 2012 Rapport Postad 29 December , 2012 Jag och en viss Level ska i Februari gå till en klinik där vi ska testa hur våra lungor/hjärta/lever mm mår, de ska även testa BF%. Hur tror du att vi står vs varandra. Hjärta Lever Lungor Njurar Kroppsfettprocent Notera att en av oss börjar närma sig 40, vilket givetvis måste vara med i din beräkning. Och summasumarumfrågan är alltså vem har yngstkropp av oss två och vilken ålder tror du att våra bägge kroppar har? Citera
Trillske Postad 29 December , 2012 Rapport Postad 29 December , 2012 Några spontana reaktioner?Ja, varför ens visa uträkningar om notationen är helt bisarr. Citera
padrinosftw Postad 29 December , 2012 Rapport Postad 29 December , 2012 Ja, varför ens visa uträkningar om notationen är helt bisarr. Jag har ingen aning, det är min 17 år gamla bror som har gjort det där. Citera
emilio_15 Postad 30 December , 2012 Rapport Postad 30 December , 2012 han har redan gångrat med aktivitetsfaktor 1.55 Citera
boman Postad 1 Januari , 2013 Rapport Postad 1 Januari , 2013 exakt hur bra mådde du igår? sköt rockets? Citera
Lokenius Postad 1 Januari , 2013 Rapport Postad 1 Januari , 2013 Pratar du Henrik Larssonskånska eller danska? Citera
Recommended Posts