Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 2,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Har jobbat in en jäkla massa fpp på Stars. Funderar på om jag ska använda dom till turneringsinköp istället för att ta ut dom i cash. Får ju nästan dubbelt så mucket för pengarna.

kör sunday storm sng sattarna och avregga om du vinner så får du 11 i t Money kostar 235fpp jag kör dom hela tiden sen om du inte vill köra sng eller turre sälj dom till nån !!!!

är 6 manna hyper sng 2 priser

Postad
Lost in translation. Mmmmmm. Scarlet.

Haha: "Lip my stockings mista Hawwis, lip my stockings!"

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Postad
I år är det 22 år sen jag fick tillgång till internet första gången

Jag reflekterade en gång över att en kandidat vid en anställningsintervju var född samma år som jag skickade mitt första e-mail, vid närmare eftertanke så skulle detta faktum förmodligen inte imponera på kandidaten.

Class of 17 comes to mind.

Årets lista var inte så chockande tycker jag, iaf om man bortser från vilka som var döda.

Postad

men en sak har dom gemensamt med alla generationer före dom tillbaks till Sokrates tid: "ingen annan tidigare generation har varit sååå nytänkande som vi och ingen som är äldre än 25 kan ens fatta hur smarta vi är!"

Innan jag låter allt för high and mighty så ägde jag själv världen när jag var 23 :hjärter: :hjärter: :hjärter:

Postad

Hade jag varit duktig och tät hade jag inte tvekat en sekund på att stejka herrn. Men eftersom jag faller på de två primära kraven har jag valt att inte svara på erbjudandet. Kan du inte passa på och berätta lite om planerna väl i vegas?

• Skapa nytt...