MJ Postad 10 Februari , 2014 Rapport Postad 10 Februari , 2014 GL! Har inte tränat sedan min son föddes för två år sedan och tänkte också börja nu nån gång. Träningen kommer nog inte ha jättehög prioritet iofs. Starkare Snabbare Snyggare
MJ Postad 10 Februari , 2014 Rapport Postad 10 Februari , 2014 Bänk/hantlar>>>>>>>>>>>>>>Smith. Den är inte Nice ! Bänk/hantlar är klar favorit för mig också, men inte total motståndare till Smith. Axlar funkar där + sne bänk. Gillar den mer när jag är svag.
Starfitter Postad 11 Februari , 2014 Rapport Postad 11 Februari , 2014 Smirre dricker man, har inget med gym att göra! Tycker tbh bänk är rätt ofarligt sålänge man inte giljotinpressar. Om man har kontrollerad negativ fas är det bara lägga stången på bröstet och tippa en sida i taget (använd inte klämmor!). Mål: Bänk 5x5 100kg Böj 5x5 140kg Mark 1x 200 Alt 500 i totalen. På sub 85kg
Metaddict Postad 11 Februari , 2014 Rapport Postad 11 Februari , 2014 Smirre dricker man, har inget med gym att göra! Tycker tbh bänk är rätt ofarligt sålänge man inte giljotinpressar. Om man har kontrollerad negativ fas är det bara lägga stången på bröstet och tippa en sida i taget (använd inte klämmor!). Mål: Bänk 5x5 100kg Böj 5x5 140kg Mark 1x 200 Alt 500 i totalen. På sub 85kg Är aldrig nånsin "ofarligt" när man kör själv och kommer upp i vikter på minst 140kg Ok om man kan göra tior utan problem men maxa är idioti ensam.
GruGloG Postad 11 Februari , 2014 Rapport Postad 11 Februari , 2014 Konversationen fortsatte ungefär såhär: Jag: Jag är vad? P:Skyldig mig 182:50 J: Ooookaj, hur kom du fram till det? P: Jag har räknat ut det. J: Eeeh, okaj. Hur då? (jag trodde fortfarande att hon skämtade) Då drar hon fram en komplett samling kvitton från den senaste månaden där hon hade markerat all gemensamma kostnader, alla mina och alla hennes. Stolt deklarerade hon: Här t.ex har du köpt en påse godis och här har jag köpt osv osv osv. Jag har aldrig blivit så paff i hela mitt liv. Hon hade alltså lagt åtskilliga timmar på att hålla reda på kostnader ner på femtiöringar. Min hjärna värkte och jag kräktes lite i munnen över hennes vidriga snålhet. J: Men alla gånger vi varit ute, då har jag ju bjudit dig? P: Ja, men det gjorde du för att du ville, det kan ju inte jag rå för! Sådana här psykotiska tendenser måste väl ändå ha sipprat igenom tidigare i förhållandet ? Typ det sjukaste jag hört.
Katt3n Postad 11 Februari , 2014 Författare Rapport Postad 11 Februari , 2014 Sådana här psykotiska tendenser måste väl ändå ha sipprat igenom tidigare i förhållandet ? Typ det sjukaste jag hört. Njo, men det är inte lätt att märka alla gånger när båda har ont om cash. Hon tog dessutom bara bidragsdelen. Sen var det ju inte så noga för henne när hon bodde hos mig och åt min mat....
Vladi Postad 11 Februari , 2014 Rapport Postad 11 Februari , 2014 Fyfan. Finns inget värre än snåla människor alltså...
Lisa87 Postad 11 Februari , 2014 Rapport Postad 11 Februari , 2014 Ja bänk kan vara farligt. Rätt mycket känsliga ställen på kroppen som är exponerade. Inte helt enkelt att få till dom här skyddshakarna heller alla gånger. Ehm, fast när man bänkar så använder man inte "säkerhetsspännet" på sidorna. Blir det för tungt tippar man stången åt sidan så att vikterna flyger av = ingen skada på sig själv.
Katt3n Postad 11 Februari , 2014 Författare Rapport Postad 11 Februari , 2014 Ehm, fast när man bänkar så använder man inte "säkerhetsspännet" på sidorna.Blir det för tungt tippar man stången åt sidan så att vikterna flyger av = ingen skada på sig själv. Syftar på hakarna på sidan av ställningen om man kan ställa in i höjd stax under bröstkorgen.
Katt3n Postad 12 Februari , 2014 Författare Rapport Postad 12 Februari , 2014 Wsop-shemat har kommit nu. Event 3, $1000 PLO verkar jntressant. 1000 .
Scaniac Postad 12 Februari , 2014 Rapport Postad 12 Februari , 2014 Känslan när man läser att hon har Halv miljon i fonder.. Whatthefuckingleefuck ?
Katt3n Postad 12 Februari , 2014 Författare Rapport Postad 12 Februari , 2014 Känslan när man läser att hon har Halv miljon i fonder.. Whatthefuckingleefuck ? Hennes mamma berättade stolt att klarade att laga mat för hela familjen, två vuxna och två tonåringar för 2000 kronor i månaden. Behöver jag säga hur kvaliteten var?
Katt3n Postad 12 Februari , 2014 Författare Rapport Postad 12 Februari , 2014 [X] Har plan [X] Köpt whisky [X] 45 dagar
slarvsylta Postad 12 Februari , 2014 Rapport Postad 12 Februari , 2014 you will come to heavenNNNNnNNNNNN !!!!! ty buddy
hubbahubba Postad 12 Februari , 2014 Rapport Postad 12 Februari , 2014 Angående vuxenproblemet. Jag skulle försöka presentera problemet och få surmuppen att presentera ett sätt att lösa det. Vara antusiastisk i stil med "Jävlar i min låda vilken bra idé du kom med!" Det blir svårare att snacka skit om sin egen idé.
hubbahubba Postad 12 Februari , 2014 Rapport Postad 12 Februari , 2014 Pratar du ominlägget som jag raderade delar av för ett tag sen? Sorry, missade att det var raderat. Jag är för långsam i mina repliker.Ja du, ska hålla kvartssamtal med hen nu snart och planera året. Kommer att bli årets tuffaste samtal. Men din ide är bra. Ett av mina jobbigaste utvecklingssamtal som chef var med en av mina bättre vänner som blivit diva. Hen presterade långt över sina kollegor med hade lagt till sig med en attityd som drog ner hela gruppen. Anyway, GL! Nu bokar jag fan ta mig Vegas Jag får nog ta Vegas nästa år. HF.
Katt3n Postad 12 Februari , 2014 Författare Rapport Postad 12 Februari , 2014 Vegas bokat, 26 maj till 11 Juni. Är det nån som har vägarna förbi stan och kanske vill hyra in sig ett par nätter på ett rum på Monte Carlo så hojta till!
Katt3n Postad 13 Februari , 2014 Författare Rapport Postad 13 Februari , 2014 Veckans andra gympass avklarat. Knäböj, militärpress och mark. Förutsätter träningsvärk från helvetet imorgon.
Recommended Posts