QoS Postad 8 Augusti , 2004 Rapport Postad 8 Augusti , 2004 Som vanligt kör vi post-game snack här i Pokerresultat! Får se om jag klarar mig till övre halvan ikväll! - QoS Citera
Bateman Postad 8 Augusti , 2004 Rapport Postad 8 Augusti , 2004 Hur gick det för dig sist egentligen QoS? nog låg väl du i toppskiktet Lycka till ikväll samtliga, inklusive mig själv, som kan behöva det mest. Citera
Vinden Postad 8 Augusti , 2004 Rapport Postad 8 Augusti , 2004 Haha... All-in med KK, en kille synar med AQ. Brädan visar tre ess (+en dam). Så var den turneringen slut (antagligen, har ju fortfarande 1000 kvar i nuläget .) Citera
parre Postad 8 Augusti , 2004 Rapport Postad 8 Augusti , 2004 Åkte ut, råkade torska halva min stack när jag prompt skulle beta in i nötfärgen, sen var det aggressiv shortstack-taktik som gällde, slutade med att jag slår om för 1500 till med KQo, Hickmott synar med A8s, ingen av oss floppar något och jag åker ut. Inte mycekt att säga om det, synd att jag åkte, hade ju byggt upp perfekt tableimage för att trycka med AA... Citera
liggat Postad 8 Augusti , 2004 Rapport Postad 8 Augusti , 2004 28:e hade väl en 9-10k i stacken när jag floppade 2 par.. ector satt med flushdrag och synade.. klart det kommer 2 hjärter till och man sitter shortstack med 3k kvar.. sen går man in med ATs och råkar pricka en kille med KK.. klart man ryker.. Citera
Jay Postad 8 Augusti , 2004 Rapport Postad 8 Augusti , 2004 Hej! Ut som 19 20 nånting. Trevligt bord, spelade väl sådär själv tyckte jag. Hade en lång runda med bara fold fold fold, blindsen var jag inte ett stort fan av :-/ Åkte på en nit med mina A10 mot 66, efter det så var det bara att vänta på det oundvikliga. Roligt dock! Mvh Jay (som spelade som Mewl) Citera
jezaja Postad 8 Augusti , 2004 Rapport Postad 8 Augusti , 2004 Åkte all-in preflop med AJs mot ectors A5s. Han träffar femman och leken va över som typ 27:a Gjorde nåt misstag, höjde till 1000 när blindsen va 500 nåt, nån gick all-in över mig och jag hade 2.3k extra för att syna. typ 1.3k kvar efter det alltså.. ovh jag slängde.. vilket jag insåg handen efter va klantigt för blindsen va så stora. Citera
snerki Postad 8 Augusti , 2004 Rapport Postad 8 Augusti , 2004 Åkte ut på en "ärofyllt" 10e plats. Bustade ut på KT mot Ectors Q2. Han fick ett set och dunk. Ett slag rakt i ansiktet. Han verkade ha korten med sig idag Citera
Mr_Mitac Postad 8 Augusti , 2004 Rapport Postad 8 Augusti , 2004 Åkte ut som 11.. Men är helnöjd med det eftersom jag räknar mig som nybörjare.. Spelat holdem i två månader nu, Hade säkert kunnat spelat bättre och vunnit mera i mina vunna potter men efter 4 st ordentliga "bad beats" tidigare i dag så spelade jag inte så aggresivt som jag kunnat.. Kul att vara med ialla fall... Mr_Mitac Citera
Bateman Postad 8 Augusti , 2004 Rapport Postad 8 Augusti , 2004 Oh my oh my .. ut på 9e plats. Kan det bli värre? Nog för att jag bara kom till finalbordet med 965 i stacken .. ;-> och lottades till att hamna i SB, därmed ofrivilligt all-in med Q6, och fick möta KQ. Nu ska jag tilta bort en kännbar del av min rulle på Empire. Gaaahh.. Citera
eurythmech Postad 8 Augusti , 2004 Rapport Postad 8 Augusti , 2004 Hehe själv så tog jag den ärofyllda sistaplatsen =) Spelade som en total nolla och förtjänade banne mig att sluta 51:a O jag som skulle spela supertight...hehe Citera
QoS Postad 8 Augusti , 2004 Författare Rapport Postad 8 Augusti , 2004 Efter att hamnar bad dom första som åkt ut senaste gångerna så är jag rätt nöjd med min prestation idag. Hamnade på en fin 14:e plats. - QoS Citera
Spaderknekt Postad 8 Augusti , 2004 Rapport Postad 8 Augusti , 2004 Grattis Johan Hjort till vinsten Citera
Hjort Postad 8 Augusti , 2004 Rapport Postad 8 Augusti , 2004 Som tur var så hade jag sparat sjukt med tur till finalbordet. Det betalade sig. Citera
WinstonSmith Postad 8 Augusti , 2004 Rapport Postad 8 Augusti , 2004 Grattis Johan Hjort! pm:a mig din adress om du vill ha WPT Season 1 (reg 1). Om du inte är intresserad går den vidare till nästa turnering... MVH David Citera
Suppe Postad 8 Augusti , 2004 Rapport Postad 8 Augusti , 2004 Grattis till vinsten J.Hjort. Åkte ut som 16'e och är inte alls nöjd, feglirade lite för mycket tills blindsen börja äta upp mig. Men kul va det iaf, ser fram mot nästa gång. Citera
QoS Postad 8 Augusti , 2004 Författare Rapport Postad 8 Augusti , 2004 Grattis Johan Hjort! Du har faktiskt vunnit båda t-shirtarna som Obeh donerade till bonuspotten! - QoS Citera
softabananer Postad 8 Augusti , 2004 Rapport Postad 8 Augusti , 2004 gg Johan Hjort snodde en kompis konto ("b-rabbit") å lirade lite, dumt prioriterat visade det sig.. Citera
Hjort Postad 8 Augusti , 2004 Rapport Postad 8 Augusti , 2004 Grattis Johan Hjort! Du har faktiskt vunnit båda t-shirtarna som Obeh donerade till bonuspotten! Heh, får väl donera vidare en då. Kanske till och med en något så storslaget som min autograf på? Kan tänka mig det som POKERFORUM.nu:s vandringspokal, en råsunkig t-shirt som är fulltständigt nerkladdad och skickas vidare två gånger i månaden... Citera
Hjort Postad 8 Augusti , 2004 Rapport Postad 8 Augusti , 2004 gg Johan Hjort snodde en kompis konto å lirade lite, dumt prioriterat visade det sig.. Ahh, var det du som var b-rabbit eller? Hoppas att du inte torskade för mycket. Jag undrade lite vad det var för j**la nybörjartomte som höll på och våldta mina mörkar. Citera
Lobtec Postad 8 Augusti , 2004 Rapport Postad 8 Augusti , 2004 Jag undrade lite vad det var för j**la nybörjartomte som höll på och våldta mina mörkar. Dina mörkar? Vad gjorde han då med mina Var tvungen att försöka göra något och då sitter softabananer med AQ naturligtvis.. Grattis till vinsten Johan och grattis till andra platsen softabananer. Mycket roligt att spela med er (och alla ni andra naturligtvis ). Citera
Clarre Postad 9 Augusti , 2004 Rapport Postad 9 Augusti , 2004 Snyggt jobbat Johan. Skönt att Linköping tog hem segern Bordet bröt ihop när jag åkte ut, så jag tackar för spelet här istället. / Clarre Citera
Matteprof Postad 9 Augusti , 2004 Rapport Postad 9 Augusti , 2004 Grattis Johan! Kan ingen klippa in resultatlistan från gårdagens turnerning??. Eftersom jag just nu väntar på min dator och den virusburk jag surfar på nu temporärt inte ens har så stabil connection för att ha pokerprogram kan jag inte kolla själv... Citera
Recommended Posts