Gå till innehåll

Finalbord SVS


Alex

Recommended Posts

Bara jag som tycker det är halvdåligt att man inte kan göra upp deals på finalbordet?

 

mellan 1:an och 2:an är det 500k i skillnad

och mellan 1:an och 3:an är det nästan 800k

 

visst är det väldigt bra struktur och troligtvis vinner väl den som spelat bäst just då men tycker ändå man skulle haft rätt till och göra upp deals så inte hoppen hade blivit så gigantiska eller har jag fel?

 

(en badbeat kan kosta dig 800k efter 25-30timmars bra spel)

 

Eller är det charmen med poker :) ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej det är inte bara du som tycker det är dåligt ( vi är nog många). Har

man stor "HU-bubbla" bör man ha deals tycker jag. Värsta HU-bubblan hade

Entraction med dubbelt upp om man vann HU. Vad tycker folk är optimalt gällande skillnad 1an och 2an? 50% + deals kanske?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara för att det inte finns deal-funktion innebär väl inte det att det inte går att göra deal?

 

Allt som skrivs i chatten bör väl va bindande, så det är väl bara att deala på?

 

Sen att inte svenskaspel löser det åt en är väl sin sak, men det är väl bara att skeppa pengar på bankkonto. Pengarna är ju skattade och klara.

 

Sen är jag en hedersknyffel också men det är kanske inte alla...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte också att man kunde göra så Schumme men enligt SVS är det inte tillåtet eller om dem menar att det inte finns någon sådan funktion

 

Sen håller jag med om man kommer överens över nåt i chatten så borde det vara "lag"

 

hoppas dock inte att man bryter mot någonting då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

skulle aldrig och hoppas att ingen dealar i chatten. själv skulle jag ha varit ärlig men det är extremt naivt att göra något sånt, idiotiskt tbh. förjävligt att det inte är styrt redan av svs dock... om jag var på finalbordet hade jag försökt tryckt på dom andra att g¨å ihop, vore nog inte omöjligt att få fixat

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...