Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Är det någon som spelar detta kontinuerligt och tjänar bra?

Någon som håller 10-15 bb/100 över stort sample?

Upplever själv att det är klart tuffare motstånd än på vanliga bord. (Men det enda alternativet i mobilen).

Är det jag som är kass? Går max ett par bb/100 pluss och det är ganska ovärt...

Postad
Är det någon som spelar detta kontinuerligt och tjänar bra?

Någon som håller 10-15 bb/100 över stort sample?

Upplever själv att det är klart tuffare motstånd än på vanliga bord. (Men det enda alternativet i mobilen).

Är det jag som är kass? Går max ett par bb/100 pluss och det är ganska ovärt...

Inte för vara sån men det är nog inte många som går 10-15bb/100 plus förutom på svs... Var glad för de få bb+ du är isåfall.

Postad
Inte för vara sån men det är nog inte många som går 10-15bb/100 plus förutom på svs...

This. Är enormt stor skillnad på rake (dubbla rake på sars/ftp!), rakebacken räknas ju inte in i winraten.

SvS har även djupa bord och högre fish per reg-ratio.

Skulle säga att 5bb/100 är kross på zoom.

SvS är väll 15-20bb/100 kross så de e stor skillnad.

Postad

Om du sitter och spelar i mobilen och tävlar mot en kille som sitter fokuserad i en stabil arbetsmiljö med en fungerande HUD så har jag svårt att se hur du ska kunna krossa.

Postad
Om du sitter och spelar i mobilen och tävlar mot en kille som sitter fokuserad i en stabil arbetsmiljö med en fungerande HUD så har jag svårt att se hur du ska kunna krossa.

Jo, har nog tänkt i samma banor som du, onekligen får de en edge, frågan är om det ändå finns tillräckligt många "mobillirare" för att man ska kunna gå +?