Mr.Lajban Postad 11 November , 2012 Rapport Postad 11 November , 2012 Är det någon som spelar detta kontinuerligt och tjänar bra? Någon som håller 10-15 bb/100 över stort sample? Upplever själv att det är klart tuffare motstånd än på vanliga bord. (Men det enda alternativet i mobilen). Är det jag som är kass? Går max ett par bb/100 pluss och det är ganska ovärt... Citera
wahlen1 Postad 11 November , 2012 Rapport Postad 11 November , 2012 Är det någon som spelar detta kontinuerligt och tjänar bra? Någon som håller 10-15 bb/100 över stort sample? Upplever själv att det är klart tuffare motstånd än på vanliga bord. (Men det enda alternativet i mobilen). Är det jag som är kass? Går max ett par bb/100 pluss och det är ganska ovärt... Inte för vara sån men det är nog inte många som går 10-15bb/100 plus förutom på svs... Var glad för de få bb+ du är isåfall. Citera
WannaSeeMyPig Postad 11 November , 2012 Rapport Postad 11 November , 2012 10-15bb över ett stort sample på zoom går inte. Men grejen är ju att man kör så många händer $/h blir bra ändå. Jag fick in över 1k händer i timmen lätt när jag lira 4 bord zoom. Citera
123asdf Postad 11 November , 2012 Rapport Postad 11 November , 2012 Inte för vara sån men det är nog inte många som går 10-15bb/100 plus förutom på svs... This. Är enormt stor skillnad på rake (dubbla rake på sars/ftp!), rakebacken räknas ju inte in i winraten. SvS har även djupa bord och högre fish per reg-ratio. Skulle säga att 5bb/100 är kross på zoom. SvS är väll 15-20bb/100 kross så de e stor skillnad. Citera
JackVegas Postad 11 November , 2012 Rapport Postad 11 November , 2012 Upplever själv att det är klart tuffare motstånd än på vanliga bord. (Men det enda alternativet i mobilen). Om du sitter och spelar i mobilen och tävlar mot en kille som sitter fokuserad i en stabil arbetsmiljö med en fungerande HUD så har jag svårt att se hur du ska kunna krossa. Citera
Terribleturk Postad 12 November , 2012 Rapport Postad 12 November , 2012 Om du sitter och spelar i mobilen och tävlar mot en kille som sitter fokuserad i en stabil arbetsmiljö med en fungerande HUD så har jag svårt att se hur du ska kunna krossa. Jo, har nog tänkt i samma banor som du, onekligen får de en edge, frågan är om det ändå finns tillräckligt många "mobillirare" för att man ska kunna gå +? Citera
Recommended Posts