Gå till innehåll

J-Tag @ SvS


JedenTag

Recommended Posts

Pinsam Betiwill, pinsam. Hur har du inte gulat än? Inte ens värt att göra en avatar den här gången för att håna dig. Har inga ord.

 

Nu vet jag ju ditt nick iaf. :lol:

Kom på direkt efter att jag har ju en miljon händer som jag aldrig synar med där så wp

//livrädd

 

Den sämst bevarade hemligheten genom alla tider. :) Naturligtvis inget illa menat med min beskrivning av dig, visste även innan jag postade att du hänger på forumet. Min bild av dig atm är att du är en standard nitreg, dvs gör inget överdrivet kreativt, spelar stabilt, är ganska tråkig och svår att få värde från. That's it.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Slutar back 600ish ikväll vilket är ganska lindrigt med tanke på hur kvällen såg ut. Låg uppe runt 1200 som mest (efter 200 händer), sen bröt helvetet loss på /2 ikväll igen. :-D Förstör /1 för 1 miljon bb/100, går upp på /2 och blir översettad fler gånger på 2h än jag blivit i hela mitt liv. Donerade något inköp med en trött bluff mot en reg också men ja, good times.

 

GOAT (/1),

 

S7yGBl8.png

 

(btw gorillai, satt på Axs i hjärter i handen, nuts mao :D)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Spenderade helgen i Sthlm där jag träffade en av tjejerna från terminen. Mer eller mindre ett förhållande at this point. Gör saker och ting väldigt komplicerat framöver. :-) Utlandsflytt och ett förhållande går inte direkt ihop.

 

Även klar med jobbet nu och är helt fri. Kommer endast fokusera på poker och träning i 2v framöver minst. Siktar på 4k händer/dag juli ut. Rullen är dock återigen misshandlad efter diverse uttag, så förhoppningsvis springer jag inte misär och gular (vilket vore roligt mtp att jag befinner mig några hundralappar från ATH :-D).

 

Siktar alltså på att få in ca 60k händer på 15 dagar. Tanken är att jag kommer uppdatera här i slutet av varje dag med rez, standardgraf och eventuellt ett par händer. Börjar imorgon, även om jag fick in ett par k händer nu ikväll och slutade upp runt 800.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dagens hjältereg: origina1et. Synar 4bet oop med KJo, donkar låg flopp vs mitt överpar och går för crai på turn med naket stegdrag vs mina nuts och vinner. Rgm. :-)

 

Kommer kanske en update från de senaste 2 dagarna senare inatt. Gått småkasst så är inte överdrivet spännande. Har också ett gäng PMs jag inte svarat på än, kommer ta tag i det inatt också. Ignorerar inte, är bara allmänt seg. :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så, nu kan jag uppdatera när jag inte skäms över resultatet vid slutet av dagen. :-D Är mer eller mindre on track med volymen och har tryckt in ganska sjuka timmar som planerat. Dagsgraf:

 

Xo799Eb.jpg

 

Sett ut ungefär såhär än så länge:

 

Dag 1, 4161 händer, ~+250 (efter att ha legat +2k, mvh inte less)

 

Dag 2, 4170 händer, ~+900

 

Dag 3, 4297 händer, ~+1k

 

Dag 4, ~2000 händer (blev utgång så kvällen föll bort, får ta igen det senare), ~+500

 

Dag 5, 4126 händer, ~+3k

 

Dagar spelade: 5/16

Händer: ~19k/64k

Resultat: ~+5600

 

Inte överdrivet nöjd med resultatet då jag känner att jag slängt bort många enkla tusenlappar i onödan under veckans gång (dagens lir excluded obv). Varit en kombination av dåligt spring samt även helt horribelt careless spel från min sida. Exakt alla dagsgrafer innan idag har sett ut såhär:

 

-> Hittar ett extremt stabilt plus på 1500-2000 efter 2k händer där jag spelar väldigt bra och fokuserat

-> Börjar närma mig 3k-gränsen (händer), blir less och tycker att /1 känns suicide-lågt

-> Spelar sämre och alldeles för aggro/spewigt för nivån

-> VM i donations

 

Men ja, rullen börjar bli klar för lir på /2 igen. Blev fyra /1-bord idag och ett /2-bord, så kommer antagligen slänga in ett till imorgon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inleder dagen bra. 8-)

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $2(BB) Replayer

SB ($572)

BB ($218)

UTG ($266)

Hero ($403)

BTN ($156)

 

Dealt to Hero A:spade: A:heart:

 

UTG raises to $4, Hero raises to $15, fold, fold, fold, UTG calls $11

 

FLOP ($33) 8:diamond: 8:heart: 9:heart:

 

UTG checks, Hero bets $20, UTG calls $20

 

TURN ($73) 8:diamond: 8:heart: 9:heart: A:diamond:

 

UTG checks, Hero checks

 

RIVER ($73) 8:diamond: 8:heart: 9:heart: A:diamond: 4:diamond:

 

UTG bets $224, Hero raises to $368 (AI), UTG calls $7.91 (AI)

 

UTG shows 8:spade: 8:club:

(Pre 20%, Flop 99.9%, Turn 97.7%)

 

Hero shows A:spade: A:heart:

(Pre 80%, Flop 0.1%, Turn 2.3%)

 

UTG wins $523

 

_________

 

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $2(BB) Replayer

SB ($203)

BB ($335)

Hero ($462)

CO ($187)

BTN ($306)

 

Dealt to Hero Q:club: Q:spade:

 

Hero raises to $7, CO calls $7, fold, fold, BB raises to $335 (AI), Hero raises to $462 (AI), fold

 

FLOP ($679) K:spade: 9:heart: 6:diamond:

 

TURN ($679) K:spade: 9:heart: 6:diamond: 2:heart:

 

RIVER ($679) K:spade: 9:heart: 6:diamond: 2:heart: A:diamond:

 

BB shows A:club: 3:heart:

(Pre 30%, Flop 12.7%, Turn 6.8%)

 

Hero shows Q:club: Q:spade:

(Pre 70%, Flop 87.3%, Turn 93.2%)

 

BB wins $664

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $2(BB) Replayer

SB ($203)

BB ($335)

Hero ($462)

CO ($187)

BTN ($306)

 

Dealt to Hero Q:club: Q:spade:

 

Hero raises to $7, CO calls $7, fold, fold, BB raises to $335 (AI), Hero raises to $462 (AI), fold

 

FLOP ($679) K:spade: 9:heart: 6:diamond:

 

TURN ($679) K:spade: 9:heart: 6:diamond: 2:heart:

 

RIVER ($679) K:spade: 9:heart: 6:diamond: 2:heart: A:diamond:

 

BB shows A:club: 3:heart:

(Pre 30%, Flop 12.7%, Turn 6.8%)

 

Hero shows Q:club: Q:spade:

(Pre 70%, Flop 87.3%, Turn 93.2%)

 

BB wins $664

 

Vs samma spelare några händer senare. :-D

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $2(BB) Replayer

Hero ($442)

($637)

 

Dealt to Hero 9:spade: A:diamond:

 

raises to $10, Hero calls $8

 

FLOP ($20) A:club: 5:spade: 6:spade:

 

Hero checks, bets $16, Hero calls $16

 

TURN ($52) A:club: 5:spade: 6:spade: 5:club:

 

Hero checks, checks

 

RIVER ($52) A:club: 5:spade: 6:spade: 5:club: Q:heart:

 

Hero checks, bets $611 (AI), Hero calls $416 (AI)

 

shows 7:spade: 8:spade:

(Pre 41%, Flop 49.9%, Turn 29.5%)

 

Hero shows 9:spade: A:diamond:

(Pre 59%, Flop 50.1%, Turn 70.5%)

 

Hero wins $869

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gick ok idag även om de sista 2k händerna var extremt tröttsamma. Nöjd med spelet överlag idag också (bortsett från en situation då jag lollade bort 200bb till en av de bättre regsen på /2, men w/e :-D). Dagsgraf:

 

xR52cOJ.jpg

 

Dagar spelade: 7/16

Händer: ~27k/64k

Resultat: ~+8200

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilka tycker du är bästa /2-regsen? Efter en dryg vecka på nivån är det inte någon jag är direkt rädd för, antar att de duktiga klättrar rätt fort.

 

Eller så är det jag som är fisken som inte förstår när jag blir utspelad!

 

Rebarinho, PhilipIvey, mmvisst och Plzkillm3 om han klassas som regg. Där har du den absoluta eliten, håll dig borta från dem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rebarinho, PhilipIvey, mmvisst och Plzkillm3 om han klassas som regg. Där har du den absoluta eliten, håll dig borta från dem.

 

OMG vet inte om ja ska skratta eller gråta, du nämnde dom absolut sämsta regsen på min lista :-D

 

Reba vinner säkert bra mot rädda barn men resten e bara kassa imo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

dags att börja spela /2 igen!

 

OMG vet inte om ja ska skratta eller gråta, du nämnde dom absolut sämsta regsen på min lista :-D

 

Reba vinner säkert bra mot rädda barn men resten e bara kassa imo

 

Är väl förståeligt att ViktorH inte är 100% med på att gorillai driver, men tycker att du som reggar nivån borde förstå. :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HANK och NINI är väll de bättre, sen baros och heroinhero när de lirar där.

 

Dock är ju inte alltid de som vinner mest på nivån de svåraste att spela mot...

 

Inte speciellt imponerad av Hank, men håller med om Nini (och baros, men han räknas väl knappt som en reg längre på /2).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur kan jag inte känna igen HANK?

 

NINI är ju riktigt solid, har fan aldrig sett honom spewa och då har jag gjort ett var vidriga suckouts mot just honom!

 

Annars är ju Jeden rätt solid på /2, fast känns aldrig som att vi lirar riktig poker mot varandra utan endast levlingspoker 8-) 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...