Gå till innehåll

J-Tag @ SvS


JedenTag

Recommended Posts

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jävlar vad spewigt.

 

:roffe: :roffe: :roffe: :roffe:

 

:roffe: :roffe: :roffe: :roffe:

 

Bra volym idag. Spewar lite för mycket, men blandar det med bra poker emellanåt vilket finansierar mina psykepisoder. :-D Upp ~5k för månaden efter idag. Dagsgraf:

 

8E2YVIT.jpg

 

Ska se Sinister (http://www.imdb.com/title/tt1922777/) strax, sen får vi se om jag hoppar på det igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte trycka in några timmar till, men tydligen har klienten dött.

 

Schysst skräckrulle och härlig stämning, rekommenderas starkt!

 

Yup, riktigt bra. Brukar lätt bli att man förlöjligar (skräck)filmer när man är några stycken, men var svårt att göra det med Sinister. Sjukt obehaglig stämning + musik.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det ens den riktiga Guybrush som lirar under det nicket numera? Han sitter dag in och dag ut på /1 och 3bettar bara KK/AA more or less. Känns inte speciellt Guybrushigt.

 

Har också funderat på det. Hans stats är lite småkonstiga hos mig för det första, sen har jag svårt att tro att en spelare som han borde spela så mycket på så låga nivåer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det ens den riktiga Guybrush som lirar under det nicket numera? Han sitter dag in och dag ut på /1 och 3bettar bara KK/AA more or less. Känns inte speciellt Guybrushigt.

 

Whaaaat? Senast jag mötte Guybrush satt han med stabila 30% 3bet i princip, var ju någon vecka sedan dock :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Upp strax under 1k idag på 119 händer enligt HEM vilket är lolfel. SvS. :-D Blev bara tot ~1 timmes spel dock, helt slut. Väldigt tung utgång igår, kom hem 05 helt lost och däckade (och klev upp vid 10 :-(, obligations osv). Imorgon blir det 4-5k händer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte posta en update igår, men känns ganska tråkigt eftersom juni verkligen inte går som planerat. Jag planerade att inte göra något annat än att spela poker, men precis då hörde ett företag av sig och erbjöd mig en sommartjänst. Är inte i behov av pengarna, men det är ett väldigt meriterande jobb så känner att det vore sanslöst efterblivet att tacka nej. Problemet är att jag är tvungen att jobba ihjäl mig 8h/dag, och sen kommer jag hem sent och är helt hjärndöd.

 

Så in conclusion kan man säga att volymen suger pga. jobb även fast resultaten är ok för månaden. Planerar att jobba ca. 4 veckor till innan jag kliver. Får väl bjuda på en dags(kvälls/natt)graf i vanlig ordning:

 

307sviv.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Upp ~1300 kr ikväll på runt 1k händer, alldeles för trött för att fortsätta. Blev att plocka lite pengar av allmänt trötta regs som aldrig vunnit en krona i sina liv och gråter 24/7 över småpotter, typ hacket. :-)

 

Får se hur mycket spel det blir nu över helgen. Skulle gissa på att det blir runt 2k händer imorgon, nada på fredag eftersom jag ska iväg till en polares sommarstuga för midsommar-whatever, och förhoppningsvis 24/7-lir på lör/sön.

 

Menar du att du får jobba hårt i 8h lr att det är hårt att jobba 8h?

 

Arbetslivserfarenhet ftw

 

Both, typ. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rebarinho. :-D

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $1(BB) Replayer

SB ($91.51)

BB ($124)

Hero ($238)

BTN ($263)

 

Dealt to Hero A:diamond: Q:heart:

 

Hero raises to $3.50, BTN raises to $12, fold, fold, Hero raises to $31.12, BTN raises to $66, Hero raises to $238 (AI), BTN calls $172

 

FLOP ($478) 3:heart: 5:club: 3:club:

 

TURN ($478) 3:heart: 5:club: 3:club: 3:spade:

 

RIVER ($478) 3:heart: 5:club: 3:club: 3:spade: 5:diamond:

 

Hero shows A:diamond: Q:heart:

(Pre 63%, Flop 73.4%, Turn 83.0%)

 

BTN shows T:club: K:spade:

(Pre 37%, Flop 26.6%, Turn 17.0%)

 

Hero wins $233

BTN wins $233

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rebarinho. :-D

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $1(BB) Replayer

SB ($91.51)

BB ($124)

Hero ($238)

BTN ($263)

 

Dealt to Hero A:diamond: Q:heart:

 

Hero raises to $3.50, BTN raises to $12, fold, fold, Hero raises to $31.12, BTN raises to $66, Hero raises to $238 (AI), BTN calls $172

 

FLOP ($478) 3:heart: 5:club: 3:club:

 

TURN ($478) 3:heart: 5:club: 3:club: 3:spade:

 

RIVER ($478) 3:heart: 5:club: 3:club: 3:spade: 5:diamond:

 

Hero shows A:diamond: Q:heart:

(Pre 63%, Flop 73.4%, Turn 83.0%)

 

BTN shows T:club: K:spade:

(Pre 37%, Flop 26.6%, Turn 17.0%)

 

Hero wins $233

BTN wins $233

 

Saker är som de vanligtvis är med den grabben med andra ord :) gj n1, antar att han sa något efterblivet i chatten efteråt som vanligt? :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Saker är som de vanligtvis är med den grabben med andra ord :) gj n1, antar att han sa något efterblivet i chatten efteråt som vanligt? :D

 

:-D

 

pBi1XHx.png

 

Nu är det väl iallafall bekräftat att den sämsta reggen på /1-/2 faktiskt läser forumet. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får ge ett svar här till Rebarinho. Jag tror du tänker lite fel/har fel bild av mig Reb, jag blir inte irriterad när du får du in det dåligt gång på gång på gång. Du har dragit ut ett par gånger (vilket du är orimligt stolt över), men det är ju exakt det här som gör att du är en guldgruva att spela mot. :-) Så oroa dig inte över att jag blir ledsen nästa gång du klonkar, fortsätt syna av 200 bigs pre med KTo osv. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3k händer ikväll och slutar upp 200 kr efter ännu en utdragning av Rebarinho. Magiskt. Får in det med set vs överpar och då rivras naturligtvis högre set. :-D För trött för att fortsätta, men alltid underhållande att se någon få in det så dåligt så ofta och inte gula inom 1h. Rebarinho och bugatti är helt klart in a league of their own.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:-D

 

pBi1XHx.png

 

Nu är det väl iallafall bekräftat att den sämsta reggen på /1-/2 faktiskt läser forumet. :)

 

Men grabbar, han är ju faktiskt en /10-reg och nl200 $-reg.

Enda anledning rebarinho spelar /1 och /2 emellanåt är för att han vill tjäna variansfria pengar.

 

Glömde också nämna han alltid har mest otur i världen, och alla andra är helt pantade i huvudet.

 

Tror jag på ett par meningar har summerat alla argument svenska spels mest aktiva chattare använder sig av.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Upp 858 kr på ~1500 händer ikväll. 8-):

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $1(BB) Replayer

SB ($237)

Hero ($332)

CO ($311)

BTN ($374)

 

Dealt to Hero 8:spade: 3:club:

 

fold, BTN calls $1, SB calls $0.50, Hero checks

 

FLOP ($3) 8:diamond: 8:club: 8:heart:

 

SB checks, Hero checks, BTN checks

 

TURN ($3) 8:diamond: 8:club: 8:heart: K:heart:

 

SB checks, Hero checks, BTN checks

 

RIVER ($3) 8:diamond: 8:club: 8:heart: K:heart: 9:heart:

 

SB checks, Hero checks, BTN bets $4, SB folds, Hero raises to $331 (AI), BTN calls $327

 

Hero shows 8:spade: 3:club:

 

Hero wins $651

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men grabbar, han är ju faktiskt en /10-reg och nl200 $-reg.

Enda anledning rebarinho spelar /1 och /2 emellanåt är för att han vill tjäna variansfria pengar.

 

Glömde också nämna han alltid har mest otur i världen, och alla andra är helt pantade i huvudet.

 

Tror jag på ett par meningar har summerat alla argument svenska spels mest aktiva chattare använder sig av.

 

På pricken! :lol:

 

@J-Tag, har du härjat klart på /1 för den här gången nu eller? lol på handen btw :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...