Gå till innehåll

less på strukterna för hobbyspelarna!!!!


Anref

Recommended Posts

Ja, ett exempel, ikväll 16 september kl. 18.30 Svensk tid går det en turnering vid namn WCOOP-43 $10 300 NLHE (high roller heads-up) strukturen är följande: 10 000 startmarker och 30 minuters nivåhöjning. Det är ju strukturer som dessa som gör livet roligt att leva, men vem fan har råd med 10 000dollar i inköp? Startfältet kryllar ju av pokerstars spelare, en annan får nöja sig med en turboturre med 1000startmarker eller nåt i den stilen på lördagar, USCHA fan less jag är man vinner ju aldrig på sånt skit! Jag är fan spelberoende men jag kräver fan ändå lite klass på turneringarna, och ja dom får gärna pågå över ett dygn vem fan bryr sig? Då får jag ju bara mer för mina surt investerade pengar och STÖRRE chans att vinna!!!

 

Ska det va så jävla svårt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Less på att det mesta billigt är "turbo" av diverse sort eller än värre turbo med rebuy är jag med.

 

Så är det dock på nästan alla sajter. Sajterna vill ha lottospelare som får spela fort och känna sig som proffs när dom vunnit tre coinflipps i rad och nått pengarna. Tycker dock stars är bättre på spelbara strukturer än andra.

 

Pokerekonomin lever på pengar nerifrån så bara att lotta, spela högre eller byt format.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...