Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Haha standing ovations för domarna!!

O/U 3q innan dom blir utbuade?

Tiltande att se matchen med gamepass i morse. Ljudet låg 2 sekunder före bilden. Kommentatorerna skriker "Its intercepted" innan QBn ens har kastat bolljäveln, tyvm. Men jag e nöjd med Pittas insats iaf ;)

• Svars 260
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Tiltande att se matchen med gamepass i morse. Ljudet låg 2 sekunder före bilden. Kommentatorerna skriker "Its intercepted" innan QBn ens har kastat bolljäveln, tyvm. Men jag e nöjd med Pittas insats iaf ;)

Omg Pitta. Blir så trött på folk som turar varje vecka i Fantasyn.

Postad

Tror på Saints +9 idag och Giants +1. Lillbet Washington, Bengals och Atlanta?

Inte ofta man ser Saints +9, har spelet verkligen sett så dåligt ut senaste tiden? Man får ändå tänka på att dom har Drew Brees.

Postad

Ett par av kvällens 19:00 matcher spel:

Buffalo Bills vs. New England Patriots Spread Full Tid New England Patriots : -4 @1.90

Houston Texans vs. Tennessee Titans Ö/U Full Tid U 44.5 @1.88

New York Jets vs. San Francisco 49ers Spread Full Tid San Francisco 49ers : -4 @1.88

Atlanta Falcons vs. Carolina Panthers Spread Full Tid Atlanta Falcons : -7 @1.95

Postad
Ett par av kvällens 19:00 matcher spel:

Buffalo Bills vs. New England Patriots Spread Full Tid New England Patriots : -4 @1.90

Houston Texans vs. Tennessee Titans Ö/U Full Tid U 44.5 @1.88

New York Jets vs. San Francisco 49ers Spread Full Tid San Francisco 49ers : -4 @1.88

Atlanta Falcons vs. Carolina Panthers Spread Full Tid Atlanta Falcons : -7 @1.95

Viaplay kör på Falcons v Panters, bör jag vara besviken eller en bra match på förhand? :-)

Postad

Bets ikväll:

New England Patriots (-4) @ 2.02 2.5 units

New England Patriots (O 27) @ 1.99 1.5 units

Wes Welker - Total Receiving Yards / Over 82.5 @ 1.80 1.5 units

Tom Brady - Total Passing Yards / Over 295.5 @ 1.76 1.5 units

Houston Texans (-12.5) @ 1.909 2.5 units

Jake Locker - Total Passing Yards / Under 250.5 @ 1.80 2 units

Seattle Seahawks (-2.5) @ 1.909 3 units

Cincinnati Bengals @ 2.04 3 units

Jacksonville Jaguars (U 23) @1.926 1.5 units

New Orleans Saints (+7.5) @ 1.893 2 units

New Orleans Saints (O 23) @ 1.971 1.5 units

New York Giants @ 2.19 3 units

New York Giants (O 23) @ 2 1.5 units

Postad
Viaplay kör på Falcons v Panters, bör jag vara besviken eller en bra match på förhand? :-)

Kan nog bli en bra match, båda lagen har bra offens även om Falcons är mer balanserade. Falcons har snittat 31.3 points per game så tror och hoppas att dom även mot Panthers fortsätter producera. Utnyttjar Falcon sitt running game ikväll tror jag det blir en relativt enkel seger då Panthers är rankade 27:a i ligan mot runs(allowing 139.3 yards per game).

Postad
Diggade Bears +3,5 som fan men tror det är +3 nu. Inte lika sexigt.

Tyckte också +3.5 såg mest lockande ut tidigare, men nu vettifan om det ens hade räckt för Bears. Är istället inne på att lira U 41.5. Bears (24.7 ppg), Cowboys (15.7 ppg) inte omöjligt..

Postad
Du och berghet är inte rädda för o jinxa saker iaf (=

Haha, dom orden fick jag käka upp rätt grovt!:D

Bears var mycket bättre än jag väntat mig, Marshall och Cutler dominerade. Sen kan man fråga vad Romo höll på med..