Gå till innehåll

Bara NFL och ingenting annat


Recommended Posts

  • Svars 260
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ett par bets till.. Gick ju så bra tidigare idag :)))

 

Patriots HT/FT @ 2.00 2 units

Brady o270.5 yds @ 1.86 2 units

New York Giants vs San Francisco 49ers for Game. 3.640 1 unit

New York Giants (+7) vs San Francisco 49ers for Game. 1.971 2 units

Minnesota Vikings vs Washington Redskins for Game. 1.746 2.5 units

 

Teaser bet 2 units to win 3.2 units

Giants +13

Vikings +3.5

Vikings - Redskins o38

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta har ju inte så mycket med NFL att göra men kände att jag var tvungen att posta denna sjukt coola video. Hoppas det är lugnt berghet!;-)

 

 

Hade vart kul om man kunde fått se lite sånt här halftime performance även i NFL.:-)

 

Wow :D

 

Någon här som har spelat/spelar amerikansk fotboll? Är lite sugen på att kontakta en närliggande klubb och testa, så det hade varit kul att veta hur klimatet ser ut i Sverige sas :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wow :D

 

Någon här som har spelat/spelar amerikansk fotboll? Är lite sugen på att kontakta en närliggande klubb och testa, så det hade varit kul att veta hur klimatet ser ut i Sverige sas :)

 

Sverige har sån sjuk brist på spelare och finns ett par klubbar som riskerar att kastas ut för att de inte har tillräckligt med spelare. Iaf var det så för ngt år sedan. Alla som vill spela tas i princip emot med öppna armar så det är nog bara att köra på! Finns väl även en b-liga har jag för mig och där är det väl korpen-känsla verkar det som!

 

KungKroon i NFL 2014? :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sverige har sån sjuk brist på spelare och finns ett par klubbar som riskerar att kastas ut för att de inte har tillräckligt med spelare. Iaf var det så för ngt år sedan. Alla som vill spela tas i princip emot med öppna armar så det är nog bara att köra på! Finns väl även en b-liga har jag för mig och där är det väl korpen-känsla verkar det som!

 

KungKroon i NFL 2014? :-)

 

Låter som att läget är ungefär som jag trodde, vilket såklart är grymt för mig! 0 kondition och kan knappt reglerna :mrgreen:

Vi hade en klubb här i Gislaved (extremt sjukt bara det) och jag minns att jag testade på sportlovet i 13årsåldern och blev kär. På den tiden var mitt största intresse att ta ut mig fullständigt och jag kommer ihåg att jag kom hemspringandes efter sportlovsträningen och skrek i eufori till mamma att det var så jobbigt att jag nästan spydde ^^

Gick på träningarna i ungefär två veckor och sedan lade klubben ner pga brist på tränare. Väljer att inte se mitt intåg i klubben som anledning :lol:

 

Tyvärr känns det som att jag kommer passa bäst på O-linjen vilket väl borde vara de tråkigaste positionerna (?). Kanske skulle passa lika bra som linebacker iofs... Den som orkar börja träna får se! :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon här som har spelat/spelar amerikansk fotboll? Är lite sugen på att kontakta en närliggande klubb och testa, så det hade varit kul att veta hur klimatet ser ut i Sverige sas :)

 

Spelade en del när jag va yngre, blandat annat i PeeWee för Arlanda Jets och även i U19 för samma klubb. La dock av i brist på tid då jag höll på med andra sporter samtidigt. Är själv sugen på att börja lira igen. Det är helt klart en av dom roligaste sporterna jag utövat, riktigt bra träning för hela kroppen också!

 

San Francisco 49ers-Seattle Seahawks nu, tror 49ers går segrande här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade en del när jag va yngre, blandat annat i PeeWee för Arlanda Jets och även i U19 för samma klubb. La dock av i brist på tid då jag höll på med andra sporter samtidigt. Är själv sugen på att börja lira igen. Det är helt klart en av dom roligaste sporterna jag utövat, riktigt bra träning för hela kroppen också!

 

San Francisco 49ers-Seattle Seahawks nu, tror 49ers går segrande här.

 

Bor du i närheten av märsta då eller? Jag är bosatt drygt 100meter från Arlanda Jets hemmaplan nämligen :)

 

Skulle va grymt kul att pröva att spela, men det är man väl alldeles för spinkig för :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Puh, vi som lirade Seahawks +7.5 kom undan med blotta förskräckelsen där. Fast blotta förskräckelsen forkortade nog mitt liv lite ytterligare denna morgon känner jag.

 

Fattade aldrig riktigt vad som hände där... Blev nån typ av regelbrott i endzone (typ två D tackla både högt och lågt på samma snubbe?), så att 49ers fick en safety. Då väljer de att inte ta de poängen och istället ta bollen och knäa ner matchen. Men de hade väl varit upp 9 pinnar med en safety, så lika bra att ta poängen eller? :S

Grattis ni som spelade seahawks +7.5 iaf :)

 

 

Kom på nu att det finns en liten chans att seahawks hinner med två onside kicks och göra 9+p, medan matchen dör om 49ers tar bollen istället för safetyn. Rätt tänkt? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bor du i närheten av märsta då eller? Jag är bosatt drygt 100meter från Arlanda Jets hemmaplan nämligen :)

 

Skulle va grymt kul att pröva att spela, men det är man väl alldeles för spinkig för :)

 

Yes, bor i Upplands-Väsby. Där ser man, antar att du sett en del hemmamatcher med Jets isåfall?

 

Beror ju på vad du vill lira för position, tror du kan lira WR/DB utan problem. Ingen av dom positionerna som kräver att du måste vara oerhört välbyggd/vältränad. Nu pratar jag "korpen-nivå" B-lags spel osv och inte Superserien. (:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yes, bor i Upplands-Väsby. Där ser man, antar att du sett en del hemmamatcher med Jets isåfall?

 

Beror ju på vad du vill lira för position, tror du kan lira WR/DB utan problem. Ingen av dom positionerna som kräver att du måste vara oerhört välbyggd/vältränad. Nu pratar jag "korpen-nivå" B-lags spel osv och inte Superserien. (:

 

Har faktiskt bara sett typ två matcher under åren, vart dålig att ta mig dit! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dagens spel är på Colts mot Browns. Browns känns väldigt överskattade efter förra veckans vinst mot ett mkt mediokert Bengals. Colt hade det tufft mot Jets, men Browns har inte alls samma defense, eller offense heller för den delen.

 

GB tror jag också hårt på mot Rams ikväll. Såg riktigt bra ut mot Texans.

 

Selection 1: NFL, American Football

Buffalo Bills 21-October-2012 10:00 AM PST

Handicap -3.5 for Game 2.000 2 units

 

Selection 2: NFL, American Football

Indianapolis Colts 21-October-2012 10:00 AM PST

Money Line for Game 1.855 4.5 units

 

Selection 3: NFL, American Football

Houston Texans 21-October-2012 10:00 AM PST

Handicap -6.5 for Game 1.826 1.5 units

 

Selection 4: NFL, American Football

Green Bay Packers 21-October-2012 10:00 AM PST

Handicap -5.5 for Game 2.000 4 units

 

Selection 5: NFL, American Football

New York Giants 21-October-2012 10:00 AM PST

Handicap -6 for Game 1.980 2.5 units

 

Selection 6: NFL, American Football

New Orleans Saints 21-October-2012 10:00 AM PST

Money Line for Game 1.847 2.5 units

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Selection 1: NFL Team Totals, American Football

Indianapolis Colts 21-October-2012 10:00 AM PST

Team 2 Points Over 23 for Game 1.870 1.5 units

 

Selection 2: NFL Team Totals, American Football

New Orleans Saints 21-October-2012 10:00 AM PST

Team 1 Points Over 24.5 for Game 1.971 1.5 units

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...