Gå till innehåll

Bara NFL och ingenting annat


Recommended Posts

Gillar också Oakland Raiders inatt. De gav Atlanta en riktig match förra veckan och Jacksonville har inte direkt imponerat. 3 units satsas här.

 

Sen tror jag att Steelers tar en seger mot Bengals.

 

PITTSBURGH STEELERS @ CINCINNATI BENGALS / MONEY LINE / PITTSBURGH STEELERS @ 1.95 2.5 units

 

JACKSONVILLE JAGUARS @ OAKLAND RAIDERS / POINT SPREAD / OAKLAND RAIDERS @ 1.87(-6) 3 units

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 260
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

TENNESSEE TITANS @ BUFFALO BILLS / RYAN FITZPATRICK - TOTAL PASSING YARDS / OVER 235.5 @ 1.71 1.5 units

 

WASHINGTON REDSKINS @ NEW YORK GIANTS / ELI MANNING - TOTAL PASSING YARDS / OVER 312.5 @ 1.80 1 unit

 

BALTIMORE RAVENS @ HOUSTON TEXANS / ARIAN FOSTER - TOTAL RUSHING YARDS / OVER 103.5 @ 1.80 1 unit

 

CLEVELAND BROWNS @ INDIANAPOLIS COLTS / ANDREW LUCK - TOTAL PASSING YARDS / OVER 302.5 @ 1.90 1 unit

 

NEW YORK JETS @ NEW ENGLAND PATRIOTS / WES WELKER - TOTAL RECEIVING YARDS / OVER 92.5 @ 1.83 1 unit

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta bör nog vara den dummaste frågan som ställts i denna tråd MEN jag skjuter ändå :lol: Kan man få poäng om man KASTAR bollen i "mål" eller måste den sparkas för att det skall räknas? Antar att man INTE får några poäng eftersom jag aldrig sett någon ens försöka :lol:

 

Haha ja det va en rätt dum fråga!:mrgreen: Du kan enbart sparka in bollen i "mål" .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta bör nog vara den dummaste frågan som ställts i denna tråd MEN jag skjuter ändå :lol: Kan man få poäng om man KASTAR bollen i "mål" eller måste den sparkas för att det skall räknas? Antar att man INTE får några poäng eftersom jag aldrig sett någon ens försöka :lol:

 

haha tyvärr inga poäng! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

aaaah kan inte Giants stoppa Washington på 4th and 10 i sin egen red zone där!! då får man bollen och antagligen minst 3p eftersom de inte kan ta ett knä för att stoppa matchen. hade fem parlays som alla skulle gått in för 350 units tot om bara giants vann med 2p till.......

 

edit: 150 units var visst vad jag hade fått, 200 till om Steelers också skulle vinna

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Betar en unit på Lions +7 @ 1.886

 

Men mest av allt hoppas jag att Jason Hanson gör minst åtta poäng så att jag vinner i fantasyn :)

 

Många units nu, hur ligger du till? Kan bjuda på stats inför nästa vecka att lagen som spelar och veckan efter har en bye är 1-13 mot spreadsen (Patriots, Jets, 49ers, Rams).

 

Nu möter ju Rams och Patriots varandra så det kanske inte var till så stor hjälp, men intressant stat ändå (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Många units nu, hur ligger du till? Kan bjuda på stats inför nästa vecka att lagen som spelar och veckan efter har en bye är 1-13 mot spreadsen (Patriots, Jets, 49ers, Rams).

 

Nu möter ju Rams och Patriots varandra så det kanske inte var till så stor hjälp, men intressant stat ändå (=

 

Ska summera det imorgon!

 

Fan att man inte kan få en p av Lions kicker.. när de väl kommer in i FG range så blir det en fumble..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Intresserad av att byta bort Jimmy Graham. Han är småskadad just nu, men borde va tillbaks till helgen eller senast nästa vecka. Borde framförallt va intressant för er som redan är mer eller mindre klara för slutspel. Ni får en TE som producerar som en bra WR i ett offense, Saints, som spelar shootouts varje vecka. Dessutom har han redan haft sin bye-week.

 

Anledningen att jag vill tradea är att jag har Heath Miller som producerar rätt bra, och behöver förstärka andra positioner genast då jag börjat serien 2-5. Kommer inte gå med på nåra skambud dock. Om du aldrig nånsin skulle överväga att tradea Graham mot din kille, tro inte att jag kommer göra det! ;)

 

 

Vill ha en bra WR eller RB i utbyte. Kan även tänka mig att tradea Graham+Big Ben (som jag får i en trade imorrn) mot en elite QB. Även andra paket kan va intressant, typ Graham+Washington mot en grym WR.

 

Edit: Oops, fel tråd

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Totalt:

Antal spel: 102

Vunna/förlorade/push: 47/55/2

Plus/minus: -2,609 units

Rulle: 97,391 units

 

Efter en miserabel vecka sex så hämtade jag tillbaka en del vecka 7. Träffade även två teasers och en parlay utanför dagboken som betalade bra, synd bara att Giants inte kunde täcka spreaden, då hade det blivit payday!

 

Kommer sluta att lägga massa småspel på props, endast någon enstaka om jag ser värde. Har gått bra på de spel jag satsat mer på, så tänkte börja redovisa dessa vid sidan av också.

 

Ikväll gillar jag Tampa, ska kolla mer på den nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir en bet på Tampa @ 3.22 ikväll. 1.5 units.

 

Vikings har segrat pga sitt runninggame i de senaste segrarna och Tampa kommer kunna stoppa Peterson ganska bra. Ponder kastade för typ 55 yds och två interceptions förra matchen mot Arizona men Vikings lyckades vinna tack vare sitt groundgame.

 

Tampa har mycket bra offense och förhoppningsvis kan de få detta till en shootout och då vinner de nog.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...