Gå till innehåll

Sportsbetting 100K->200K

Heat8

Recommended Posts

• Svars 287
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tankar kring detta inför kvällens CL omgång: Chelsea -1.25?

Inga tankar alls just nu, har inte hunnit kolla nåt. Men enda jag funderar på är överspelet i Cluh-United även om United ofta spelar tajt på på bortaplan i CL. Men 11an idag är ju galen, RVP, Chicha & Rooney. Tror på kross faktiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är fullt realistiskt.

Heat: Jag följer en tjänst med bla MLB, NFL, NCAA och fotboll och har märkt att du ofta har samma spel. Jag anar att tjänsten jag följer egentligen inte är den ursprungliga, att dom säljer vidare någon annans spel. Vet att du inte vill säga vilka du följer, men jag skickar ett pm med en adress så kan du bara svara om det är den du följer eller inte.

Kan svara här, helt riktigt att jag följer vissa av dom du länka men har betalat direkt till källan så får spelen via mail från dom. Känner några som är admin på sidan så vet att det har några olika avtal med de som skickar ut spelen. B.la att de lägger upp spelen efter 10 min eller att de enbart lägger upp hälften av alla spel.

Kan tillägga att oddsen du ser inte är samma som skickades ut från källan. Särskilt några av nfl-betsen, där har oddsen droppat ganska mycket innan de läggs upp.

Länk till kommentar

Nu hänger jag inte med?

du spelar på superstora sporter med enorma maxlimits (väl? )och hittar många bets per dag och snittar 6%. jag trodde marginalerna var supertunna, speciellt år 2012. och jag antar att det finns folk som är mycket skickligare än dig.

om vi säger att någon stejkar dig med fem millar skulle du kunna spela 100k per bet. om du äns bara skulle göra 200bets på ett år så skulle ni göra 1.2m, om han får 1m är det 20% vilket borde överträffa vad nästan vem som helst skulle kunna göra på börsen

Länk till kommentar

du spelar på superstora sporter med enorma maxlimits (väl? )och hittar många bets per dag och snittar 6%. jag trodde marginalerna var supertunna, speciellt år 2012. och jag antar att det finns folk som är mycket skickligare än dig.

om vi säger att någon stejkar dig med fem millar skulle du kunna spela 100k per bet. om du äns bara skulle göra 200bets på ett år så skulle ni göra 1.2m, om han får 1m är det 20% vilket borde överträffa vad nästan vem som helst skulle kunna göra på börsen

Haha. Nu vet jag inte hur bra koll du har på sportsbetting men 100k får du inte in på många marknader. Det finns ju en anledning till att jag lägger ut bets inom de "superstora" sporterna här, givetvis för att folk ska kunna rygga till samma odds. Många av spelen jag lägger försvinner 5-10 sekunder efter de kommer från källan så de är ju ingen idé att lägga ut här. Sen är det ju inte säkert jag uppnår 6%. Samma som på börsen, ingen säker avkastning.

Länk till kommentar

några spel idag? =)

Hade bara 2 spel idag, ena var i nattens nfl och andra på hockey som sänktes snabbt. Fin dag dock då båda satt:)

Kommer bli dåligt med spel i helgen, är inte hemma så kommer missa mycket. Kanske hinner lägga ut några nfl-spel på söndag.

Torino är annars mitt drag i helgen ;) 2ggr degen

Länk till kommentar

Snyggt. Jag brukar aldrig sportbetta men ryggade dig i denna matchen.

Råkade zappade förbi matchen lagom för att höra att det stod 10-0 och att Eagles verkade helt borta. Kul att de kom tillbaka tillräckligt för att det skulle sitta.

Steelers gjorde ett FG för vinst i slutet, dödade bara klockan sista driven.

Nu jobbar vi in Patriots & Titans!

Länk till kommentar

Det börjar likna nåt i boken nu, har jobbat upp mig till ett plus den här månaden så nu hoppas vi det fortsätter. Men mina absoluta top 2 rekare visar dock ett stort minus den här säsongen, vilket är lite konstigt då de brukar vara väldigt stabila. Det positiva är väl att minuset hade varit betydligt större om jag inte spelat flat.

Inga levande spel just nu och tror inte de blir något ikväll heller.

Länk till kommentar

Då börjar det äntligen trilla in lite spel i boken. Har varit en extremt lugn vecka och helgen kommer väl också vara lite lugnare än vanligt iom landslagsuppehållet.

Har i alla fall lirat Portugal -0.25 live i HT. Har också Belgien +0 & Skottland -0.25. I övrigt är det mest NCCAF just nu.

Förra månadens stats har jag inte lagt ut än så gör det nu. Är ingen vacker syn men efter gryma resultat sedan i våras så var det kanske på känn. Ska försöka jobba ikapp nu i Oktober, borde gå om NFL börjar ge lite resultat eftersom den har gått brutalt dåligt sedan week 2.

Spel: 116

Omsättning: 235000:-

Träff%: 37.9%

ROI: 91.4%

Netto: -20188.7

Länk till kommentar