Gå till innehåll

Sportsbetting 100K->200K


Heat8

Recommended Posts

Vaknar upp bakfull och jävlig men känslan när man ser att man gått 4-0 under natten hjälper ganska bra :). Sånt sjukt flow alltså, +12k igår och +11k under natten. 11 spel idag, lite Superettan, Allsvenskan, Serie A och PL.

Säg till om ni vill ha något speciellt tips i någon av de ligorna som en tv-peng eller något:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 287
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vaknar upp bakfull och jävlig men känslan när man ser att man gått 4-0 under natten hjälper ganska bra :). Sånt sjukt flow alltså, +12k igår och +11k under natten. 11 spel idag, lite Superettan, Allsvenskan, Serie A och PL.

Säg till om ni vill ha något speciellt tips i någon av de ligorna som en tv-peng eller något:)

 

 

Några tips gällande pl och allsvenskan?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

view.php?pic=xf51fn&s=6

 

Vet inte hur man lägger upp bilder direkt i inlägget (kanske någon som kan hjälpa mig?). Men här är i alla fall en graf sen jag börja, som ni ser är den helt sjuk och måste ju avstanna snart. Men jag klagar inte så länge den är sån här:)

 

Den är lite missvisande i downperioderna, tror den räknar från det du lagt spelet. Men har aldrig rättat så jag legat minus.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur motiverar han du ryggar det? Kan inte se något värde i att spela det om oddsen inte är >2.5.

 

Ingen aning faktiskt, har inte kvar motiveringen. Men anser du att det riktiga oddset ska vara 2.50 på över så är det ju jättevärde i under eftersom du får 2.0 på det? Bara att bomba i så fall, tror dock mer på överspelet.

 

Har förövrigt lagt till Newcastle rak vinst och -1 idag. 3% & 1%

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då var nästan alla spel avgjorda. Var en grymt bra dag fram tills de sista kvällsmatcherna avgjordes. Var ett tag uppe på +26k för dagen med landade till slut på +13k. Några stora spel som torskade i slutet (b.la mitt första 6% som hade ett enormt värde pre-game därav höjning av maxinsats). Men början på september går knappast att klaga på, +25k redan och ca 60k sammanlagt.

 

September:

Spel 58

Omsättn. 156200:-

Träff% 58.6%

ROI 116.4%

Netto 25667:-

 

Btw, måste vara rekord i omsättning på en dag. Helt galet med 112350:-.

 

Edit: Var två spel som släpa lite som började 23.30 och alltså räknas till Söndagen också. Dessa slutade med vinst & 1/2 vinst så blev även ett nettorekord igår. +18036 svenska riksdaler :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var en vecka sen man skrev här men har haft fullt upp. Inte så många spel med tanke på landslagsuppehållet. Har bestämt mig för att börja spel flat 2%, inte för att det inte funkar bra just nu utan mer för att det ska bli enklare och att man slipper flytta runt pengar så mycket. Vet inte hur jag ska göra med dagboken? Är det enklast att starta en ny eller ska jag bara ändra första inlägget?

 

Här är i alla fall mina slutstats, kommer att börja om nu för att få rätt statistik.

 

TOTALT

Spel: 297

Omsättning: 730549:-

Träff%: 55.6%

ROI: 109.7%

Netto: 70800.2:-

 

Klart väldigt nöjd med de statsen men omsättningen har blivit lite för hög vissa dagar så rullen har inte räckt till.

 

Hoppas att kunna hålla en lika hög nivå nu, tror egentligen att den borde bli bättre då jag tagit bort en del osäkra rekare och lagt till några stabila inom NFL men vi får se.

 

På återseende :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...