TGrinder Postad 29 September , 2012 Rapport Share Postad 29 September , 2012 hur kommer det sig att du betade på över 2.5 mål i minut 55 utan att ha sett på matchen? Om du läser lite högre upp så ser du att han la ut speltipset INNAN matchstart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 29 September , 2012 Rapport Share Postad 29 September , 2012 äsch jag önskade att det hade varit så ju, hade kunnat ha en riktigt episk motivering. iofs är HEat8 för stabil för såna sjukligheter. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Heat8 Postad 30 September , 2012 Författare Rapport Share Postad 30 September , 2012 äsch jag önskade att det hade varit så ju, hade kunnat ha en riktigt episk motivering. iofs är HEat8 för stabil för såna sjukligheter. =) Den hade varit sjuk faktiskt. Men stabil vet i fan om jag är just nu, 6 raka minusdagar. Vet inte ens när det hände senast. Är dock 5k plus idag så hoppas att man kan bättra på siffrorna lite sista dagen i månaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Heat8 Postad 30 September , 2012 Författare Rapport Share Postad 30 September , 2012 2 timmar kvar till helgens höjdpunkt NFL! 10 levande spel just nu 7 side & 3 totals Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 30 September , 2012 Rapport Share Postad 30 September , 2012 2 timmar kvar till helgens höjdpunkt NFL! +1 Några nya spel i sheetet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Heat8 Postad 30 September , 2012 Författare Rapport Share Postad 30 September , 2012 +1 Några nya spel i sheetet? Nja, många har sjunkit lite. Men några av de jag har till odds mellan 1.9-2.0 är: Detroit Lions - Minnesota Vikings Over 47 Seattle Seahawks -2,5 Philadelphia Eagles - New York Giants Over 47 Jacksonville Jaguars - Cincinnati Bengals Over 44.5 Denver Broncos -7 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Heat8 Postad 30 September , 2012 Författare Rapport Share Postad 30 September , 2012 Tänkte lägga in Osasuna i sheetet men missade att den börja nu och lägger jag in livespel i sheetet är det nog inte så populärt bland vissa Men i alla fall, Osasuna rekommenderar jag. 0-0 efter 7 min. Har även Över 2.5 i den Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Heat8 Postad 30 September , 2012 Författare Rapport Share Postad 30 September , 2012 Kan ju lägga ut mitt spel i den tidiga Tv10-matchen också. Carolina Panthers +7 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 30 September , 2012 Rapport Share Postad 30 September , 2012 Kan ju lägga ut mitt spel i den tidiga Tv10-matchen också. Carolina Panthers +7 neeeeej. blir förlust på det här cant stop them falcons Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 30 September , 2012 Rapport Share Postad 30 September , 2012 Kan ju lägga ut mitt spel i den tidiga Tv10-matchen också. Carolina Panthers +7 Noooo, dont do it man! Tror stenhårt på Falcons i den matchen men gl iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Heat8 Postad 30 September , 2012 Författare Rapport Share Postad 30 September , 2012 Panthers all the way bady! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Heat8 Postad 30 September , 2012 Författare Rapport Share Postad 30 September , 2012 Td Panthers och 1-0 Osasuna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Heat8 Postad 30 September , 2012 Författare Rapport Share Postad 30 September , 2012 Haha, hur lyckas Falcons inte få en TD där? Skön interception annars Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Heat8 Postad 30 September , 2012 Författare Rapport Share Postad 30 September , 2012 Känns tungt att säga detta men tror ni har rätt om Falcons, ser starka ut just nu. Osasuna gjorde förövrigt 3-0 nyss, skönt med dubbelvinst i den . Någon som ryggade? Edit: 4-0 till och med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 30 September , 2012 Rapport Share Postad 30 September , 2012 Känns tungt att säga detta men tror ni har rätt om Falcons, ser starka ut just nu. Osasuna gjorde förövrigt 3-0 nyss, skönt med dubbelvinst i den . Någon som ryggade? Ryggade aldrig dessvärre, men ja Falcons har momentum nu och ser starka ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Heat8 Postad 30 September , 2012 Författare Rapport Share Postad 30 September , 2012 Känner att en sjuk avslutning av månaden behövs om nystarten ska visa plus i september . Dock är jag 12k plus idag så en bit på vägen är man iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Heat8 Postad 30 September , 2012 Författare Rapport Share Postad 30 September , 2012 Oj oj! Panthers är inte borta än Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Heat8 Postad 30 September , 2012 Författare Rapport Share Postad 30 September , 2012 Lägger till Coritiba -0.25 @ 2.16 idag. Startar kl 21 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Heat8 Postad 30 September , 2012 Författare Rapport Share Postad 30 September , 2012 Panthers klantar sig nåt enormt men spelet sitter ju ändå. Galet bra match var det i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Heat8 Postad 30 September , 2012 Författare Rapport Share Postad 30 September , 2012 Skönt att Coritiba tappar 1-0 med en man mer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 30 September , 2012 Rapport Share Postad 30 September , 2012 Panthers klantar sig nåt enormt men spelet sitter ju ändå. Galet bra match var det i alla fall Snyggt, sjukt bra match faktist och Newton visade upp sig från sin bästa sida. Fan! Nu ligger degen på Giants! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
edsf Postad 1 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2012 hur kan 6% roi möjligtvis vara realistiskt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Heat8 Postad 2 Oktober , 2012 Författare Rapport Share Postad 2 Oktober , 2012 hur kan 6% roi möjligtvis vara realistiskt? Nu hänger jag inte med? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Heat8 Postad 2 Oktober , 2012 Författare Rapport Share Postad 2 Oktober , 2012 Kommer en uppdatering imorgon eller torsdag, har inte tid ikväll och har inga levande spel just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zorba Postad 2 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2012 hur kan 6% roi möjligtvis vara realistiskt? Det är fullt realistiskt. Heat: Jag följer en tjänst med bla MLB, NFL, NCAA och fotboll och har märkt att du ofta har samma spel. Jag anar att tjänsten jag följer egentligen inte är den ursprungliga, att dom säljer vidare någon annans spel. Vet att du inte vill säga vilka du följer, men jag skickar ett pm med en adress så kan du bara svara om det är den du följer eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts