PartyPoker Postad 1 Augusti , 2012 Rapport Postad 1 Augusti , 2012 Hej! Då var vi inne i Augusti och sommaren har inte visat sitt ansikte ännu så vi tänkte att vi ger Augusti en liten silverkant i form av $10 turnerings dollar till spelare som skapar nya konton genom Partypoker eller WPT. Detta gäller för spelare som inte redan har ett konto med oss utan enbart till nya kunder. Inte nog med det vi fortsätter med de dagliga $150 freerollsen. Skapa kontot genom dessa trackers så får du både $10 turnerings dollar och har möjligheten att vara med i de dagliga $150 freerollsen. Trackers Partypoker WPT Citera
Helmut_Kohl Postad 2 Augusti , 2012 Rapport Postad 2 Augusti , 2012 Hej! Hur fungerar det om man har mac då? Citera
PartyPoker Postad 2 Augusti , 2012 Författare Rapport Postad 2 Augusti , 2012 Hej!Hur fungerar det om man har mac då? Hej, Du skapar ju ett konto i vilket fall som helst så det fungerar till Mac också på Partypoker. Citera
wyyyxz Postad 4 Augusti , 2012 Rapport Postad 4 Augusti , 2012 Hur lång tid tar det innan man får bonusen? Citera
wyyyxz Postad 4 Augusti , 2012 Rapport Postad 4 Augusti , 2012 Hur lång tid tar det innan man får bonusen? Edit: Såg att jag redan fått det. Citera
PartyPoker Postad 6 Augusti , 2012 Författare Rapport Postad 6 Augusti , 2012 Det tar normalt ca 15 minuter från skapandet av ditt konto tills att du får bonusen. Lycka till och förvandla dessa till lite nice rullar nu då. Citera
Qwicer Postad 9 Augusti , 2012 Rapport Postad 9 Augusti , 2012 Hej! jag har inte fått mina 10 turnerings dollar! Användarnamn: Qwicer på WPT Citera
PartyPoker Postad 10 Augusti , 2012 Författare Rapport Postad 10 Augusti , 2012 Hej! jag har inte fått mina 10 turnerings dollar! Användarnamn: Qwicer på WPT Tjenare Jag har skickat detta vidare till killarna i tech. Citera
Qwicer Postad 13 Augusti , 2012 Rapport Postad 13 Augusti , 2012 Tja! jag har fortfarande inte fått några 10 dollar ? Jävligt dåligt.. Citera
PartyPoker Postad 17 Augusti , 2012 Författare Rapport Postad 17 Augusti , 2012 Tja! jag har fortfarande inte fått några 10 dollar ? Jävligt dåligt.. Ledsen att det tagit tid men jag har varit hemma sjuk med influensa, du borde ha dina turnerings cash på kontot idag. Citera
PartyPoker Postad 21 Augusti , 2012 Författare Rapport Postad 21 Augusti , 2012 Jaha fraud galningarna är i farten igen så vi kan inte fortsätta med denna kampanj på automatik så ni som skapar konton under Augusti från och med idag om ni kan skicka mig ett pm med konto namn så tar jag och skickar in era namn för manuell ackreditering av bonusen. Är det några av er som inte fått bonusen så gäller samma för er, skicka mig ett pm här på forumet så lägger jag till er i listan. Citera
T.C.Herb Postad 21 Augusti , 2012 Rapport Postad 21 Augusti , 2012 Hur kan jag skicka dig ett pm? Citera
PartyPoker Postad 22 Augusti , 2012 Författare Rapport Postad 22 Augusti , 2012 Hur kan jag skicka dig ett pm? Klicka på mitt namn så har du valet att skicka PM Citera
T.C.Herb Postad 23 Augusti , 2012 Rapport Postad 23 Augusti , 2012 Fortfarande ingen bonus. Fick du mitt meddelande? Citera
PartyPoker Postad 24 Augusti , 2012 Författare Rapport Postad 24 Augusti , 2012 Fortfarande ingen bonus. Fick du mitt meddelande? Tjenare T.C.Herb Jag har skickat in din fråga och har även idag pushat på om detta igen, ledsen för att det tagit tid men skall vara löst snart. Citera
PartyPoker Postad 29 Augusti , 2012 Författare Rapport Postad 29 Augusti , 2012 Har alla fått sina pengar? Ser så ut då jag inte har några PM eller svar i tråden. Citera
Recommended Posts