Gå till innehåll

$10 gratis till nya kunder hela Augusti!


PartyPoker

Recommended Posts

Hej!

 

Då var vi inne i Augusti och sommaren har inte visat sitt ansikte ännu så vi tänkte att vi ger Augusti en liten silverkant i form av $10 turnerings dollar till spelare som skapar nya konton genom Partypoker eller WPT.

 

Detta gäller för spelare som inte redan har ett konto med oss utan enbart till nya kunder.

 

Inte nog med det vi fortsätter med de dagliga $150 freerollsen. Skapa kontot genom dessa trackers så får du både $10 turnerings dollar och har möjligheten att vara med i de dagliga $150 freerollsen.

 

Trackers

Partypoker

WPT

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha fraud galningarna är i farten igen så vi kan inte fortsätta med denna kampanj på automatik så ni som skapar konton under Augusti från och med idag om ni kan skicka mig ett pm med konto namn så tar jag och skickar in era namn för manuell ackreditering av bonusen.

 

Är det några av er som inte fått bonusen så gäller samma för er, skicka mig ett pm här på forumet så lägger jag till er i listan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...