annkristin Postad 9 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2012 Microgaming ska definitivt inte läggas ned. Tvärt om växer de. AxA-Pierre Lindh,om du har nån skam i kroppen så borde du väl i denna tråden "5050 Poker i konkurs" börja med att be om ursäkt för att du hjälpte äcklen bakom 5050 att tysta kritiken när du var moderator på PS. Eller tycker Du kanske inte att dina idoler i 5050 har gjort något fel alls månne? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jison300 Postad 9 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2012 AxA-Pierre Lindh,om du har nån skam i kroppen så borde du väl i denna tråden "5050 Poker i konkurs" börja med att be om ursäkt för att du hjälpte äcklen bakom 5050 att tysta kritiken när du var moderator på PS. Eller tycker Du kanske inte att dina idoler i 5050 har gjort något fel alls månne? Finns inte en chans att pojkvaskern kommer ge någon sorts ursäkt. Prosharks lille Hitler moderator, som inte kunde hålla fingrarna i styr så fort nån kritiserade hans idoler. Taktiken att tiga och hålla sig på Malta är det som gäller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bombapott Postad 9 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2012 vore det inte bättre om nätverken hadde hand om alla pengar...utag insättningar...så skinnen skulle vara affar bara...tror entraktion gör så med sina skinns...då skullr fet kännas l i t e säkrare varje fall... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lolo888 Postad 10 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2012 Hur är det möjligt i dessa tider? Jag själv och många andra jag pratat med som spelat på 5050 var missnöjda efter flytten till mg, men det skulle ju vara så bra för 5050, sa dom Du ska nog ta det den mannen säger med en nypa salt. Han gör något som ingen med skam i kroppen skulle göra: Visa sig i den här tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AxA123 Postad 15 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2012 AxA-Pierre Lindh,om du har nån skam i kroppen så borde du väl i denna tråden "5050 Poker i konkurs" börja med att be om ursäkt för att du hjälpte äcklen bakom 5050 att tysta kritiken när du var moderator på PS. Eller tycker Du kanske inte att dina idoler i 5050 har gjort något fel alls månne? Tjena annkristin. Hade gärna gett dig ett bra svar men utveckla gärna. Vad jag minns så togs inga trådar eller inlägg bort som riktade kritik mot 5050poker på Prosharks under min tid som moderator. Kan ju vara så att jag missat något. Synd att arkiven inte finns kvar ;/. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AxA123 Postad 15 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2012 Hur är det möjligt i dessa tider? Jag själv och många andra jag pratat med som spelat på 5050 var missnöjda efter flytten till mg, men det skulle ju vara så bra för 5050, sa dom Tja Rutger. Nej MG har väl inte haft världens bästa rykte efter Prima-eran, men de imponerar just nu. Moderatorer jag ska försöka att hålla detta inlägget så reklamfritt som möjligt. Vi har precis launchat microgaming som ett komplement till Ongame och tror att micro kommer att vara nätverket för framtiden. Många andra stora aktörer är också på väg in och förändringarna som sker just nu på nätverket är helt enkelt väldigt hälsosamma för nätpokern. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lolo888 Postad 17 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2012 Tja Rutger. Nej MG har väl inte haft världens bästa rykte efter Prima-eran, men de imponerar just nu. Moderatorer jag ska försöka att hålla detta inlägget så reklamfritt som möjligt. Vi har precis launchat microgaming som ett komplement till Ongame och tror att micro kommer att vara nätverket för framtiden. Många andra stora aktörer är också på väg in och förändringarna som sker just nu på nätverket är helt enkelt väldigt hälsosamma för nätpokern. Ja det var väl ingen som trodde att anledningen att du skulle visa dig på ett forum skulle vara annat än detta du nu kommer berätta vidare om. Ljugit i tråden har du redan gjort. Ingen kan hänvisa till raderade inlägg, speciellt inte nu när de ickeraderade inläggen också är försvunna. Pierre Linds händer är extremt skitiga när det gäller det här. Jag rekommenderar samtliga forummedlemmar att vara på sin vakt nu när Pierre Lind slutat promota 5050 poker och nu alltså inom en snar framtid kommer fortsätta tillkännagivanden om nya projekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AxA123 Postad 17 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2012 Ja det var väl ingen som trodde att anledningen att du skulle visa dig på ett forum skulle vara annat än detta du nu kommer berätta vidare om. Ljugit i tråden har du redan gjort. Ingen kan hänvisa till raderade inlägg, speciellt inte nu när de ickeraderade inläggen också är försvunna. Pierre Linds händer är extremt skitiga när det gäller det här. Jag rekommenderar samtliga forummedlemmar att vara på sin vakt nu när Pierre Lind slutat promota 5050 poker och nu alltså inom en snar framtid kommer fortsätta tillkännagivanden om nya projekt. Det är ingen fara, jag lovar att hålla spammet till ett minimum . Även jag har tappat pengar på 5050poker förfall så jag följer diskussionen med nyfikenhet. Inga dödliga summor ska dock tilläggas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juanstallion Postad 26 Oktober , 2012 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2012 bara lägga ner microgaming, vilket skin blir näst på tur?.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mackan996 Postad 1 November , 2012 Rapport Share Postad 1 November , 2012 bump några nyheter gällande 50-50? något åtal väcks? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
matjo Postad 15 November , 2012 Rapport Share Postad 15 November , 2012 bump Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dooley123 Postad 21 November , 2012 Rapport Share Postad 21 November , 2012 Var i kontakt med EKOBROTT igår. De är bara i början på utredningen lät de meddela. Andra viktiga mål ligger just nu i pipelinen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juanstallion Postad 23 November , 2012 Rapport Share Postad 23 November , 2012 hoppas alla lägger ner microgaming ,vidriga. fullt tilt och ipoker som gäller Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XXLaphroaig1 Postad 23 November , 2012 Rapport Share Postad 23 November , 2012 Ja, Full Tilt har ju varit stabilt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WannaSeeMyPig Postad 23 November , 2012 Rapport Share Postad 23 November , 2012 hoppas alla lägger ner microgaming ,vidriga. fullt tilt och ipoker som gäller Du gillar att spela mot bottar alltså? Kryllar av dem på ipoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FunmarZ Postad 25 November , 2012 Rapport Share Postad 25 November , 2012 Killen verkar vilja ha brev från skv också... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juanstallion Postad 27 November , 2012 Rapport Share Postad 27 November , 2012 Du gillar att spela mot bottar alltså? Kryllar av dem på ipoker haha nä =) Inte spelat på Ipoker på länge faktiskt. Men tänkte köra igång men låter som ingen vidare bra idé då. Aldrig mer microgaming iaf.. Dem är rip. hur många skins har konkat,3-4, vilken är nästa? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juanstallion Postad 27 November , 2012 Rapport Share Postad 27 November , 2012 Ja, Full Tilt har ju varit stabilt... Menade inte i dåtid, utan nutid Nu borde det väl vara hyfsat stabilt väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lappen Postad 28 November , 2012 Rapport Share Postad 28 November , 2012 Du gillar att spela mot bottar alltså? Kryllar av dem på ipoker Bottar har funnits på iPoker sedan Cardoza,Carlos Poker tiden och att bojkotta verkar inte hjälpa eller försöka föra en dialog med iPoker. Bottar generera rake och det är visst mer viktigt än att ha nöjda spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dooley123 Postad 6 December , 2012 Rapport Share Postad 6 December , 2012 Jag ville bara meddela det dystra beskedet att jag i samtal med Ekobrottsmyndigheten i Göteborg/Skövde idag fått informationen att det "av allt att döma" kommer att lägga ner utredningen om 5050 Poker-härvan innan nyår. Jag blev sannerligen förvånad att de svenska myndigheterna inte kunde hjälpa de drabbade på något vis. En skandal isf. Pokerspelare anses väl som "laglöst" folk som inte behöver ha samma rättsskydd som andra medborgare. Ett så uppenbart brott som begåtts kan väl inte bara få "passera" ? Fortsättning följer (i någon form) är dock mitt tips... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HasseA Postad 6 December , 2012 Rapport Share Postad 6 December , 2012 Vad va det jag sade. Problemet med pokersiter liksom andra skitbolag på någon obskyr lista är att man är rättslös. Jag ville bara meddela det dystra beskedet att jag i samtal med Ekobrottsmyndigheten i Göteborg/Skövde idag fått informationen att det "av allt att döma" kommer att lägga ner utredningen om 5050 Poker-härvan innan nyår. Jag blev sannerligen förvånad att de svenska myndigheterna inte kunde hjälpa de drabbade på något vis. En skandal isf. Pokerspelare anses väl som "laglöst" folk som inte behöver ha samma rättsskydd som andra medborgare. Ett så uppenbart brott som begåtts kan väl inte bara få "passera" ? Fortsättning följer (i någon form) är dock mitt tips... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jison300 Postad 6 December , 2012 Rapport Share Postad 6 December , 2012 Det går bra att jaga pokerspelare med blåslampa. Men "Entreprenörer" som förskingrat flera miljoner får gå lösa. Tragiskt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HasseA Postad 6 December , 2012 Rapport Share Postad 6 December , 2012 Skulle vara kul om någon tidning eller uppdrag granskning skulle ställa EBM mot väggen. Hur kan ni lägga ner åtal trots att det är bevisat att man avänt spelarnas pengar i driften? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SasaMatic Postad 6 December , 2012 Rapport Share Postad 6 December , 2012 finns garanterat någon intresserad tidning, skulle definitivt kontaktat om jag varit drabbad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
matjo Postad 11 December , 2012 Rapport Share Postad 11 December , 2012 Brev från Ekobrottsmyndigheten. Förundersökningen läggs ned Utifrån den utredning som gjorts, förhör som hållits och dokumentation som inhämtats finns det inte längre anledning att fullfölja förundersökningen. Enligt min bedömning har eventuellt brott begått utomlands. Utredningen läggs därför ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts