zencor Postad 6 Juli , 2005 Rapport Postad 6 Juli , 2005 * Gäller livespel - Amn QoS * hmm jag har en liten fråga, jag har spelat en del HU turneringar osv. vid HU turneringar så är Dealern SB och fi BB. men frågan är, vid en 10 man turneringar SnG låt oss säga, är inte dealern BB och fi SB? en fråga som är lite suddig känns det som! Citera
QoS Postad 6 Juli , 2005 Rapport Postad 6 Juli , 2005 Gruppen Livepoker är till för information om Liveevents, strategifrågor tas i THe eller Turneringspokergrupperna. Flyttar denna till Turneringspoker. Enjoy! - QoS Citera
ptempo Postad 6 Juli , 2005 Rapport Postad 6 Juli , 2005 * Gäller livespel - Amn QoS * hmm jag har en liten fråga, jag har spelat en del HU turneringar osv. vid HU turneringar så är Dealern SB och fi BB. men frågan är, vid en 10 man turneringar SnG låt oss säga, är inte dealern BB och fi SB? en fråga som är lite suddig känns det som! I heads-upen på en 10 man SNG ska dealern vara SB. Citera
ades_va Postad 6 Juli , 2005 Rapport Postad 6 Juli , 2005 Hur man vill ha dealerknappen på HU varierar, jag brukar dock föredra när det är SB på dealer så han inte får positionsövertag på varje gata. Citera
Recommended Posts