el_kryddo Postad 12 Juni , 2012 Rapport Postad 12 Juni , 2012 Ska köra mitt i morgon. Hur funkade det? När jag klickade förut stod det att jag skulle ta det när jag bekräftade mina transfers... men jag fick inte gå till bekräftelseskärmen eftersom varje transfer kostade 3p. Jag gjorde alla byten, sen när jag kom till sidan där man kan välja confirm/change/cancel transfers så stod det först typ "use wildcard". Klickade där och på sidan som kom sen "confirm transfers". Tror man kan fortsätta dribbla fritt fram till spelstopp sen, är iaf så på PL och CL fantasy. Citera
devalanteriel Postad 12 Juni , 2012 Rapport Postad 12 Juni , 2012 Hmm, okej. Tack för svaret. Hoppas det var något som buggade i går då bara. Citera
el_kryddo Postad 12 Juni , 2012 Rapport Postad 12 Juni , 2012 Hmm, okej. Tack för svaret. Hoppas det var något som buggade i går då bara. Det enda jag kan komma på är om du inte har tillräckligt poäng för bytena, typ att man inte kan hamna på minus. Isåfall får du väl göra en del byten först, aktivera wildcard, och sen fixa till resten av laget. Citera
devalanteriel Postad 12 Juni , 2012 Rapport Postad 12 Juni , 2012 Ska testa! Är det bara jag som undrar varför vi springer runt med Marshallöarnas nationaldräkt förresten? Citera
devalanteriel Postad 12 Juni , 2012 Rapport Postad 12 Juni , 2012 Det funkade fint, skönt. Bytte ut 13 spelare. Ska försöka utnyttja substitueringsreglerna smartare den här gången. Citera
Macroman Postad 12 Juni , 2012 Rapport Postad 12 Juni , 2012 Nu är det bara att släppa Sverige och njuta av bra fotboll under resten av EM, lite skönt å slippa nervositeten. Lasse Lagerbäck kommer alltid va kung i min bok, under hans styre hade vi aldrig släppt in den där hörnan. Skiter väl i om spelarna har en go stämning på spelarhotellet när de lirar pingis, det är resultaten som räknas. Mvh Preciskörtmittwildcard LL hade heller aldrig tillåtit att de släppte in första målet där Schev var ensam mot fyra backar heller... Fattar heller inte hur markeringen på hörnor funkar. Kör de bara zon eller? Normalt har man ju man-man kombinerat med zon. Kan ju aldrig vara tänkt att Z ska markera Schev där. Nåt gick helt klart åt helvete. Hamren verkar ju inte heller vara den skarpaste fotbollstaktikern i turneringen... Citera
Mecklenburgare Postad 12 Juni , 2012 Rapport Postad 12 Juni , 2012 Någon som kollar på SVTs studio nu? Jämför med Danmark EM92, fyfan vad löjligt. Citera
berghet Postad 12 Juni , 2012 Rapport Postad 12 Juni , 2012 ah satan, glömde bort att det var "spelstopp" kl1745 så fick stressa ihop en elva.. hann precis innan de stängde för uppdatering iaf! Citera
devalanteriel Postad 12 Juni , 2012 Rapport Postad 12 Juni , 2012 Någon som kollar på SVTs studio nu? Jämför med Danmark EM92, fyfan vad löjligt. Haha, missade. Några guldkorn? Citera
pumans Postad 12 Juni , 2012 Rapport Postad 12 Juni , 2012 Dem förlora tydligen också mot värdnationen i första. Sen 0-0 mot England och 2-1 mot Frankrike och man gick vidare obv. Det var något sånt iaf. Citera
Mecklenburgare Postad 12 Juni , 2012 Rapport Postad 12 Juni , 2012 Dem förlora tydligen också mot värdnationen i första. Sen 0-0 mot England och 2-1 mot Frankrike och man gick vidare obv. Det var något sånt iaf. Precis, sen vann de, så obv kommer Sverige också göra det! Citera
Peruken Postad 12 Juni , 2012 Rapport Postad 12 Juni , 2012 Rätt säker på att Danmark spelade kryss första matchen mot England. Öppningsmatchen var ju Sverige-Frankrike. Citera
pumans Postad 12 Juni , 2012 Rapport Postad 12 Juni , 2012 Rätt säker på att Danmark spelade kryss första matchen mot England. Öppningsmatchen var ju Sverige-Frankrike. hehe så sant, tänkte inte på det var Sverige som var värdnationen (var 5 år gammal då). Dem vinkla det lite skumt nu det lilla jag kollade. Grekland hade ungefär något liknande när de tog guldet. Så guldet är vårt i år obv. Citera
berghet Postad 12 Juni , 2012 Rapport Postad 12 Juni , 2012 Nöjd med Cech som målvakt? Den där skiten kostade mig 8p.. Har ju gebre som back också. Så sjukt surt Citera
m1978 Postad 13 Juni , 2012 Rapport Postad 13 Juni , 2012 Har bytt bort bl a Ronaldo och RvP som spelar ikväll så skulle ju kunna sätta vad som helst på att båda smäller in baljor. Citera
devalanteriel Postad 13 Juni , 2012 Rapport Postad 13 Juni , 2012 Hoppas det... du gick ju om mig i botten i går. Citera
devalanteriel Postad 13 Juni , 2012 Rapport Postad 13 Juni , 2012 Danmark - Portugal var nog EMs roligaste match hittills, inte bara för alla mål eller för att Ronaldo missade konstant. Blir en spännande sista omgång om Tyskland får stryk, men det hoppas vi förstås inte på... Citera
schoolbook Postad 13 Juni , 2012 Rapport Postad 13 Juni , 2012 Har bytt bort bl a Ronaldo och RvP som spelar ikväll så skulle ju kunna sätta vad som helst på att båda smäller in baljor. Att Portugal gör 3 mål och Ronaldo 0 med de lägen han hade kan enbart förklaras med att jag hade honom som kapten. Citera
devalanteriel Postad 13 Juni , 2012 Rapport Postad 13 Juni , 2012 Erik Niva Efter mindre än två minuter är Cristiano Ronaldo missnöjd med en bolleverans. Han gestikulerar ilsket mot passningsläggaren. Ditt fel. Efter en dryg kvart felträffar han ett skott utanför i öppet läge. Han stirrar fientligt ner mot en grästuva. Ditt fel. Resten av matchen innebar sedan en fascinerande kamp mellan Cristiano Ronaldo och världsalltet. Vems är egentligen felet när han skjuter upp en frispark på läktaren, slår en rundpall i luften när han ska skjuta på volley, avslutar med en fjutt när han har friläge eller vinklar bollen utanför när målet ligger så gott som tomt? På varje extremzoomad repris ser man hur hans ögon flackar – hur han verkligen letar efter något att fästa blicken på – men hur det blir allt svårare att hitta något. Citera
devalanteriel Postad 13 Juni , 2012 Rapport Postad 13 Juni , 2012 Fan, varför bytte jag ut Gomez?... Edit: men lol, så gör han två... Citera
m1978 Postad 13 Juni , 2012 Rapport Postad 13 Juni , 2012 Att Portugal gör 3 mål och Ronaldo 0 med de lägen han hade kan enbart förklaras med att jag hade honom som kapten. ja sjukt att han inte satte nån balja Fan, varför bytte jag ut Gomez?... Edit: men lol, så gör han två... tiltande att jag har gomez i mitt lag på aftonbladet men inte i denna Citera
devalanteriel Postad 13 Juni , 2012 Rapport Postad 13 Juni , 2012 Jag satte in Badstuber i stället som missade friläge... som back... Citera
m1978 Postad 13 Juni , 2012 Rapport Postad 13 Juni , 2012 Klart RvP gör mål när man sålde han, standard.. tur att Ronaldo inte gjorde iaf. Är Jonas synsk? Citera
Recommended Posts