m1978 Postad 8 Juni , 2012 Rapport Postad 8 Juni , 2012 Modernt med skåningar i studion btw Gebresselassie känns fel att höra i fotbollssammanhang Citera
devalanteriel Postad 8 Juni , 2012 Rapport Postad 8 Juni , 2012 Äääh, du kan bara ta in andramålvakten. Jag hade oroat mig mer över att du har Fabregas, VDV, Huntelaar och nästan Gomez. Jävligt dyra spelare där jag blir förvånad om ens två av dom får starta. Ja, jo, men har Akinfeev som kapten och reserven är enbart vald pga låg kostnad. Det är en medveten chansning. Vill undvika att ta spelare som är streckade av alla möjliga och hoppas på det bästa. Spelar alltid fantasy högvarians. Roligare att vinna 1/10 och stortorska 7/10 än att komma femma varje gång. Citera
el_kryddo Postad 8 Juni , 2012 Rapport Postad 8 Juni , 2012 Ja, jo, men har Akinfeev som kapten och reserven är enbart vald pga låg kostnad. Det är en medveten chansning. Vill undvika att ta spelare som är streckade av alla möjliga och hoppas på det bästa. Spelar alltid fantasy högvarians. Roligare att vinna 1/10 och stortorska 7/10 än att komma femma varje gång. I ett kort mästerskap kanske man måste hitta tydliga differentials för att gå riktigt bra, vad vet jag. Men senaste PL fantasy lirade jag hyfsat "GTO" och vann ju PF-ligan och kom på plats 591 av 2,7 miljoner lag. Var även så bland de som kom i den absoluta toppen också, dvs mycket RvP och Rooney som kapten följt av spelare som Dempsey, Bale, Silva, Aguero, Sessegnon osv. Tycker det är riktigt trist att UEFA gått ut med hur många som valt en spelare redan innan första omgången, gör nog att fler följer efter och många lag blir ganska lika. Citera
devalanteriel Postad 8 Juni , 2012 Rapport Postad 8 Juni , 2012 Instämmer. I PL-ligan gick jag uselt mest för att jag vägrade ta in spelare från lag som direkt konkurrerade med Pool om CL-platsen. Citera
Peruken Postad 8 Juni , 2012 Rapport Postad 8 Juni , 2012 Det som började så bra. Lewandowski och Czezny, tur att man är speltorsk o tryckte in extra på mother russia. Jackpott om det blir 3 eller 4-0 Citera
Shahin86 Postad 9 Juni , 2012 Rapport Postad 9 Juni , 2012 Vettefan vad jag gör nu men tog bort Lewandowski som kapten o satte Affelay... Tror fan de måste va ev+ (= Citera
devalanteriel Postad 9 Juni , 2012 Rapport Postad 9 Juni , 2012 lol på mig... 2-0 till dig Shahin, ingen spelare jag chansade på fick starta hittills Citera
devalanteriel Postad 9 Juni , 2012 Rapport Postad 9 Juni , 2012 Iofs skitbra med 1-0, nu kommer ju båda mina spelare in från bänken. Citera
schoolbook Postad 9 Juni , 2012 Rapport Postad 9 Juni , 2012 Vettefan vad jag gör nu men tog bort Lewandowski som kapten o satte Affelay... Tror fan de måste va ev+ (= Intressant men gick ju inget vidare... Två chanser kvar iofs. Citera
devalanteriel Postad 9 Juni , 2012 Rapport Postad 9 Juni , 2012 Såja! 1-0 till rätt lag, och mål av Gomez. Nu ligger jag väl inte toksist längre i alla fall... Citera
m1978 Postad 9 Juni , 2012 Rapport Postad 9 Juni , 2012 Såja! 1-0 till rätt lag, och mål av Gomez. Nu ligger jag väl inte toksist längre i alla fall... Toksist lär du aldrig ligga när jag är med.. stor fail på hela mitt lag.. det där med wildcard när man tydligen kan byta ut hela sitt lag (?) verkar som nåt för mig. Citera
berghet Postad 9 Juni , 2012 Rapport Postad 9 Juni , 2012 Toksist lär du aldrig ligga när jag är med.. stor fail på hela mitt lag.. det där med wildcard när man tydligen kan byta ut hela sitt lag (?) verkar som nåt för mig. +1... betalar 11.5 för en spelare som sitter på bänken... Citera
devalanteriel Postad 9 Juni , 2012 Rapport Postad 9 Juni , 2012 Wild card? Låter intressant... Citera
m1978 Postad 10 Juni , 2012 Rapport Postad 10 Juni , 2012 Wild card? Låter intressant... Man ska tydligen kunna byta så många spelare man vill en gång utan att det kostar något. Då mina spelare underpresterar eller inte ens är på planen kan det vara en bra ide =) Citera
devalanteriel Postad 10 Juni , 2012 Rapport Postad 10 Juni , 2012 Ja, jag ska nog ta och göra det inför nästa omgång... Citera
m1978 Postad 10 Juni , 2012 Rapport Postad 10 Juni , 2012 Hoppas lämna sista platsen idag iaf då jag har 7 spelare från dagens 4 lag. Dock verkar ju inte alla få spela t ex Abate så där har vi väl en spelare som måste bytas bort inför nästa omgång. Citera
Shahin86 Postad 10 Juni , 2012 Rapport Postad 10 Juni , 2012 Ja, jag ska nog ta och göra det inför nästa omgång... Sjukt att fabben startar. SJukt ! Citera
m1978 Postad 10 Juni , 2012 Rapport Postad 10 Juni , 2012 Sjukt att fabben startar. SJukt ! MKT.. Del Bosque brukar ju föredra dom flesta framför Fabregas.. fast nu spelar han ju för Barca och inte Arsenal Citera
devalanteriel Postad 10 Juni , 2012 Rapport Postad 10 Juni , 2012 Sjukt att fabben startar. SJukt ! accidentally awesome Citera
simon51 Postad 10 Juni , 2012 Rapport Postad 10 Juni , 2012 Bara jag som ofta har problem att logga in, typ nu? Citera
el_kryddo Postad 10 Juni , 2012 Rapport Postad 10 Juni , 2012 Bara jag som ofta har problem att logga in, typ nu? Kommer inte heller in. Värt att tänka på innan spelstoppen, så man inte väntar in i det sista med eventuella byten. Förövrigt hoppas jag komma igång med lite poängplockning nån gång, Iniesta och Casillas känns ju iofs inte direkt unikt men Jelavic får gärna stänka in nån balja mot Irland också. Förvånande att Spanien kör Fabregas i nån slags Messi-position. Skönt att man avstod Llorrente och Torres, ville inte riskera att få dyra spelare på bänken. Citera
Recommended Posts