devalanteriel Postad 14 Juni , 2012 Rapport Postad 14 Juni , 2012 Sick grabb det där. Men har iaf Silva som kapten så i dag kan jag för en gångs skull inte klaga... ett par mål till nu bara, tack. Citera
el_kryddo Postad 14 Juni , 2012 Rapport Postad 14 Juni , 2012 Fan att jag inte vågade kaptena Torres. Var grymt sugen men vore för surt om han skulle sitta på bänken, så valde Iniesta istället. Nåja, bra dag med två mål av Torres, ett av Mandsjukic och assist av Strinic. PS. Vet ni vilken fotbollstränare som även byggt Spanska Trappan i Rom? Trappatoni PS 2. Vet ni vilken fotbollstränare som alltid börjar dagen med en liten hutt italiensk sprit? Grappatoni Citera
devalanteriel Postad 14 Juni , 2012 Rapport Postad 14 Juni , 2012 13p från Silva i kväll, högst av alla spelare i omgången... och kapten på det. Äntligen flyt. Nu tänker jag fasen klättra. Citera
berghet Postad 14 Juni , 2012 Rapport Postad 14 Juni , 2012 13p från Silva i kväll, högst av alla spelare i omgången... och kapten på det. Äntligen flyt. Nu tänker jag fasen klättra. samma här dock besvken på de byten jag gjorde slutstressen innan spelstopp då både torres pilar och dzagoev fick lämna laget.. måste ju klaga lite Citera
devalanteriel Postad 14 Juni , 2012 Rapport Postad 14 Juni , 2012 Mmm, jag plockade ut Gomez för att jag var osäker på om han skulle få starta... smart. Men har iaf gjort en mycket smartare laguttagning den här veckan, även om bara Silva och Casillas levererat. Synd att inte Shahin whinade på mig inför vecka ett så jag hade spelat intelligent från start. Citera
schoolbook Postad 15 Juni , 2012 Rapport Postad 15 Juni , 2012 Minst ett mål av laget varje omgång kan man väl begära (har bara assist av Strinic och Snejder) så nu vore det väl f-n om inte Zlatan nätar ikväl!? Citera
devalanteriel Postad 15 Juni , 2012 Rapport Postad 15 Juni , 2012 Det får gärna hända flera gånger för min del iaf. Citera
Mecklenburgare Postad 15 Juni , 2012 Rapport Postad 15 Juni , 2012 Mandžukić! Snubben har haft fyra avslut och gjort tre mål, mycket effektivt. Citera
devalanteriel Postad 15 Juni , 2012 Rapport Postad 15 Juni , 2012 Damn... 9/15 i ligan har Benzema i dag. Och 8p redan, med halvtimmen kvar. Inte jag dock, givetvis. Citera
berghet Postad 15 Juni , 2012 Rapport Postad 15 Juni , 2012 Kung Mellberg!!! ÄNNU MER KUNG MELLBERG!! Citera
devalanteriel Postad 15 Juni , 2012 Rapport Postad 15 Juni , 2012 Fick vara glad i några minuter i alla fall. Bump... Citera
Steel Postad 16 Juni , 2012 Rapport Postad 16 Juni , 2012 Usch va grått d känns med Sverige utslaget Sjukt bra jobbat av Jonas iaf, 30e plats av 547k lag! Trodde jag skulle få en assist för zlatan, men tydligen inte... Hade behövts i bottenstriden. Citera
Mecklenburgare Postad 16 Juni , 2012 Rapport Postad 16 Juni , 2012 Usch va grått d känns med Sverige utslaget Sjukt bra jobbat av Jonas iaf, 30e plats av 547k lag! Trodde jag skulle få en assist för zlatan, men tydligen inte... Hade behövts i bottenstriden. Var ju självmål Citera
Steel Postad 16 Juni , 2012 Rapport Postad 16 Juni , 2012 Var ju självmål Ja tydligen klassades det som självmål. Enligt mig borde inte ett skott mot mål som går in vara självmål, oavsett hur många försvarare det studsar på. Uefa har uppenbarligen en annan uppfattning. Citera
Mecklenburgare Postad 16 Juni , 2012 Rapport Postad 16 Juni , 2012 Ja tydligen klassades det som självmål. Enligt mig borde inte ett skott mot mål som går in vara självmål, oavsett hur många försvarare det studsar på. Uefa har uppenbarligen en annan uppfattning. Hart räddar bollen, den kommer på Johnson och in, nog är det ett självmål. Citera
devalanteriel Postad 17 Juni , 2012 Rapport Postad 17 Juni , 2012 wtf, Grekland och Tjeckien... Citera
berghet Postad 17 Juni , 2012 Rapport Postad 17 Juni , 2012 wtf, Grekland och Tjeckien... grekjäv.... kostade mig alldeles för mkt pengar...... tjeckien var dock välkommet! Citera
schoolbook Postad 17 Juni , 2012 Rapport Postad 17 Juni , 2012 Att Portugal gör 3 mål och Ronaldo 0 med de lägen han hade kan enbart förklaras med att jag hade honom som kapten. Och då är det ju obv vad som händer när jag säljer honom... Citera
D Postad 17 Juni , 2012 Rapport Postad 17 Juni , 2012 Är det verkligen bara jag som har Ronaldo i laget? Nu finns det kanske lite chans att knipa en andraplats. Citera
schoolbook Postad 19 Juni , 2012 Rapport Postad 19 Juni , 2012 Kunde inte Chiellini ha hållit sig på plan i 3 jäkla minuter till? Citera
Shahin86 Postad 21 Juni , 2012 Rapport Postad 21 Juni , 2012 Iskallt internet här nere i Turkiet så hann inte byta lag 473 gånger som sist, kanske går bättre då (= Är ganska all in på att Tyskland o Portugal håller nollan, fan va man ville ha 6 spelare från båda dom lagen. Första gången i mitt liv man får heja på Ronaldo också, blir spännande o se restens lag, känns som 9 av 10 lag har Ronaldo o Gomez? Citera
Recommended Posts