Gå till innehåll

WSOP 2005: Expekts "egen" sida om WSOP 2005


Mr_Mitac

Recommended Posts

Nu har Expert en sida som man kan följa deras spelare i WSOP.

 

http://www.expekt.tv/index.php

 

(Varsågod att rp:a QoS)

 

Du länkade inte till Experts sida utan till någon sida som Expekt har. Men ni som kanske inte kollade på den sidan så noga eftersom den inte länkade till Experts sida bör kolla en gång till. Även Expekts sida var en intressant pokersida!!! Vilken slump!

 

Snart ska jag få en kopp kaffe levererad till mitt skrivbord :-) Inget socker, ingen mjölk, bara en kopp gott svart kaffe!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så.. CEST = vår tid - 1h?

 

Det beror på vilken tid av året vi pratar om. ;)

 

CEST är centraleuropeisk sommartid, dvs. den tid Sverige har under sommarhalvåret. Nu under sommarhalvåret är CEST = svensk tid. På vintern är CEST en timma före svensk normaltid, fast då existerar iofs. inte CEST. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eirik "Kharnage" Mistereggen

20 year old student from Trondheim. Prefers shorthand cash games and no limit tournaments. .

 

Måste man inte vara 21? :roll:

 

Eirik Mistereggen klonkade till sig den där platsen heads up mot mig på slutet i satelliten. Jag frågade om inte jag fick hoppa in som reserv eftersom han inte hade åldern inne då, men jag har för mig att han fyllde år kort senare eller något sådant, och att uppgifterna således alltså inte är uppdaterade. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...