Mr_Mitac Postad 6 Juli , 2005 Rapport Postad 6 Juli , 2005 Nu har Expekt en sida som man kan följa deras spelare i WSOP. http://www.expekt.tv/index.php jezaja - Rubrikfokk Citera
helena_ Postad 6 Juli , 2005 Rapport Postad 6 Juli , 2005 Jag förstår inte riktigt ? Det finns ingen kanal som kommer live sända wsop ? Citera
Trolldeg Postad 6 Juli , 2005 Rapport Postad 6 Juli , 2005 Eirik "Kharnage" Mistereggen20 year old student from Trondheim. Prefers shorthand cash games and no limit tournaments. . Måste man inte vara 21? Citera
Elvis Postad 6 Juli , 2005 Rapport Postad 6 Juli , 2005 Det finns andra sajter som också har egna sidor om WSOP. Mest imponerande tycker jag att Pokerstars är: http://www.pokerstarsblog.com/ Citera
mow Postad 6 Juli , 2005 Rapport Postad 6 Juli , 2005 topicen kanske borde ändras till EXPEKT blabla. inte expert Citera
Sagge Postad 6 Juli , 2005 Rapport Postad 6 Juli , 2005 Nu har Expert en sida som man kan följa deras spelare i WSOP. http://www.expekt.tv/index.php (Varsågod att rp:a QoS) Du länkade inte till Experts sida utan till någon sida som Expekt har. Men ni som kanske inte kollade på den sidan så noga eftersom den inte länkade till Experts sida bör kolla en gång till. Även Expekts sida var en intressant pokersida!!! Vilken slump! Snart ska jag få en kopp kaffe levererad till mitt skrivbord Inget socker, ingen mjölk, bara en kopp gott svart kaffe! Citera
Ovuca Postad 6 Juli , 2005 Rapport Postad 6 Juli , 2005 http://www.cardplayer.com har väldigt bra rapportering ifrån WSOP samt en del videos Citera
jezaja Postad 6 Juli , 2005 Rapport Postad 6 Juli , 2005 Hur förhåller sig CEST till vår tid? CEST Central European Summer Time Europe UTC + 2 hour Vi är CET = UTC+1 = GMT+1 (GMT=UTC right?) Citera
bzkt Postad 6 Juli , 2005 Rapport Postad 6 Juli , 2005 Hur förhåller sig CEST till vår tid? CEST Central European Summer Time Europe UTC + 2 hour Vi är CET = UTC+1 = GMT+1 (GMT=UTC right?) Dra något gammalt över dig Så.. CEST = vår tid - 1h? Citera
cheunce Postad 6 Juli , 2005 Rapport Postad 6 Juli , 2005 topicen kanske borde ändras till EXPEKT blabla. inte expert Så ja nu börjar det närma sig. Nu ska bara Expect ändras till Expekt Men det fixar väll QoS snart Citera
Mr_Mitac Postad 6 Juli , 2005 Författare Rapport Postad 6 Juli , 2005 topicen kanske borde ändras till EXPEKT blabla. inte expert Så ja nu börjar det närma sig. Nu ska bara Expect ändras till Expekt Men det fixar väll QoS snart My bad.. Lite felstavningar.. Citera
TANDEMCYKELN Postad 6 Juli , 2005 Rapport Postad 6 Juli , 2005 Så.. CEST = vår tid - 1h? Det beror på vilken tid av året vi pratar om. CEST är centraleuropeisk sommartid, dvs. den tid Sverige har under sommarhalvåret. Nu under sommarhalvåret är CEST = svensk tid. På vintern är CEST en timma före svensk normaltid, fast då existerar iofs. inte CEST. Citera
hose Postad 6 Juli , 2005 Rapport Postad 6 Juli , 2005 Eirik "Kharnage" Mistereggen20 year old student from Trondheim. Prefers shorthand cash games and no limit tournaments. . Måste man inte vara 21? Eirik Mistereggen klonkade till sig den där platsen heads up mot mig på slutet i satelliten. Jag frågade om inte jag fick hoppa in som reserv eftersom han inte hade åldern inne då, men jag har för mig att han fyllde år kort senare eller något sådant, och att uppgifterna således alltså inte är uppdaterade. Citera
gdaily Postad 7 Juli , 2005 Rapport Postad 7 Juli , 2005 Det är nio timmars skillnad mellan Vegas och Sverige, om det var det frågan gällde. Citera
Mr.Tony Postad 11 Juli , 2005 Rapport Postad 11 Juli , 2005 Pokerchamps.com ska sända final bordet live från en speciell client hos dom. värt att kolla på ? självklart. Citera
OrkarInte Postad 11 Juli , 2005 Rapport Postad 11 Juli , 2005 kan någon bara säga när nästa sändning är svensk tid snälla. 07/11/2005 CEST 18:00 är nästa idag. vilken svenks tid blir det Citera
Xelar Postad 11 Juli , 2005 Rapport Postad 11 Juli , 2005 jahaa ganska exakt nu då? göåätt gubbar... Citera
Recommended Posts