pacic Postad 15 Maj , 2012 Rapport Postad 15 Maj , 2012 Tjena, undrar om någon kan ge mig något tips hur man blir bra på att läsa motståndaren, vilka kort han kan ha. Finns de någon bok som handlar om sånt eller finns de en video? MVH Citera
tågrånarn Postad 15 Maj , 2012 Rapport Postad 15 Maj , 2012 Tjena, undrar om någon kan ge mig något tips hur man blir bra på att läsa motståndaren, vilka kort han kan ha. Finns de någon bok som handlar om sånt eller finns de en video? MVH Tänk på vad du själv hade gjort i samma spot! Citera
JackVegas Postad 15 Maj , 2012 Rapport Postad 15 Maj , 2012 Om det är live du tänker på så finns det en retired FBI-agent som har skrivit ett par böcker om livetells som kan vara ganska intressanta. Sök runt lite på Joe Navarro så hittar du nog det du letar efter. Citera
tågrånarn Postad 15 Maj , 2012 Rapport Postad 15 Maj , 2012 Om det är live du tänker på så finns det en retired FBI-agent som har skrivit ett par böcker om livetells som kan vara ganska intressanta. Sök runt lite på Joe Navarro så hittar du nog det du letar efter. Det där lät jävligt nice kring en annan sak jag pluggar atm,, tack som fan! Citera
pacic Postad 15 Maj , 2012 Författare Rapport Postad 15 Maj , 2012 Om det är live du tänker på så finns det en retired FBI-agent som har skrivit ett par böcker om livetells som kan vara ganska intressanta. Sök runt lite på Joe Navarro så hittar du nog det du letar efter. De där lät riktigt bra. Får ta en titt på de senare =) Men, jag tänkte mig mest online. Hur ska man kunna läsa en spelare bra o klura ut vad han kan ha på handen? =) Citera
Nitrox Postad 15 Maj , 2012 Rapport Postad 15 Maj , 2012 Tänk, "vad kan han ha liksom" och syna av.. Citera
FiSherman63 Postad 15 Maj , 2012 Rapport Postad 15 Maj , 2012 Tänk, "vad kan han ha liksom" och syna av.. Citera
magico Postad 16 Maj , 2012 Rapport Postad 16 Maj , 2012 De där lät riktigt bra. Får ta en titt på de senare =) Men, jag tänkte mig mest online. Hur ska man kunna läsa en spelare bra o klura ut vad han kan ha på handen? =) Försök tänka i ranger, dvs inte en hand utan många. Medan handen utspelar sig kan du utesluta händer så hans range blir mindre och mindre. Jag tror det finns rätt många videos om detta på t.ex deucescracked. Citera
Recommended Posts