Gå till innehåll

Luck4mepls skaffar dagbok och minskar tilten?


Luck4Me_pls

Recommended Posts

Tja! Luck4mepls här, är en omaha degen som lirar på svs allt från 2/4 till 25/50 vid värde. Genom att skaffa dagbok hoppas ja kunna hålla tilten mer i schack (antar ja är allmänt hatat av många på svs pga just min tilt i chatten, ska bättra mig lovar!) samt få in mer volym än vad jag gjort det senaste.

 

Kommer troligen inte spela mer innan maj börjar då ja ska fylla tiden innan med fyllor och andra roliga saker, men i maj då jävlar blir det VOLYM!

 

så wish me luck (hihi:lol: ) och hoppas både spelande och skrivandet går bra :-)

 

Och om någon annan rolig omaha grinder vill dela denna dagbok är det helt okej!

 

 

Mod note: Flyttad till rätt del av forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gl!! :)

Ty :)

Kul med PLO! Posta gärna en del händer osv osv, vore intressant att se hur någon som reggar/vinner (utgår jag ifrån!) resonerar.

 

gl!

Visst är det! :D, använder mig dock inte av hud eller något sånt finns det nåt annat sätt att posta händer?

Gött, mer PLO åt folket! =))

Kommer definitivt följas, och posta gärna mycket händer!

Spelar själv PLO10/PLO20 så kan bumpa dina handdiskussioner med nån fiskig

kommentar ibland :)

 

Lycka till man!

Ska försöka posta lite bluff spots mm alla kan såga om ja hittar ett sätt att posta händerna :)

Lycka till, mtp värdet på holdemsvs borde PLO vara en guldgruva... men bara om tilten kan hanteras!

Värdet är knappast dåligt iallfall ;-)

hehe den tilten har man railat. glgl

mvh V!

Haha det är så ;) tack!

+1

 

Lycka till :)

tyty :-)

ja nu kom jag på när det var sist. när du lirade eridan som skulle iväg på middag vilket du lackade rätt hårt på även fast han visade etikett : P

Haha var i december om ja har för mig rätt tror ja torska 65k den sessionen så lite rätt att tilta hade jag haha :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

en intressant hand så här långt idag eftersom jag inte har hud eller nåt skriver jag bara ner handen hoppas detta går bra =)

detta är 2/5 hu med 300bbish som händerna är på mot en kille som 3betade sjukt mycket o cbeta 90% o samma med turn.

 

Hand: kskc6sth synar 3bet pre 45kr flopp Ac7s8s synar 75 turn 3h synar 180ish river Jh check han betar 450 och har 800bakom ungefär. Nu till grejen vilket river beslut är bäst?, leda för repa stegen? check folda? eller check raise?

Kan säga resultatet senare om nån vill veta men för en roligare diskussion (alla åsikter är mycket välkomna) så säger ja inget än.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

en intressant hand så här långt idag eftersom jag inte har hud eller nåt skriver jag bara ner handen hoppas detta går bra =)

detta är 2/5 hu med 300bbish som händerna är på mot en kille som 3betade sjukt mycket o cbeta 90% o samma med turn.

 

Hand: kskc6sth synar 3bet pre 45kr flopp Ac7s8s synar 75 turn 3h synar 180ish river Jh check han betar 450 och har 800bakom ungefär. Nu till grejen vilket river beslut är bäst?, leda för repa stegen? check folda? eller check raise?

Kan säga resultatet senare om nån vill veta men för en roligare diskussion (alla åsikter är mycket välkomna) så säger ja inget än.

 

fold turn?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måsty tyvärr boka månaden redan nu blev 15k+ efter tappat en del på tilt idag.

Kommer tyvärr inte kunna spela förrens mitten på nästa månad nu vilket suger hårt!!.:-(

 

GL vid borden under maj alla så sparar jag ihop mycket tur tills juni då vi ses på borden igen :-P

 

(Kanske drar en kvällsession ikväll med så passa på o lira mig då ni som vill!)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Blir sååååååååå trött på hit n runners ni förtjänar verkligen ett giljotin straff eller värre.

 

Någon som har tips på bra hotell i stockholm under SM veckan förresten?

Lutar åt jag får dra dit själv så om nån social filur vill dela är det bara att dra iväg ett PM =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...