ViktorH Postad 29 December , 2013 Författare Rapport Postad 29 December , 2013 Oppe nu Får tacka, uppskattas! Röker du än?
Namehere Postad 29 December , 2013 Rapport Postad 29 December , 2013 Får tacka, uppskattas! Röker du än? Naee tänkte ju att det skulle börja tas seriöst när/om jag flyttar till Lund
minibiff Postad 29 December , 2013 Rapport Postad 29 December , 2013 Naee tänkte ju att det skulle börja tas seriöst när/om jag flyttar till Lund tufft
Dr_Anonymous Postad 29 December , 2013 Rapport Postad 29 December , 2013 tufft Tror du på tomten eller?
minibiff Postad 29 December , 2013 Rapport Postad 29 December , 2013 Tror du på tomten eller? Hänger inte riktigt med nu?
ViktorH Postad 29 December , 2013 Författare Rapport Postad 29 December , 2013 "Nyår", av ViktorH fucking nyår. dygnet som är som gjort för att saker å ting ska skita sig. Alla är böliga och uppfyllda av en blandning av "jag vill släppa allt skit och bara starta NYTT" och "JAG ÄR SÄMST JAG HAR INTE KLARAT NÅT DET HÄR ÅRET" och alla blir för fulla, gör bort sig, säger saker de ångrar, och hånglar med någon (eller kyss eller puss eller vad fan som) som de sen bittert får ångra. nyår är skit och vi är levande bevis på det på varsin sida jordklotet. Mvh saknar dig
-TheC- Postad 29 December , 2013 Rapport Postad 29 December , 2013 "Nyår", av ViktorH fucking nyår. dygnet som är som gjort för att saker å ting ska skita sig. Alla är böliga och uppfyllda av en blandning av "jag vill släppa allt skit och bara starta NYTT" och "JAG ÄR SÄMST JAG HAR INTE KLARAT NÅT DET HÄR ÅRET" och alla blir för fulla, gör bort sig, säger saker de ångrar, och hånglar med någon (eller kyss eller puss eller vad fan som) som de sen bittert får ångra. nyår är skit och vi är levande bevis på det på varsin sida jordklotet. Mvh saknar dig Låter som en bra fest!
ViktorH Postad 31 December , 2013 Författare Rapport Postad 31 December , 2013 Skakade just hand med, blev bjuden på champagne av och skålade med phil ivey. #starstruck
medini89 Postad 31 December , 2013 Rapport Postad 31 December , 2013 Skakade just hand med, blev bjuden på champagne av och skålade med phil ivey. #starstruck wow ditt liv =D hälsa!
Namehere Postad 31 December , 2013 Rapport Postad 31 December , 2013 Skakade just hand med, blev bjuden på champagne av och skålade med phil ivey. #starstruck Nu vet du hur jag kände mig på julbordet
Metaddict Postad 31 December , 2013 Rapport Postad 31 December , 2013 Nu vet du hur jag kände mig på julbordet niggah please
Namehere Postad 31 December , 2013 Rapport Postad 31 December , 2013 niggah please Meeeetaaa, kom uuut ikväll. jag väntar i hörnet, vid seven CARDAN!
juventini Postad 31 December , 2013 Rapport Postad 31 December , 2013 Skakade just hand med, blev bjuden på champagne av och skålade med phil ivey. #starstruck .............
minibiff Postad 1 Januari , 2014 Rapport Postad 1 Januari , 2014 Nu vet du hur jag kände mig på julbordet Meeeetaaa, kom uuut ikväll. jag väntar i hörnet, vid seven CARDAN!
Metaddict Postad 1 Januari , 2014 Rapport Postad 1 Januari , 2014 Var på cardan men inte kom de fram nån och sa "hej meta jag är namehere och du äger"
ViktorH Postad 1 Januari , 2014 Författare Rapport Postad 1 Januari , 2014 Folk har lagt sina röster redan så inte lönt att lägga en TR om nyårsnatten va? Festade med ivey till efter 9 på morgonen. Var väldigt väldigt sjukt. Är väldigt väldigt bakis. Mvh ViktorH
minibiff Postad 1 Januari , 2014 Rapport Postad 1 Januari , 2014 Folk har lagt sina röster redan så inte lönt att lägga en TR om nyårsnatten va? Festade med ivey till efter 9 på morgonen. Var väldigt väldigt sjukt. Är väldigt väldigt bakis. Mvh ViktorH SLUTA. Vill läsa .. nunununu
ViktorH Postad 1 Januari , 2014 Författare Rapport Postad 1 Januari , 2014 SLUTA. Vill läsa .. nunununu Nu kan ju pokeråret bara gå utför 2014. ..förutom att de skulle köra ikväll igen. Han är en tvådagarsman den där, fattar inte hur man pallar vid 35 års ålder tbh. Själv vill jag bara sova
Namehere Postad 1 Januari , 2014 Rapport Postad 1 Januari , 2014 Var på cardan men inte kom de fram nån och sa "hej meta jag är namehere och du äger" Kom inte mycket längre än Karlstad tyvärr:D
ViktorH Postad 2 Januari , 2014 Författare Rapport Postad 2 Januari , 2014 Ok! Drar den korta versionen, nära vänner får höra den längre nån gång. var ute, hamnade bredvid iveys bord på klubben. Jag å några pokermates hälsar givetvis. Vi skakar hand, Han bjuder oss på ett glas champagne och introducerar oss för en massa folk. Efter det beställer han in två flaskor bubbel till vårt bord, kommer även över några gånger med shots. Vi tackar genom att köpa en shotbricka till honom. Mina mates går hem och jag är kvar, han knackar mig på axeln och frågar om jag vill snacka med hans vänner. Sitter vid hans bord och dricker löpande med honom och hans vänner/harem till halv 6 på morgonen. Byter bord lite då och då till bättre läge. Jag gör givetvis en backflip för dem. Nånstans under natten frågar han om jag ska med på efterfest, "but no dudes!". Säger jag vill ha med matesen, det är ok. De har dock redan gått hem, börjat nyktra till och är på väg att sova. Halv 6 tar vi taxi , (jag, phil, några till) till hans lägenhet, sen kommer lite fler folk. Efterfest där till 9-10 på morgonen. Fortfarande bakis 2013-01-03. Hoppas ni också hade ett bra nyår! Mvh svarar inte på frågor om mitt nyår ville bara dela! / ViktorH Edit: klämde honom en massa på röven.
padrinosftw Postad 2 Januari , 2014 Rapport Postad 2 Januari , 2014 Den gamla fan boyen i mig blir väldigt avundsjuk. Utöver den mindre flattering delen av mig så får jag gratulera till vad som låter som en väldigt minnesvärd kväll och en kul start på det nya året (=
ViktorH Postad 4 Januari , 2014 Författare Rapport Postad 4 Januari , 2014 Den gamla fan boyen i mig blir väldigt avundsjuk. Utöver den mindre flattering delen av mig så får jag gratulera till vad som låter som en väldigt minnesvärd kväll och en kul start på det nya året (= Tack så mycket, var tvungen att dela med pf bara. Hoppas ditt nyår också blev bra! wow... riktiga ballers =) en i sällskapet var överförfriskad och behövde några extra armar och ben hem. Hade gått direkt från dansgolvet så missade det helt.
Trillske Postad 5 Januari , 2014 Rapport Postad 5 Januari , 2014 Legendariskt. Fast är du säker på att det inte var Ivey som fick följa med dig och festa?
Recommended Posts