Gå till innehåll

Team Microvåg - lockdown resten av året


ViktorH

Recommended Posts

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

"Nyår", av ViktorH

 

fucking nyår. dygnet som är som gjort för att saker å ting ska skita sig. Alla är böliga och uppfyllda av en blandning av "jag vill släppa allt skit och bara starta NYTT" och "JAG ÄR SÄMST JAG HAR INTE KLARAT NÅT DET HÄR ÅRET" och alla blir för fulla, gör bort sig, säger saker de ångrar, och hånglar med någon (eller kyss eller puss eller vad fan som) som de sen bittert får ångra.

nyår är skit och vi är levande bevis på det på varsin sida jordklotet.

 

Mvh saknar dig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Nyår", av ViktorH

 

fucking nyår. dygnet som är som gjort för att saker å ting ska skita sig. Alla är böliga och uppfyllda av en blandning av "jag vill släppa allt skit och bara starta NYTT" och "JAG ÄR SÄMST JAG HAR INTE KLARAT NÅT DET HÄR ÅRET" och alla blir för fulla, gör bort sig, säger saker de ångrar, och hånglar med någon (eller kyss eller puss eller vad fan som) som de sen bittert får ångra.

nyår är skit och vi är levande bevis på det på varsin sida jordklotet.

 

Mvh saknar dig

 

Låter som en bra fest!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok! Drar den korta versionen, nära vänner får höra den längre nån gång.

 

var ute, hamnade bredvid iveys bord på klubben. Jag å några pokermates hälsar givetvis. Vi skakar hand, Han bjuder oss på ett glas champagne och introducerar oss för en massa folk.

 

Efter det beställer han in två flaskor bubbel till vårt bord, kommer även över några gånger med shots. Vi tackar genom att köpa en shotbricka till honom.

 

Mina mates går hem och jag är kvar, han knackar mig på axeln och frågar om jag vill snacka med hans vänner.

Sitter vid hans bord och dricker löpande med honom och hans vänner/harem till halv 6 på morgonen. Byter bord lite då och då till bättre läge. Jag gör givetvis en backflip för dem.

 

Nånstans under natten frågar han om jag ska med på efterfest, "but no dudes!". Säger jag vill ha med matesen, det är ok. De har dock redan gått hem, börjat nyktra till och är på väg att sova.

Halv 6 tar vi taxi , (jag, phil, några till) till hans lägenhet, sen kommer lite fler folk. Efterfest där till 9-10 på morgonen.

Fortfarande bakis 2013-01-03.

 

Hoppas ni också hade ett bra nyår! Mvh svarar inte på frågor om mitt nyår ville bara dela!

 

/ ViktorH

 

 

Edit: klämde honom en massa på röven.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den gamla fan boyen i mig blir väldigt avundsjuk. Utöver den mindre flattering delen av mig så får jag gratulera till vad som låter som en väldigt minnesvärd kväll och en kul start på det nya året (=

Tack så mycket, var tvungen att dela med pf bara. Hoppas ditt nyår också blev bra!

 

wow...

 

riktiga ballers =)

 

en i sällskapet var överförfriskad och behövde några extra armar och ben hem. Hade gått direkt från dansgolvet så missade det helt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...