Gå till innehåll

Team Microvåg - lockdown resten av året


ViktorH

Recommended Posts

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

För jävla tråkigt, trist att det skall behöva bli på detta viset med, nu har du ju tur som har ett så fint och ärligt förhållande som inte ger en massa skit i denna spotten men de gäller ju knappast alla. Har slutat skriva sjukheter på pf för det är för öppet och det känns jävligt tråkigt. Tycker vi drar igång mates igen så man får ventilera. Hoppas personen dör av migrän.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För jävla tråkigt, trist att det skall behöva bli på detta viset med, nu har du ju tur som har ett så fint och ärligt förhållande som inte ger en massa skit i denna spotten men de gäller ju knappast alla. Har slutat skriva sjukheter på pf för det är för öppet och det känns jävligt tråkigt. Tycker vi drar igång mates igen så man får ventilera. Hoppas personen dör av migrän.

 

Hade kunnat tänka mig att hjälpa till lite smått med mates om det skulle vara något på G och om det finns nåt att hjälpa till med. Sugen på att skriva en enorm wall of text men det känns inte heller helt ok på PF längre :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är just pga sånt här jag inte hade rekommenderat någon att vara så öppen på ett forum, det finns så många sjuka idioter därute.

 

Vidrigt med människor som bara är ute efter att få förstöra.

 

Huggah...

 

För jävla tråkigt, trist att det skall behöva bli på detta viset med, nu har du ju tur som har ett så fint och ärligt förhållande som inte ger en massa skit i denna spotten men de gäller ju knappast alla. Har slutat skriva sjukheter på pf för det är för öppet och det känns jävligt tråkigt. Tycker vi drar igång mates igen så man får ventilera. Hoppas personen dör av migrän.

 

Trist.

Och sluten avdelning på pf lär ju aldrig hända.

 

Mkt trist!

 

 

 

Invite me wants!

 

Sjukt. Är anonym intresserad i din tjej då eller varför är hen ute för att förstöra?

 

Jäkligt trisst med idioter i vilket fall

 

Sjukt att höra. Man lär ju någon gång i livet ångra att man har varit så öppen på olika forum genom åren.

 

Varför inte outa idioten? Skit skall ha skit!

 

Tack för feedback, hoppas personen i fråga tar åt sig.

 

 

 

Slänger in ett stort tack till HH och samtliga på julbordet hemma hos honom igår. Jag hade mäkta trevligt och roligt och säger som jag sa igår: har aldrig ångrat att jag åkt ner på en bit mat hos HH i Lund.

 

Kul att få lite fler ansikten på namn, kul att snacka med alla. Ni var jävligt trevliga hela bunten!

 

Överväger att gå HeroinHeros spår och stänga dagboken. För mycket skit som kommer tillbaka på ett öppet forum.

 

Vet inte hur mycket just min eller HHs dagbok drar besöksmässigt, men det känns som en vettig väg för att få något att hända.

 

Any last words?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...