Saerdna Postad 20 September , 2012 Rapport Postad 20 September , 2012 Trillske du e för skön alltså.. Blandar in ord som konsekvensanalys när du pratar om förföra damer. Att kasta in ord du lärt dig på din "elit"utbildning varje gång du skriver.. Hur orkar du? Vad vill du få ut av det? Att folk här på pokerforum ska tycke du är intelligent? (inte för jag på ngt sätt blivit lurad ). Sorry för offtopic men tiltar varje gång jag ser inlägg från Trillske! Sry Trillske du är säkert en helskön snubbe i övrigt men här måste jag sätta ett stort +1
Trillske Postad 20 September , 2012 Rapport Postad 20 September , 2012 Äh, kör en edit så riktar vi det till er båda, för jag tror ingen av er riktigt förstår att problemet ligger hos er och inte hos mig. Ni känner att jag trampar på er, vilket jag inte gör, och ni väljer själva att tycka att jag tycker att ni är sämre än mig. Rätt onödigt. Ord har inget med intelligens att göra, det har att göra med vad man tycker är kul eller trevligt att skriva. Är man författare gillar man ofta allt möjligt som skapar effekt, både vad gäller ord och övrig formulering. Så då blir det ofta många ord. Ibland sammansatta, ibland påhittade. Förövrigt har jag knappt lärt mig ett ord på min utbildning (mest bara matematik). Vidare går jag ingen statusutbildning. Tror godkänt och 1.5 på hp räcker, det kan nog du också skrapa ihop tilta_mitt_liv. Någon nämnde att vi behöver betygsnitt >4.5 för att ens få söka till Oxford (utan insta-muck det vill säga). Sån status har vi.
nobero Postad 20 September , 2012 Rapport Postad 20 September , 2012 Till känsla, vill jag komma med min mening. På följande: Jag älskar att läsa Trilskes inlägg. Stämning, inte bara i kunskap utan känsla till sättet att förstå saker som folk tror sig förstå.
papiPope Postad 20 September , 2012 Rapport Postad 20 September , 2012 H: "antingen så går vi å har sex nu eller så ha d" V: "kan tyvärr ej ikväll" H: "ha d",
Metaddict Postad 20 September , 2012 Rapport Postad 20 September , 2012 Jag orkar absolut inte läsa speciellt många hela inlägg från Trillske men han är iaf alltid trevlig så jag förstår inte hur folk orkar störa sig så jävla mycket hela tiden på att han skriver så långt. Sluta läs och håll käften
Metaddict Postad 20 September , 2012 Rapport Postad 20 September , 2012 En dag i mitt liv ska jag vara ViktorH. Kommer vara mitt livs bästa dag
ViktorH Postad 20 September , 2012 Författare Rapport Postad 20 September , 2012 Gillar också Trillskes inlägg för det mesta! Åtminstone i vår dagbok. Fick in totalt 1.5h idag, eftersom det kommer GGs hit vilket inte alls var planerat. Tydligen blir det även utgång. Plipen betalar. -$54 +5000 SEK
Haslo Postad 20 September , 2012 Rapport Postad 20 September , 2012 jag har inte hängt med, vad betyder GGs? Är det nåt man kan smaka på?
speccan Postad 20 September , 2012 Rapport Postad 20 September , 2012 Trillske du e för skön alltså.. Blandar in ord som konsekvensanalys när du pratar om förföra damer. Att kasta in ord du lärt dig på din "elit"utbildning varje gång du skriver.. Hur orkar du? Vad vill du få ut av det? Att folk här på pokerforum ska tycke du är intelligent? (inte för jag på ngt sätt blivit lurad ). Sorry för offtopic men tiltar varje gång jag ser inlägg från Trillske! Minuslolz, ja gillar trillske : )
ViktorH Postad 20 September , 2012 Författare Rapport Postad 20 September , 2012 jag har inte hängt med, vad betyder GGs? Är det nåt man kan smaka på? I högsta grad! GGs betyder GotteGudinnor, en Helsingborgsmyntad/Harmyntad term för unga, tighta tjejer.
Metaddict Postad 21 September , 2012 Rapport Postad 21 September , 2012 jag har inte hängt med, vad betyder GGs? Är det nåt man kan smaka på? Ja.
SPÄDBARN1 Postad 21 September , 2012 Rapport Postad 21 September , 2012 Gillar också Trillskes inlägg för det mesta! Åtminstone i vår dagbok. Fick in totalt 1.5h idag, eftersom det kommer GGs hit vilket inte alls var planerat. Tydligen blir det även utgång. Plipen betalar. -$54 +5000 SEK Härligt!
ViktorH Postad 21 September , 2012 Författare Rapport Postad 21 September , 2012 Härligt! tack! snabb entimmes superbakismorgonsession: +$181 -474 SEK
ViktorH Postad 21 September , 2012 Författare Rapport Postad 21 September , 2012 Vad kör du för dollarsida? hEmLiG
ViktorH Postad 22 September , 2012 Författare Rapport Postad 22 September , 2012 snabb entimmes superbakismorgonsession: +$181 -474 SEK Bakis-session 2 för dagen: +$54 +1399 SEK Bakis-session 3 för dagen: (där mycket dåligt spel på svenska spel var involverat och säkert 5k+ tappades av sessionsresultatet) +$233 +875 SEK Summerat till dagstotal: +$468 @NL$100 +1800 SEK @NL1000-2000 SEK drygt 7h spelat.
Trillske Postad 22 September , 2012 Rapport Postad 22 September , 2012 Okey om du kör med hemlig sida är resultatet oerhört gey. Jag har själv +-0 svs och $5000+ @ whatever.
ViktorH Postad 22 September , 2012 Författare Rapport Postad 22 September , 2012 Okey om du kör med hemlig sida är resultatet oerhört gey. Jag har själv +-0 svs och $5000+ @ whatever. Hemlig sida är bara för att jag själv vill ha värdet. Resten förstod jag inte men $5k är ju nice!
Trillske Postad 22 September , 2012 Rapport Postad 22 September , 2012 Det var ju det jag menade, om du håller sidan hemlig är det ju monstervärde. No worries dock, känner igen känslan att man är rädd att locka till sig den rejk-förstärkande flocken av socialbidragstagare.
ViktorH Postad 22 September , 2012 Författare Rapport Postad 22 September , 2012 Monster å monster.. är fortfarande back för denna månad på sidan ^^ $1500 under ev men ja, det kommer väl! Kort kvällssession. Ska äta sen lira lite till sen ut på en invigning av en ny bar. (Urban) +$200 -5000 SEK edit: note to self; sluta köpa in för 200bb mot vissa spewiga spelare på /15.
Starfitter Postad 22 September , 2012 Rapport Postad 22 September , 2012 note to self, sluta folda mot bluffar och hjältesyna mot nötter. och bluffa aldrig mer, någonsin, ever.
papiPope Postad 22 September , 2012 Rapport Postad 22 September , 2012 note to self, sluta folda mot bluffar och hjältesyna mot nötter. this
ViktorH Postad 24 September , 2012 Författare Rapport Postad 24 September , 2012 slutar dagen efter 6h spel, riktigt hårt att få in volym när man är så här bagfull. +$360 +400 SEK
Recommended Posts