Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
För en tid sedan sa du, Viktor, att du har en trekant-anekdot som du tänkt dela med dig av. Det var i metas och fitters kärleksbok i samband med att er roommate skulle bjuda er på kåldolmar du nämnde detta. Har jag missat den, finns den någonstans?

Eller har du glömt?

Tja Soni. Jag kan inte minnas omständigheterna under vilka jag nämnt något om en trekant, men såsom jag idag rent socialt fungerar och är sammankopplad med världen, så finns det inget utrymme att vidareutveckla mer än att det finns en anekdot om en trekant.

mvh diplomaten.

BTW Meta sitter och spelar mitt på dagen!??!?! Första gången jag ser honom göra det... i år?

• Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Tja Soni. Jag kan inte minnas omständigheterna under vilka jag nämnt något om en trekant, men såsom jag idag rent socialt fungerar och är sammankopplad med världen, så finns det inget utrymme att vidareutveckla mer än att det finns en anekdot om en trekant.

mvh diplomaten.

BTW Meta sitter och spelar mitt på dagen!??!?! Första gången jag ser honom göra det... i år?

Det var då fan vad alla tjatar. NEJ jag har visst det spelat på dagtid tidigare i år..........

Postad

Mina stats börjar även hamna där jag önskar vilket jag ser som ett stort steg framåt, samt så fick jag en komplimang av en svs-reg vars spelstil jag ser upp till. (tolkningsfråga; han sa att våra spelstilar liknade varandra).

så nu har jag ordbajsat lite.

Hej, ViktorH, en nyfiken fråga. Hur ser statsen ut som du har börjat närma dig så smått?

Postad
Hej, ViktorH, en nyfiken fråga. Hur ser statsen ut som du har börjat närma dig så smått?

de oviktiga statsen är ~28/22/9.5, de viktiga som jag jobbar på vill jag inte outa. (då det tagit mig lång tid att förstå sambanden i statistiken och varför jag vill nå vad jag vill nå).

och framförallt vem är reggen?

Reggen bär efternamnet på en före detta grekisk fotbollsmålvakt. På senare tror jag han har spazzat lite mot mig, men jag tycker åtminstone han är bra. (Ni andra har kanske andra åsikter).

Slutar den här "misärdagen" på plus några K efter att jag själv spazzade bort en 6-7k här på morgonkvisten. Hålet håller jag på att gräva mig ur, även om det fortfarande är långt till ath för månaden!

Postad
Trist, hade en magisk efterfest, fick hem 15 randoms som bara hyllade mig som den perfekta värden. livet.

Inte riktigt så det gick till här...på förfesten var det ungefär så dock! Herregud så tända människorna var på fest, jag har nog fan aldrig varit med om något liknande :S

Postad

Har till och med fått för mig att du var ovanligt mild och gentlemannamässig som 18 åring?

Tror ålder bara är en siffra. Jag var som mest slampa (hittils) en period vid 18 och en period vid 24. Vid 18 för att första kärleken försvunnit och därmed existerade inte känslor som begrepp, och vid 24 för att den plötsliga insikten om det vansinnigt stora intervallet för accepterad ålder gjorde det livsvalet oemotsåndligt. Hela konsekvensanalysen kunde sammanfattas i kriteriet [snygg, inte snygg] och det var ju lika förvånande som fantastiskt.

Postad

Trillske du e för skön alltså.. Blandar in ord som konsekvensanalys när du pratar om förföra damer. Att kasta in ord du lärt dig på din "elit"utbildning varje gång du skriver.. Hur orkar du? Vad vill du få ut av det? Att folk här på pokerforum ska tycke du är intelligent? (inte för jag på ngt sätt blivit lurad ;) ).

Sorry för offtopic men tiltar varje gång jag ser inlägg från Trillske!

• Skapa nytt...