Hallonglass Postad 7 Mars , 2012 Rapport Postad 7 Mars , 2012 Hej, Jag undrar vad som gäller med konverteringar nu förtiden? Vilka turneringar får man konvertera tecketen till T-pengar? Är det alla som inte resulterar i en live-turnering? Om jag t.ex. vinner en sat-turnering till WCOOP ME $5200. Kan jag då konvertera dom till T$ istället? Citera
MuCkMyL1f3 Postad 7 Mars , 2012 Rapport Postad 7 Mars , 2012 W$ finns inte kvar längre tror jag. Allt är T$ Citera
Akumila Postad 7 Mars , 2012 Rapport Postad 7 Mars , 2012 Om du kvalar in via en satellit får du T$ om du avregistrerar. Men det existerar även biljetter och dessa går inte att konvertera till T$. Du får dem t.ex. om du köper en biljett i shoppen. Vet inte riktigt hur man annars kan få dem. Och som sagt så kan du inte avregistrera från live-turneringar som du kvalat dig in i. Citera
Hallonglass Postad 8 Mars , 2012 Författare Rapport Postad 8 Mars , 2012 Tack! Ska du köra Pokerstars SM på Söndag? Citera
Recommended Posts