Lobo Postad 23 Februari , 2012 Rapport Postad 23 Februari , 2012 Gamla trådarna om dom verkar inte så positiva. Ser ut att ha en vilande sportbookie också. Fanns ingen rating på bookmakersreview. De flesta bookie är med där. 500 i signupbonus. 30 % i rakeback enligt deras hemsida på pokern. Går detta att ha samtidigt? Vad vet ni om dessa? Citera
Woarda Postad 23 Februari , 2012 Rapport Postad 23 Februari , 2012 Slogs ihop med TellGaming/TellPoker som är ett större skämt. Finns mycket bättre alternativ på större skins hos Prima. Citera
sammejao Postad 24 Februari , 2012 Rapport Postad 24 Februari , 2012 Jag hade aldrig problem med dom när jag spelade där 2~ år. Spelade under tellpoker , tellgaming och diamondbet. Trevlig och snabb supporter. Mvh Citera
ShitSux Postad 24 Februari , 2012 Rapport Postad 24 Februari , 2012 Bara hos mig varningsklockorna ringer när de byter till Curacao-licens i samband med rebranding? Iofs möjligt att licensbytet har skett tidigare. Citera
Juanstallion Postad 2 Maj , 2012 Rapport Postad 2 Maj , 2012 Slogs ihop med TellGaming/TellPoker som är ett större skämt. Finns mycket bättre alternativ på större skins hos Prima. Vilka då? Som kan erbjuda 55% Citera
Recommended Posts