chipsHENKE Postad 12 Januari , 2012 Rapport Postad 12 Januari , 2012 Osäker om man får fråga, men hittade inga regler så får väl offra en varning.. FInns det några siter som har rakeraces på ongame nuförtiden? Citera
Seriks Postad 12 Januari , 2012 Rapport Postad 12 Januari , 2012 Osäker om man får fråga, men hittade inga regler så får väl offra en varning.. FInns det några siter som har rakeraces på ongame nuförtiden? betsafe Citera
Vrakman Postad 12 Januari , 2012 Rapport Postad 12 Januari , 2012 betsafe Jag tycker att jag får mail om rakerace överallt nuförtiden från Ongame skins... Kom ihåg att Betsafes race körs tillsammans med Betsson, bara så att du vet att det är klart sämre värde i betsafes race nu än vad det var för ett år sen (har för miig att du spelat en del betsafe tidigare). Citera
owster Postad 14 Januari , 2012 Rapport Postad 14 Januari , 2012 Hollywood får jag mail av hela tiden om races. Citera
Recommended Posts