Gå till innehåll

Allt om butiken GolfHQ


Gujot

Recommended Posts

  • Svars 254
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hade ett paket på väg från USA en gång... flygplansstrejk i Amsterdam, så paketet (kunde se på DHL:s hemsida) tog vägen via Berlin, sedan köpenhamn, för att sedan åka till Australien (felmärkt land).. Jag slänger mig på telefon till DHL, som plockar ut paketet direkt när det kommer ur planet och skickar tillbaks det till köpenhamn. Väl i köpenhamn skickas det till Österrike, sedan köpenhamn, sedan Australien igen! Suck, nytt telefonsamtal, och nu får dom det rätt. Amsterdam (flygstrejken är över), Arlanda och hem till mig.

 

Det paketet har rest mer än jag har gjort :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp då dök mina marker av higroller typen upp hemmavid och jag blev hyffsat nöjd att dom inte var av den halaste jävla typen i allafall :shock:

 

Förövrigt så håller dom utmärkt hemmaspelsklass och trycket på marken är av relativt hög kvalite med tydliga siffror och klara färger, "klangen" i dom är som en typisk turneringsmarker från tex cosmopol för dom som nu köper dom för klirrandets skull. Dom var inte av halaste typ som många av dessa billiga made in china markerna är utan hyffsat sträv då det finns en liten struktur på dom.

 

Min bedömning är att dessa är ett mycket bra allternativ till ett mycket bra pris, 85 pund hemmskickat och klart med 500 marker plus lite lulllull, lulllullet håller ochså kina klass och problemet med att nyckeln fastnar är nu helt fixat då det saknas lås ;) på väskan! Kortlekarna är okej för nån hemma kväll men inte mer.

 

På Lördag ska prylarna testas på mina jobbapolare i en liten turnering och vi får väll se om dom rullar min väg!

 

//Laxfiskarn

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Highroller seten är det ingen rest på och enligt butiken (var i mailkontakt med dom i går) så har dom drygt 50 set på lager.

:shock:

Förövrigt kan jag medela att dom använder DPD som fraktbolag och sänder sina paket med företagspost och många postkontor i Sverige får knas i datan när dom upptäcker att postnumret som man anger inte är företagsknutet och då kan paketet snurra nån dag extra hos posten! Om du begär kollinr från GolfHQ så är det mycket lättare att spåra paketet i Sverige och du kan maila postens suport i Bromma och få dom att skynda på lite, då kan du lätt tjäna en dag :D

 

//Laxfiskarn

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja förbokade highroller settet men de verkar ju vara riktigt segt vet inte vart mitt packet är för vet inte vilken firma som skickar packet och man fick typ ett 5 siffrigt referens nummer de var allt från thegolfhq

 

men men får hoppas de dyker upp en avi imorgon i brevlådan

 

annars får man vell ringa dom

 

:P

 

 

[edit]

 

sådär nu har mina kommit kan fota dom sen och lägga upp lite bilder för dom som är intresserade blir senare i helgen dvs söndag typ

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

var highroller chipsen och restade till mitten av okt och du fick dom nu?? har nämligen beställt ett 500 set med "vanliga" chips som jag väntar på. de lovade att leverans skulle ske i mitten av o´ktober och vi börjar ju närma oss hyfsat det. (börjar bli orolig)

 

Har du fått hem dina marker än? Jag beställde också ett 500 set runt den 8e oktober.. Fick då ett mail där dom sa 6-7 dagar eller mitten av oktober.. Texten på sidan där det stod att markerna skulle vara slut är ju borta sen länge nu.. Och jag vill ha mina marker !

 

Raus bitte :?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

http://www.blocket.se/view/3582682.htm?caller=nbl_s&l=0&c=1&city=0

 

hoppas den skithögen inte får sälja den

 

Hmm, jag vet han hade ett 500-set på försäljning för några dagar sen när jag tittade, i stort sett samma annons men billigare och mindre set då.

 

Han räknar väl med att tjäna mer på 1000-set nu när det är många som säljer 500-set billigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ack!

 

Beställde just - innan jag läst klart den här tråden! :( Låter ju lite illa om det är restat och inte finns hemma.... vill ha så snabbt som möjligt ju! :)

 

Jag beställde det "vanliga" 500-setet. Har sedan tidigare en mindre mängd marker (150st) från MAAB, ska bli skoj att jämföra. Tycker att MAAB-markerna är helt ok, och hoppas innerligt att de håller samma kvalitet!

 

Återkommer väl med min beskrivning av leverans och marker när det händer något! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick inte heller någon orderbekräftelse när jag beställde marker och betalade via PayPal. Efter några dar fick jag ett mail där det stod att de skickat markerna.

 

Det kan ju hända att man får orderbekräftelse genast endast om man betalar direkt via deras hemsida utan att gå genom PayPal.

 

--joco

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det låter troligt joco, för jag betalade via hemsidan. Har dock inte fått mer än bekräftelsen på att jag beställt.

 

"... Thank you for your order.

 

Your order will be dispatched shortly. Delivery times are 1-3 working days for UK orders and 5-7 working days for European orders. ..."

 

Väntar nu på något mer, gärna bekräftelse på att leveransen gått iväg! :)

 

Edit:

Drogs 860:- från kontot idag. Verkar nästan lovande för snabb leverans! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...