Gå till innehåll

Allt om butiken GolfHQ


Gujot

Recommended Posts

  • Svars 254
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

De sänkte priserna för en vecka sedan, dvs veckan efter att jag hade beställt till det dyrare priset.

 

Jag mailade och klagade på att de hade sänkt priset och ville få återbetalning på mellanskillnaden, vilket jag fick.

 

Fick mina marker igår.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Har precis gått igenom topicen "Köpa pokermarker" och nu denna tråd och ville bara säga att jag är helnöjd med både deras marker, pris men även deras kundhanterande.

 

Köpte deras High Roller set (för 69.99 pund) och är hittils väldigt nöjd, bättre hade jag nog inte fått för det pris jag gav. Ebay kändes krångligt att beställa ifrån och många amerikanska sidor jag kollat på kan för det mesta inte skicka till europa eller så är frakten enorm.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har ett 500-set med dice-brickor på ingående. Om någon vill byta med mig så att vi kommer ner till fyra färger är det bara att säga till. Bor i Uppsala.

 

/Anders

 

GolfHQ har väl inga Dice-marker?

 

Var har du beställt ifrån? :)

 

Har du inte beställt från GolfHQ så ta frågan i tråden för allmänna marker-köp

 

Har du beställt från GolfHQ så är det suited-marker :)

 

/Henkeman

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ah, skönt. Trodde ett tag att det var fastställt att man inte fick dice-marker från Golf HQ (dvs att butiken skurkades). Du får inte skrämmas sådär, nog nervöst som det är att beställa med kreditkort ;).

 

Men som sagt, om någon vänlig person vill byta marker så skrik till!

 

/Anders

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan,

Nu ser det ut som om att man ska beställa marker då, och

som tur är så har jag hittat golfhq, som har väldigt lockande priser.

Frågan är ju bara vad jag ska köpa?

 

Det jag alltid varit sugen på är Dice chips (http://www.thegolfhq.com/ProductDetails.asp?PCLinkID=460)

Men frågan är ju om dessa är bra? 1000 st för circa 1400 kr är ju väldigt bra pris eller? Vet någon annan där det kanske finns billigare?

 

Annars är ju ett alternativ 500 highroller marker, men vet inte om det är så stor skillnad på dom olika markerna? vilka rekommenderar ni?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Comandini,

 

Jag mailade företaget och frågade efter "tracking number". Fick då ett som fungerande på sidan du länkar till. Dock är jag ju inte van vid internationell tracking, så "International Hub" (där mitt paket passerat idag) säger mig inte så mycket egentligen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Comandini,

 

Jag mailade företaget och frågade efter "tracking number". Fick då ett som fungerande på sidan du länkar till. Dock är jag ju inte van vid internationell tracking, så "International Hub" (där mitt paket passerat idag) säger mig inte så mycket egentligen.

 

Fick ett trackning nummer från dom . När jag kollar mitt packet så har det varit i Holland sedan i fredags. Visar den när den kommer till sverige oxå ? Tycker att det skulle ha varit här nu efter 5 dagar..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...