jompa1 Postad 1 Juli , 2005 Rapport Postad 1 Juli , 2005 David Williams Glömde helt bort Williams. Hoppas han tar hem det. Citera
mbman Postad 1 Juli , 2005 Rapport Postad 1 Juli , 2005 Negreanu, Marcel, Gus, Scotty, Hellmuth, Mike the mouth, Humberto Brenes + nån kul amatör fan, vattnas i munnen bara jag tänker på det.. Citera
Trolldeg Postad 1 Juli , 2005 Rapport Postad 1 Juli , 2005 Tony G vs Phil Hellmuth hu i maineventet. Citera
solsbury Postad 1 Juli , 2005 Rapport Postad 1 Juli , 2005 mike matusow, phil, luske, ken leenard, scotty Citera
Indrivaren Postad 1 Juli , 2005 Rapport Postad 1 Juli , 2005 Karl Möller, Phil H, Marcel Luske, K. Lennard, Tony G, Glimne, Sam Grizzley, H Lederer typ Citera
jackbalsam Postad 1 Juli , 2005 Rapport Postad 1 Juli , 2005 Hur ska pokervärlden reagera om Karl Möller går all in hela vägen till vinst i sin tredje turnering irad? Allt vi vet om optimal poker måste tänkas över. Citera
Ector Postad 1 Juli , 2005 Rapport Postad 1 Juli , 2005 Kände att det vore coolt med en kvinna vid final table, och Duke visade ju i tournament of champions förra året att hon är lika bra om inte bättre än killarna. Att hon klonkar bättre menar du? Helmuths klonk va ju trots allt värre... han hade en out inför river mot Chan. Jag och en eller två ur vällingbygänget vore kul. Sen vill jag ju helst möta Chan, Brunson och Helmuth. Av helt olika orsaker. Citera
TjockisBagarn Postad 1 Juli , 2005 Rapport Postad 1 Juli , 2005 vi vill se: Per Warren Ken Lenaard Martin Cederkrantz Markoolio Gus Hellmuth Scotty Chan Moneymaker Citera
thekid Postad 1 Juli , 2005 Rapport Postad 1 Juli , 2005 Chan, Hellmuth, Doyle, TJ Cloutier (underbar turneringsspelare), Gus (för kidsens skull), Lederer, Neagreanu, Marcel Luske ("Kings are good"), Ivey och varför inte gdaily? (vill se vad han går för) Dröm headsup: Doyle vs Chan alt. TJ vs Hellmuth där TJ ger en lektion i poker. (battle of the tight-ans) Citera
Mysticum Postad 1 Juli , 2005 Rapport Postad 1 Juli , 2005 Jag vill se de bästa! Nämligen: Howard Lederer Johnny Chan TJ Cloutier Chip Reese Phil Helmuth Phil Ivey Chris Ferguson John Juanda Erik Seidel Chris Bigler Citera
ampixo Postad 1 Juli , 2005 Rapport Postad 1 Juli , 2005 Hur halkade Bigler in på din lista som en av de bästa? Citera
Skumdum Postad 1 Juli , 2005 Rapport Postad 1 Juli , 2005 ivey is the man. Nån som sett hans all-in på turn utan träff (iofs stegdrag) i senaste WPT?(15) vilken man.... Citera
StarletRox Postad 1 Juli , 2005 Rapport Postad 1 Juli , 2005 Hahhahaha karl möller skulle fan vinna wsop Citera
helena_ Postad 1 Juli , 2005 Rapport Postad 1 Juli , 2005 Jag hade velat se Kim Niklas - Lct Alex - Alxzzz Joakim - Gard Krister - Rillo Alex - Nilsen Mari - Sötnos Daniel Negreanu Och sist men inte "minst" Fiskrillo Negreanu skulle sluta på en hedrande 4:e plats medan Kim, Mari och Alxzzz skulle komma top 3 Citera
Staahla Postad 1 Juli , 2005 Rapport Postad 1 Juli , 2005 Jag skulle inte stå ut med att se Phil Ivey se ut som om han sålt smöret och tappat pengarna när han rivrar hem segern. Killen är ju inte mänsklig, han rör ju inte en min ens när han kammar hem turneringssegrar. Att se honom stå där och tjura när han får sitt bracelet är inget som jag vill se. Nej, då ser jag hellre Negraneau eller Lederer kamma hem sitt första WSOP. En outsider är ju även Fiskrillo. Citera
earthling Postad 2 Juli , 2005 Rapport Postad 2 Juli , 2005 Ector mot doyle hu, annars moneymaker, raymer och hellmuth, lenaard, legato, kniven och han som vann wpt, tran? Citera
Dahlberg Postad 2 Juli , 2005 Rapport Postad 2 Juli , 2005 Sam Grizzle, Phil Helmuth, Tony G och Mike "The Mouth" Matusow så får man sig ett gott skratt och fina intriger samt Phil Ivey, Howard Lederer för spelets skull och sen Robert Varkoniy och en klantig och klåfingrig internet spelare som aldrig har rört en mark i hela sitt liv bara för skojjs skull (Varkoniy är bara för nördig btw :D:D) Citera
Mysticum Postad 2 Juli , 2005 Rapport Postad 2 Juli , 2005 Hur halkade Bigler in på din lista som en av de bästa? Åh, Bigler är ju kunglig. Började lira poker vid 55-års ålder och ändå hunnit med två WPT-finalbord (vad jag vet, har inte sett hela säsong 2 och 3). Härlig kille, här snackar vi tight spel Citera
cafka Postad 2 Juli , 2005 Rapport Postad 2 Juli , 2005 Stjärnorna, svenskarna och personligheterna! Howard Lederer, Dan Harrington, Erik Sagström, Phil Hellmuth, Magnus Betner, John Juanda, Phil Ivey, Ken Lennard och Tony G! Citera
Odman Postad 2 Juli , 2005 Rapport Postad 2 Juli , 2005 Helmuth vill man möta bara för att få badbeata honom, sedan känns det som resten kvittar haha, eller inte. Citera
Loveless Postad 2 Juli , 2005 Rapport Postad 2 Juli , 2005 Luske, Evelyn Ng, devilfish, Hellmuth, ett par internet fån (för att badbeata phil), TJ, kniven, Leenard. Citera
JojjeL Postad 2 Juli , 2005 Rapport Postad 2 Juli , 2005 Gus, Doyle, Chan, Hellmuth, Ivey, Lederer, T.J, Scotty, Negreanu.. Tycker att detta finalbordet hade varit ganska "godis" att titta på :) Fast man hade ju kunnat byta två av dom mot Ken å Kniven så hade det varit intressant ut svensk synpunkt också.. Citera
jompa1 Postad 2 Juli , 2005 Rapport Postad 2 Juli , 2005 Sam Grizzle, Phil Helmuth Grizzle mot Helmuth - Betvivlar att det kan bli mer underhållande. Skulle vilja se Grizzle dra ut Helmuth, med en två outare, heads up. Citera
JojjeL Postad 2 Juli , 2005 Rapport Postad 2 Juli , 2005 Gus, Doyle, Chan, Hellmuth, Ivey, Lederer, T.J, Scotty, Negreanu.. Tycker att detta finalbordet hade varit ganska "godis" att titta på :) Fast man hade ju kunnat byta två av dom mot Ken å Kniven så hade det varit intressant ut svensk synpunkt också.. Glömde ju Cecilia Nordenstam, en brud på finalbordet måste d ju va såklart Citera
Recommended Posts